Hotel Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap

Hotel Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaapsterstersterster

5.3Matig

Nederland, Waddeneilanden, Ameland

5.3Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna

908 reviews over Hotel Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap

• 9Karin Heun13-09-2015

Genoten!

Leuk verblijf gehad, eten was prima. Begripvol personeel. Echt vakantie gehad!

Gereisd met oudere kinderen in september 2015

• 8Marijke26-08-2015

Mooi eiland

oudbollig hotel,kan inderdaad wel een opknap beurt gebruiken. Maar nette schone kamers. Grootte kamers. Helaas geen koelkastje Goede badkamer

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 10R.N.Woudstra09-08-2015

prima hotel,

prima hotel,ruime en schone kamer. Ontbijt goed, veel keuze. gangen zagen er niet uit maar ik hoef daar niet op te slapen of te eten.Komen zeer zeker terug!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 7Geebs25-07-2015

Amelander Kaap werd Amelandet Draak

Appartement was redelijk. Wel erg gehorig. De inrichting was karig en niet erg praktisch. De bedden/matrassen waren slecht of liever gezegd zeer slecht. Kortom: vwel zaken moeten nodig vervangen worden of worden aangepast.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 8gerard_burgers_112-05-2015

Prima

De soms negatieve beoordelingen over dit hotel verbazen ons een beetje. We hadden ons op een 'gedateerd hotel' voorbereid, maar dit bleek hard mee te vallen. Sterker: we vonden het gewoon prima. OK, je moet geen 5 sterren kwaliteit verwachten. De kamers (wij hadden een appartement) waren goed, schoon en ruim genoeg. Niet overdreven luxe (hoewel alles in principe aanwezig was), maar wel netjes. Het ontbijt en het diner dat onderdeel uitmaakte van ons arrangement vonden we erg lekker. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

• 7Anna, met dochters15-10-2014

Prima verblijf !!

Het hotel kan hier en daar nog wel een opknapbeurt gebruiken. Veel ruimtes zien er echter prima uit, waaronder de eetzaal en de lounge/brasserie. Wegens ontbreken van een lift in het appartementengedeelte en een separate douche, werden wij tot tweemaal toe verrast met een upgrade. Eerstens een appartement op de BG i.p.v. een familiekamer éénhoog via de trap. Tweedens een extra kamer met separate douche, speciaal voor onze moeder van 86, die met een rollator liep. Dit werd bij aankomst gezien door het receptiepersoneel. Wij hadden dit niet opgegeven. Ook werd ons een gratis kop koffie aangeboden omdat wij nog even moesten wachten tot het appartement klaar was. Topservice !! Het totale personeel was oké - de één wat vriendelijker dan de ander - maar twee mensen van de receptie willen wij vooral ook hierbij bedanken: de (zeer) blonde dame en één van haar mannelijke collega's.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2014

• 9k02-03-2014

Prima hotel

Prima hotel, goede ligging. Personeel is vriendelijk. Appartement is ruim en netjes, alleen de vloerbedekking mag wel vervangen worden. Badkamer mag wel opgeknapt! verder heel goed bevallen.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2014

• 0A de Haan02-06-2012

Heerlijke dagen gehad!

Twee jaar geleden al eens een tweekamer appartement geboekt, en toen was het ons prima bevallen, maar dit keer overtrof het alle verwachtingen. Een gratis upgrade naar een driekamer appartement; nieuw modern meubilair, de gangen van een frisse kleur voorzien, nieuw tapijt etc. Echt een hele verbetering!! Een leuk en prettig verblijf gehad, veel uitstapjes en strandwandelingen gemaakt, de kids hebben veel gezwommen en getafeltennist. We komen vast nog wel eens een keer langs!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2012

• 7Fam. Vergeer19-07-2011

Volgende keer een ander Hotel

Aardige mensen bij de receptie maar... Klein appartement met slechte bedden (2 x hangmat-constructie en 1 krakend met touw vast gebonden stapelbed) Lichtschakelaars in slaapkamer achter de deur. Losse stoelzitting en smerige bank. Keuken afzuigkap-filter met dikke laag stof. Alles werkt maar daar is alles mee gezegd.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 5m van groningen27-02-2011

Duur en gehorig.

Via veiling geboekt. We hadden een appartement maar daar mocht de hond niet mee,wel in het hotel dus toen maar daar heen. We waren met drie personen en de derde moest op een bankje slapen wat omgebouwd werd tot bed. Geen oog dicht gedaan op dat oude ding. Hond kost 15 euro per dag,zo ook het ontbijt. Ontbijt was wel prima verzorgd.Voor de volgende nacht een matras op de grond gekregen,wel wat zuinig voor een 4 sterren hotel.Erg gehorig, boven buren liepen erg veel heen en weer en dat leek alsof ze naast je stonden.Inboedel was had aan vernieuwing nodig,veel oude en beschadigde spullen. Een keer s'avonds gegeten,dit was ook prima.Zwembad was helaas buiten gebruik door een storing.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2011

43 tips over Hotel Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap

• mulder, 01-04-2014

Ze hebben erg leuke en afwisselende wandeltochten bij de receptie.

• kees, 06-04-2014

Hollum heeft gezellige terrasjes met vriendelijk personeel en goede -warme- bakker met lekkere taartjes! Bewoners die we wandelend tegen komen,fgroeten allemaal met "goede morgen !" In elk dorp verschillende fietsverhuurbedrijven die fietsen (en eventuele bagage) ook bij het hotel brengen/halen.Goede service ervaren van Nobel.

• Marjolijn, 18-02-2014

Cantina Dolores in Hollum, een absolute aanrader. Wat een zalig eten!!

4 vragen over Hotel Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap

• j memelink, 06-06-2016

koffer

Hoe gaat het met de koffer. Wij zijn alleen met de fiets. Is er vervoer voor?

• Caro, 25-06-2015

Mantelzorg arrangement.

Hallo, wij gaan met een mantelzorg arrangement naar dit hotel, wat kunnen wij verwachten?

• sweegers, 08-12-2011

geen 2kamer appartement vrij...betaal bij voor 3

ik Lees bij de beoordelingen dat het voor kan komen dat je bij de veiling een 2persoons kamer hebt geveild maar gedwongen word tegen een meerprijs van 10 euro een 3persoonskamer moet boeken ik vind dat niet kunne het is jullie fout dat zou dan op zijn minst gratis moeten zijn...ik heb ook met de veiling mee gedaan en mischien bet nog veel betaald met de kosten die er bij komen en de boottocht en daarom gaan we met zijn 2tjes want als wemet zijn 3en gaan word het allemaal nog duurder maar als je dan ineens zit opgescheept met een 3 pesroons kamer dan ha je je kind toch wel mee kunnne nemen ,ik hoop niet dat we spijt krijgen als ik dat alemaal lees...wij komen van braband duurt alles bij elkaar 4of 5 uur voo ik op het eiland ben...das nogal een tripdan wil ik niet voor verassingen komen te staan...das geen goeie reclame voor jullie dus wie geeft mij de garantie dat alles in orde is.....??????

nathalie, 27-05-2012

@sweegers, ben zeer benieuwd of je al geweest bent op Ameland en of het allemaal mee viel of juist tegen. Je zit eerst vuur te spuwen naar aanleiding dat je iets leest vind ik een beetje aso. Ook als je via de veiling de trip hebt geboekt dat je van te voren weet dat er extra kosten aan vast zitten! dit staat er duidelijk bij! wil toch nog even zeggen dat ik het raar vind dat geklaag! op vakantie gaan en dan nog klagen, jammer hoor! en anders blijf je toch lekker in je eigen Braband, wat als Brabant wordt gespeld .

MeiSi, 05-01-2012

Zou zeggen neem van te voren contact op met het hotel. En vraag daar naar de voorwaarden. En of je inderdaad in een twee persoons- appartement wordt geplaatst. In het appartement kun je zelf koken die kosten zijn dan hetzelfde als thuis. Ameland is prachtig, zeker de stranden. De locatie is in orde. Ja de benzine, de bootovertocht en evt. de parkeerkosten en/of bus komen erbij. Wij hebben de auto in Holwerd laten staan, met zijn tweeën met de boot over en met de bus naar het hotel. Ongeveer 60 euro. Het is een kwestie van uitzoeken, bellen en rekenen. Maar het is er zeker wel leuk!

Dorus, 05-03-2012

Wellicht gewoon even bellen met het hotel? Lijkt me beetje onzinnig om hier ongefundeerde opmerkingen te plaatsen waar niemand iets mee kan. En anders, je kind meenemen, heeft die ook een leuk weekend voor een tientje :)

• VerzorgingHalfpension

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Magnetron, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats