5,9

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap voor je op een rij gezet:

40 reviews over Hotel Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap in het Nederlands

Heerlijk genieten!

N. vd Berg
6-3-2016

Vriendelijke en persoonlijke ontvangst, ruim schoon appartement, prima locatie.

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2016

Genoten

Willy
27-2-2016

De gastvrijheid, vriendelijkheid de rust. De prachtige omgeving,

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2016

Geweldig verwen weekend!

Thea Bieman
24-1-2016

We hebben heerlijk genoten van de gastvrijheid in hotel-resort Amelander Kaap. Lieve en behulpzame medewerkers. Her en der mag er wat opgeknapt worden, dat heeft echter ons verblijf niet beïnvloed. Het is zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voordeeluitjes.nl

Fantastisch met twee dochters en drie honden .

Jan Piet Stam
3-1-2016

Heel kind - en hondvriendelijk hotel Ales Voldemort Aan once verwachtingen

Gereisd Met oudere kinderen in december 2015

Uitwaaien

Fam.Burg
1-1-2016

Diner en ontbijt gewoon goed. Hotel is qua inrichting gedateerd. Ons appartement heeft een jaren 80 indruk en kan eigenlijk niet meer. Er was duidelijk gerookt en een magere handdoekenset waarvan eentje gescheurd was. Geboekt voor 3 personen en de bedbank was oud en lag spartaans. Badkamer met douche in het bad met oud douchegordijn.kan eigenlijk niet voor de gehanteerde prijs. Prima uitvalbasis voor verkenning van het eiland..Vriendelijk personeel.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Dec 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Relaxed

Ina
28-12-2015

We hebben een goede tijd gehad in het appartement (zit in het hotel) waar je gratis gebruik kunt maken van een goed verwarmd zwembad. Ook is er een o.a. sauna waar je tegen vergoeding gebruik van kunt maken. Al met al prima voor elkaar. Wat opvalt is dat het personeel erg vriendelijk en behulpzaam is, echt een pluspunt van dit hotel!

Tevens kun je geweldig wandelen als je voor het hotel rechtsaf de weg inloopt. In eerste instantie liep ik een andere route naar het strand (via de vuurtoren, zo'n 15 minuten lopen) maar later ontdekte ik deze route en de natuur is daar prachtig en heel gevarieerd.

Gereisd Met oudere kinderen in december 2015

kon niet beter!

Wim Kuijk
13-12-2015

Schitterende locatie op dit mooie eiland. Veel wandel en fietsmogelijkheden. Strand op korte afstand, zodat het zelfs met kinderen goed te wandelen is. Jammer alleen dat er op de kamer geen waterkoker aanwezig is.

Sjonny Stuts
26-10-2015

Rust en ruimte. Goede ontvangst. Fijn personeel. Ruime hotelkamer voorzien van alle faciliteiten. Kortom voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Elke
25-10-2015

De kamers zijn zeer ruim, er staat zelfs een bank met 2 stoelen en een salon tafel. Prima bedden, sanitair goed.Draaibare flatscreen tv goed zichtbaar vanuit bed en zitje. Na reacties gelezen te hebben gingen we op pad met pantoffels en slippers omdat de vloerbedekking zo vies zou zijn. Nou, in onze twee kamers was daar zeker géén sprake van. Vloerbedekking op de gang niet nieuw nee, maar waarom ook als iedereen met restanten van het strand en bossen naar de kamer komt. Hotel prima gelegen aan de rand van het dorp en op 20 minuten lopen van het strand. Ontbijt zeer goed verzorgd, ruime keus en erg lekker. Vriendelijk personeel. Kortom, we hebben prima verblijf gehad in dit hotel. Enige wat we zelf mee hebben genomen was waterkoker,

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2015

Heerlijke bedden

Maud
23-10-2015

Samen met mijn zoon 1 nachtje in het hotel geslapen. Vriendelijke, behulpzame en aardige receptionisten. Geen moeite teveel. Kamer ontzettend ruim en heerlijke bedden. Kamer was schoon op de vloerbedekking na. Deze is toe aan vervanging. Heerlijk gegeten in het restaurant. Alleen de bediening is erg druk met niks en goed in het negeren van gasten die hun aandacht proberen te trekken.

• VerzorgingHalfpension

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Magnetron, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenSquash
  • Tennisbaan informatieBinnen
  • Sport & SpelDarts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.