Hotel Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap

Nederland, Waddeneilanden, Ameland

5.3Matig

• Kinderopvang
  • Sauna

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap voor je op een rij gezet:

908 reviews over Hotel Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap

• 2017
    5Louis van Schaik17-08-2017

Zeer slechte prijs kwaliteitsverhouding!!

Weinig! Voor twee dagen (een nacht) het bedrag van € 159 betaald. Daarvoor mocht je niet voor 15.00 uur inchecken en moest je voor 10.00 uur de kamer verlaten hebben. Welgeteld dus 19 uur voor het genot van een uitgewoonde kamer en een niet goed onderhouden badkamer met twee plasticbekertjes op de wastafel. Eetzaal niet fris met dode vliegen op de vensterbanken en smerige ruiten. Na 22.00 uur geen bezetting meer van de receptie.Sleutels ophalen duurt daardoor lang, afhankelijk van beschikbaarheid (dienstwilligheid) van het personeel. Hotel is dringend aan een opknapbeurt toe. Vloerbedekking morsig. Koffie en theefaciliteiten op de kamer niet aanwezig.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 9Marian12-08-2017

Altijd weer het gevoel van "thuiskomen" daar!

De goede kamers en het ontzettend vriendelijke personeel!

• 10Marie-Louise12-08-2017

Een super fijn appartement gehad!!

Bij de boeking heb ik een receptie medewerkster van het hotel aan de telefoon gehad en zij heeft mij fantastisch geholpen met haar advies om een appartement te nemen ipv een hotelkamer. Nou alle complimenten voor haar advies. Ook gebruik gemaakt van een afhaal ontbijt wat heerlijk verzorgt was.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 6joke van der ven03-07-2017

gedateerd, veel interieur is aan vervanging toe

eetkamerstoelen in lounge en eetzaal kapot/met vlekken versleten. dode vliegen in de eetzaal aan de voorzijde bij de ramen, waar ook de eettafels staan. onze kamer: schuifpui naar balkon ramen vuil in geen jaren schoongemaakt, na klacht schoongemaakt, dit houdt in alleen het vuil uitsmeren en niet schoonmaken ook daar dode vliegen op de richel bij glas. eten goed, hotel staat in mooie omgeving, is wel aan een opknapbeurt toe, zowel binnen als buiten.

Gereisd met partner in juni 2017

• 4Angeline van Doveren30-05-2017

Verouderd, armetierig en versleten

Prima locatie op dit mooie eiland, schitterende mogelijkheden voor wandeling in natuurgebied vlakbij. Helaas is de accommodatie echter stilistisch verouderd en versleten. Dat geldt ook de kleine, gemakkelijk vervangbare zaken. Op het onfrisse rubbermatje bij de ingang van het zwembad bijvoorbeeld meenden wij zwarte schimmel te zien. Bij de ingang van het hotel en het zwembad afgebladderd schilderwerk. Tegelvloer in de armetierige, zwaar verouderde badkamer van ons appartement was gescheurd. Ons advies: breek de hele boel af en bouw een fris hotel naar eigentijdse maatstaven.

Bediening in restaurant bij diner weinig klantgerichte houding: bij een arrangement met twee-gangen-menu moest eerst worden nagevraagd of dat zomaar wel mocht van de kok: alleen een voorgerecht en een nagerecht. Dan voel je je toch een beetje benaderd als kleine kinderen bij een schoolreisje, wanneer je uiteindelijk verteld wordt dat dit is toegestaan. Verder moesten we uiteindelijk E1,50 bijbetalen vanwege de carpaccio. Die zat blijkbaar niet in het arrangement. Ronduit onprettig, deze kruideniersmentaliteit.

• 8stefan25-05-2017

perfecte kamer op een mooie locatie

zwaar parcours dus deze heerlijke accommodatie gaf rust om goed voor te bereiden en bij te komen achteraf. lekker ontspannen op een mooie locatie. nette kamers en vriendelijk personeel zorgen voor een mooi adventurerun weekend.

Gereisd met partner in december 2016

• 8Trudy S20-05-2017

2 keer geweest dit jaar... maar kom weer !

Amelander Kaap is juist per openbaar vervoer uitstekend aan te reizen; bushalte voor de deur. Lokaal fietsen te huur ook via receptie hotel of... trek de wandelschoenen aan en geniet van alles wat u ziet. Vriendelijke behulpzame mensen en niet alleen in het hotel; wij waren met bonnen en totale afhandeling subliem. Kamers schoon, onze kamer 210 met zicht op de vuurtoren in de verte. 's Avonds kwam "Bornrif" ons al "lichtend" welterusten wensen. Lekker zwembad binnen met apart ondiep kids gedeelte. En vlakbij golfcourse. De laatste keer super goed gegeten, 't is dat we in NL als hoogste waarderingscijfer een 10 geven maar wij hebben de kok laten weten dat hij een 11 kreeg ;-) Zondag af 16.00 uur bezoek aan Pannenkoekenhuis onder de toren / Hollum bijna een must met live muziek van Ierse alleskunner. Klasse. Bezoek ook het museum van Nobel in Ballum, wat een prachtige verhalen bij alles wat daar tentoongesteld staat, worden er verteld. Kortom Ameland A m a z i n g

Gereisd met vrienden in april 2017

• 7Shanna20-05-2017

Mooie omgeving

Ontzetted aardige medewerkers in het hotel. Iets verouderde inrichting. Je kunt de omgeving goed verkennen per fiets.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 5T.J.20-05-2017

Wat een drama hotel.Nooit meer

Te weinig personeel, wordt afgedaan met we hebben zieken. Geen gezelligheid kost teveel moeite, terwijl er een gas open haard in de lobby is, maar gaat 's avonds niet aan. Sauna was tijdens ons bezoek vanwege een technische storing buiten werking werd verteld aan receptie. Ander personeelslid ontkende dit. sauna was al een hele poos buiten werking. Badkamer was niet schoon. Kies lekker een hotel uit in Nes, heel gezellig plaatsje, waar je lekker kunt eten bij Franky's steak restaurant. Amelander Kaap voor ons nooit meer.

• 7Sven19-05-2017

mooie locatie

Prettig hotel, aardig personeel, dicht bij Hollum.

De vloerbedekking is erg vies, valt door het personeel niet schoon te maken

Gereisd met partner in februari 2017

43 tips over Hotel Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap

• mulder, 01-04-2014

Ze hebben erg leuke en afwisselende wandeltochten bij de receptie.

• kees, 06-04-2014

Hollum heeft gezellige terrasjes met vriendelijk personeel en goede -warme- bakker met lekkere taartjes! Bewoners die we wandelend tegen komen,fgroeten allemaal met "goede morgen !" In elk dorp verschillende fietsverhuurbedrijven die fietsen (en eventuele bagage) ook bij het hotel brengen/halen.Goede service ervaren van Nobel.

• Marjolijn, 18-02-2014

Cantina Dolores in Hollum, een absolute aanrader. Wat een zalig eten!!

4 vragen over Hotel Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap

• j memelink, 06-06-2016

koffer

Hoe gaat het met de koffer. Wij zijn alleen met de fiets. Is er vervoer voor?

• Caro, 25-06-2015

Mantelzorg arrangement.

Hallo, wij gaan met een mantelzorg arrangement naar dit hotel, wat kunnen wij verwachten?

• sweegers, 08-12-2011

geen 2kamer appartement vrij...betaal bij voor 3

ik Lees bij de beoordelingen dat het voor kan komen dat je bij de veiling een 2persoons kamer hebt geveild maar gedwongen word tegen een meerprijs van 10 euro een 3persoonskamer moet boeken ik vind dat niet kunne het is jullie fout dat zou dan op zijn minst gratis moeten zijn...ik heb ook met de veiling mee gedaan en mischien bet nog veel betaald met de kosten die er bij komen en de boottocht en daarom gaan we met zijn 2tjes want als wemet zijn 3en gaan word het allemaal nog duurder maar als je dan ineens zit opgescheept met een 3 pesroons kamer dan ha je je kind toch wel mee kunnne nemen ,ik hoop niet dat we spijt krijgen als ik dat alemaal lees...wij komen van braband duurt alles bij elkaar 4of 5 uur voo ik op het eiland ben...das nogal een tripdan wil ik niet voor verassingen komen te staan...das geen goeie reclame voor jullie dus wie geeft mij de garantie dat alles in orde is.....??????

MeiSi, 05-01-2012

Zou zeggen neem van te voren contact op met het hotel. En vraag daar naar de voorwaarden. En of je inderdaad in een twee persoons- appartement wordt geplaatst. In het appartement kun je zelf koken die kosten zijn dan hetzelfde als thuis. Ameland is prachtig, zeker de stranden. De locatie is in orde. Ja de benzine, de bootovertocht en evt. de parkeerkosten en/of bus komen erbij. Wij hebben de auto in Holwerd laten staan, met zijn tweeën met de boot over en met de bus naar het hotel. Ongeveer 60 euro. Het is een kwestie van uitzoeken, bellen en rekenen. Maar het is er zeker wel leuk!

Dorus, 05-03-2012

Wellicht gewoon even bellen met het hotel? Lijkt me beetje onzinnig om hier ongefundeerde opmerkingen te plaatsen waar niemand iets mee kan. En anders, je kind meenemen, heeft die ook een leuk weekend voor een tientje :)

nathalie, 27-05-2012

@sweegers, ben zeer benieuwd of je al geweest bent op Ameland en of het allemaal mee viel of juist tegen. Je zit eerst vuur te spuwen naar aanleiding dat je iets leest vind ik een beetje aso. Ook als je via de veiling de trip hebt geboekt dat je van te voren weet dat er extra kosten aan vast zitten! dit staat er duidelijk bij! wil toch nog even zeggen dat ik het raar vind dat geklaag! op vakantie gaan en dan nog klagen, jammer hoor! en anders blijf je toch lekker in je eigen Braband, wat als Brabant wordt gespeld .

• VerzorgingHalfpension

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Magnetron, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats