Hotel Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap

Hotel Info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap voor je op een rij gezet:

908 reviews over Hotel Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap

• 2017
    9Eri09-12-2017

Heerlijk eropuit met veel ruimte in het landschap

Een cosy hotel met hartelijk personeel. Restaurant voortreffelijk.

• 8Paula28-11-2017

Heerlijk uitgewaaid!

Goede kamer, niet overdreven luxe, maar wel van alle gemakken voorzien. Douche was niet erg krachtig, dus dat zou eventueel een puntje zijn, plus dat douchen in bad niet voor iedereen even ideaal is. Echter hebben wij hier geen hinder van ondervonden. Zwembad valt voor de kleintjes iets meer van te maken, bijvoorbeeld een klein glijbaantje. Desondanks heeft onze dochter er uren vertoeven gehad. Ontbijt buffet, heerlijk!! Missen het nog steeds... al met al, zeker een aanrader en wie weet komen wij nog wel eens terug!

Met jonge kinderen

• 4Fokko van der veen18-11-2017

Zo nooit weer

Ligging is prima. Hotel is duidelijk aan renovatie toe. Is erg uit de tijd vooral de stoelen e.d. in het restaurant zijn erg vies. Bediening is niet erg klantgericht. Als je gebruikt maakt van een aanbieding voor het diner in het restaurant wordt je als tweede rangs klant naar de brasserie verwezen. Bedden werden niet opgemaakt en het geheel is erg gehorig. Is de prijs in veel gevallen niet waard.Helemaal is uit de tijd dat er geen enkele voorziening op de kamer is voor koffie cq thee. In de badkamer zijn geen glazen maar papieren bekertjes!!!

• 5Reinstra30-10-2017

Prima maar niet voor herhaling vatbaar.

We dachten een kamer met slaapbank te hebben geboekt maar kregen een gewone 2 pers kamer. Ook het gevraagde hekje om uit bed vallen te voorkomen was niet aanwezig en werd niet benoemd bij inchecken. Personeel is niet erg vriendelijk vooral schoonmaaksters niet. Zwembad heeft voldoende mogelijkheden om het iets leuker te maken voor kinderen maar is niet meer dan een bak water. Advies; neem een badjas oid mee, het is onmogelijk je kleren droog uit-en aan te krijgen. Eten is goed maar niet geweldig. Verder geeft het hotel een gedateerde indruk, gordijnen zijn kapot kamers zijn groot maar niet gezellig.

Met jonge kinderen

• 9H.Hoogenkamp22-09-2017

Mooi ,schoon hotel.Aardig personeel!Een aanrader!

Grote kamer en badkamer .En niet te vergeten een goed bed.Fijn zwembad en sauna. Uitstekend ontbijt.De prijs voor een kamer is ook goed. Kamers zijn wel wat gedateerd,maar wel schoon.

Alleenreizend

• 5anemoon15-09-2017

niet aan te bevelen

Ondanks dat we een comfort kamer hadden geboekt kregen we helemaal achter aan een boven appartement met bovenverdieping. Nadat wij eerder een discussie hadden gehad bij de receptie over de ah restaurant actie leek het ons geen zin hebben om hier mee terug te gaan. Medewerker was stug en kort niet klantgericht. Bank was niet geschikt om gezellig te zitten, bedden waren heel zacht, douchekop stond gericht op de muur niet te verplaatsen dus een waterballet. Ouderwetse draai kranen. Badkamerdeur precies naast de trap levens gevaarlijk snachts want trap hekje zat vast en kon niet dicht. Verschillende fletcher hotels gehad vandaar teleurstellend.

• 8Fam de Jong25-08-2017

geweldig

Heerlijk rustige omgeving met een mooie natuur

Met vrienden

• 9lidy25-08-2017

wij hebben erg naar ons zin gehad

vriendelijk en schoon en wij konden ons goed ontspannen

• 8Truus25-08-2017

Super prijs kwaliteit uitstekend vriendelijk perso

Vriendelijkheid schoon en voorkomend. Heerlijke plek om uit te waaien!

Met vrienden

• 10Familie Heimans17-08-2017

Goede accommodatie in mooie omgeving met prima faciliteiten, zoals restaurant, tennis- en squashbaan en tafeltennistafel en zeker niet te vergeten het overdekte zwembad. Mooie kamer met bad en balkon. Perfect ontbijt en diner. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel die ook goede adviezen en tips geven. En slechts een paar minuten van het strand en gezellige winkelstraat.

43 tips over Hotel Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap

• mulder, 01-04-2014

Ze hebben erg leuke en afwisselende wandeltochten bij de receptie.

• kees, 06-04-2014

Hollum heeft gezellige terrasjes met vriendelijk personeel en goede -warme- bakker met lekkere taartjes! Bewoners die we wandelend tegen komen,fgroeten allemaal met "goede morgen !" In elk dorp verschillende fietsverhuurbedrijven die fietsen (en eventuele bagage) ook bij het hotel brengen/halen.Goede service ervaren van Nobel.

• Marjolijn, 18-02-2014

Cantina Dolores in Hollum, een absolute aanrader. Wat een zalig eten!!

4 vragen over Hotel Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap

• j memelink, 06-06-2016

koffer

Hoe gaat het met de koffer. Wij zijn alleen met de fiets. Is er vervoer voor?

• Caro, 25-06-2015

Mantelzorg arrangement.

Hallo, wij gaan met een mantelzorg arrangement naar dit hotel, wat kunnen wij verwachten?

• sweegers, 08-12-2011

geen 2kamer appartement vrij...betaal bij voor 3

ik Lees bij de beoordelingen dat het voor kan komen dat je bij de veiling een 2persoons kamer hebt geveild maar gedwongen word tegen een meerprijs van 10 euro een 3persoonskamer moet boeken ik vind dat niet kunne het is jullie fout dat zou dan op zijn minst gratis moeten zijn...ik heb ook met de veiling mee gedaan en mischien bet nog veel betaald met de kosten die er bij komen en de boottocht en daarom gaan we met zijn 2tjes want als wemet zijn 3en gaan word het allemaal nog duurder maar als je dan ineens zit opgescheept met een 3 pesroons kamer dan ha je je kind toch wel mee kunnne nemen ,ik hoop niet dat we spijt krijgen als ik dat alemaal lees...wij komen van braband duurt alles bij elkaar 4of 5 uur voo ik op het eiland ben...das nogal een tripdan wil ik niet voor verassingen komen te staan...das geen goeie reclame voor jullie dus wie geeft mij de garantie dat alles in orde is.....??????

MeiSi, 05-01-2012

Zou zeggen neem van te voren contact op met het hotel. En vraag daar naar de voorwaarden. En of je inderdaad in een twee persoons- appartement wordt geplaatst. In het appartement kun je zelf koken die kosten zijn dan hetzelfde als thuis. Ameland is prachtig, zeker de stranden. De locatie is in orde. Ja de benzine, de bootovertocht en evt. de parkeerkosten en/of bus komen erbij. Wij hebben de auto in Holwerd laten staan, met zijn tweeën met de boot over en met de bus naar het hotel. Ongeveer 60 euro. Het is een kwestie van uitzoeken, bellen en rekenen. Maar het is er zeker wel leuk!

Dorus, 05-03-2012

Wellicht gewoon even bellen met het hotel? Lijkt me beetje onzinnig om hier ongefundeerde opmerkingen te plaatsen waar niemand iets mee kan. En anders, je kind meenemen, heeft die ook een leuk weekend voor een tientje :)

nathalie, 27-05-2012

@sweegers, ben zeer benieuwd of je al geweest bent op Ameland en of het allemaal mee viel of juist tegen. Je zit eerst vuur te spuwen naar aanleiding dat je iets leest vind ik een beetje aso. Ook als je via de veiling de trip hebt geboekt dat je van te voren weet dat er extra kosten aan vast zitten! dit staat er duidelijk bij! wil toch nog even zeggen dat ik het raar vind dat geklaag! op vakantie gaan en dan nog klagen, jammer hoor! en anders blijf je toch lekker in je eigen Braband, wat als Brabant wordt gespeld .

• VerzorgingHalfpension

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Magnetron, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats