Hotel Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap

Hotel Info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap voor je op een rij gezet:

908 reviews over Hotel Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap

• 6Plenty207-01-2019

Mooi gelegen, hotel met verbeterpunten...

Mooi gelegen op loopafstand van strand. Bushalte voor de deur, dagkaartje € 5,50, dus auto lekker thuis laten of parkeren bij veerboot in Holwerd. Inchecken niet eerder dan 15:00 uur mogelijk, wel mogelijkheid om bagage eerder in het hotel achter te laten. Later uitchecken van 10:00 naar 13:00 uur mogelijk voor € 15,00 extra. Leuk zwembad, wel klein. Kleine bar, met vriendelijk personeel. Kamer ruim en schoon, erg warm, 2 velux dakramen kunnen wel worden geopend. Vloerbedekking vies, vol met vlekken. Geen waterkoker of minibar of id. Bij de kamers op 2e verdieping hoor je de mensen op de 3e verdieping, boven je, in de kamer lopen alsof ze in jouw kamer staan. Bedden goed en netjes schoon opgemaakt. Badkamer gedateerd met ligbad en douchegordijn over de volle lengte van het bad, zonder douchecabine. Receptiepersoneel zou bij uitchecken meer interesse kunnen tonen en oa. kunnen vragen hoe het verblijf is geweest.

• 4Klaas03-01-2019

Nooit meer

Niet eten in het Restaurant!

• 2018
    8Tiemersma01-12-2018

Heerlijk even uitwaaien aan zee en verblijven in e

Mooi hotel, vriendelijke bediening. Fijne kamer met balkon.

• 6Rodenburg25-11-2018

Fletscher ga mee met de tijd!!

Een prima plek om te verblijven maar het Hotel verdient een opknap beurt, zo zonde dat hier geen aandacht aan wordt besteed , wasmachine kamer is gewoon te triest voor woorden er staan verroeste wasmachines waar ze toch nog geld voor vragen, de zonnebank kamers moeten opgeknapt worden, hang er een mooie poster in en verf de kamers dan lijkt het al stukken beter, knap de bar en restaurant op soms kun je met weinig middelen al een heel andere sfeer maken , het hotel wordt oudbollig en dat is zo zonde

• 4Trudy19-11-2018

Absoluut niet 4 sterren waardig!

Als je in een 4 sterren hotel komt verwacht je het volgende NIET tegen te komen: Tot op de draad toe versleten en bevlekt meubulair. De roosters van de GASkachels in de hotelkamer en in de douche waren bedekt met stof. Douchen kon alleen staand in het bad. De naden en voegen van de badkamer waren verkleurd van de schimmel en kalk. Het zeeppompje in het toilet was stuk. Handdoek (slechts 1st.pp) rook alsof hij al gebruik was. Afvalbak in het toilet zat vol roest plekken. De verf op de trapleuning was echt vreselijk vies en versleten. Het hotel was aan de buitenkant slecht onderhouden. De medewerkster bij de informatiebalie was erg vriendelijk, zij vond zelf ook dat het hotel geen 4 sterren waardige uitstraling had. De bedden zijn uitstekend. Het ontbijt was voldoende maar miste de extra's, wat wel in een 4sterren hotel thuis hoort. Het is voor mij een raadsel waar de 4e ster op gebaseerd is!

• 7Eline13-11-2018

Heerlijk!

Fijne ligging van het hotel. Duinen loop je zo in en ook het dorp is om de hoek. Vriendelijk personeel. Faciliteiten in het hotel zijn goed. Gebruik van zwembad is inbegrepen en de sauna is vrij goedkoop. Kamer was netjes en ruim genoeg voor 2pers.

• 7Anoniem11-11-2018

Prima verblijf

Goed verblijf voor een weekend op mooi Ameland

• 2Gitte27-10-2018

Geen aanrader

Hotel is erg oubollig en daarbij ook nog vies. Verwarming heeft hele nacht getikt. Na melding bij receptie is het enige antwoord wat je krijgt Dat deze problemen bekend zijn. Dus zeker geen aanrader

• 4Herwin Dietvorst23-10-2018

Verstopte extra kosten

Geen aanrader! Een aanbieding via touroperator bleek uiteindelijk 65% duurder uit te vallen door verstopte extra kosten.

• 8Hanneke van der Jagt09-08-2018

Prima hotel, gewoon doen!

Jàààhàà, het hotel is gedateerd en 'n opfrisbeurt is op z'n plaats. Net zoals 'n airco op de kamer en 'n douchecabine i.p.v. een ligbad mèt douchegordijn! Glibber de glibber bij het uitstappen en voor mensen die slecht ter been zijn een afrader. Wèl schoon en daar gaat het om. Lekkere bedden en ruime kamers. Vriendelijk personeel en een goed ontbijt. Aangenaam verrast door de goede keuken! Elke avond in het hotel gegeten (wel zo makkelijk) en dat was gewoon heerlijk. Ook 'n keer geluncht, ook prima! Je kan op elke slak zout leggen, het is net hoe je zelf bent. Wij hebben 'n paar heerlijke, relaxte dagen gehad op Ameland in dit hotel. Hollum op loopafstand, vuurtoren en prachtig strand ietsje verder. We gaan zó weer terug!

43 tips over Hotel Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap

• mulder, 01-04-2014

Ze hebben erg leuke en afwisselende wandeltochten bij de receptie.

• kees, 06-04-2014

Hollum heeft gezellige terrasjes met vriendelijk personeel en goede -warme- bakker met lekkere taartjes! Bewoners die we wandelend tegen komen,fgroeten allemaal met "goede morgen !" In elk dorp verschillende fietsverhuurbedrijven die fietsen (en eventuele bagage) ook bij het hotel brengen/halen.Goede service ervaren van Nobel.

• Marjolijn, 18-02-2014

Cantina Dolores in Hollum, een absolute aanrader. Wat een zalig eten!!

4 vragen over Hotel Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap

• j memelink, 06-06-2016

koffer

Hoe gaat het met de koffer. Wij zijn alleen met de fiets. Is er vervoer voor?

• Caro, 25-06-2015

Mantelzorg arrangement.

Hallo, wij gaan met een mantelzorg arrangement naar dit hotel, wat kunnen wij verwachten?

• sweegers, 08-12-2011

geen 2kamer appartement vrij...betaal bij voor 3

ik Lees bij de beoordelingen dat het voor kan komen dat je bij de veiling een 2persoons kamer hebt geveild maar gedwongen word tegen een meerprijs van 10 euro een 3persoonskamer moet boeken ik vind dat niet kunne het is jullie fout dat zou dan op zijn minst gratis moeten zijn...ik heb ook met de veiling mee gedaan en mischien bet nog veel betaald met de kosten die er bij komen en de boottocht en daarom gaan we met zijn 2tjes want als wemet zijn 3en gaan word het allemaal nog duurder maar als je dan ineens zit opgescheept met een 3 pesroons kamer dan ha je je kind toch wel mee kunnne nemen ,ik hoop niet dat we spijt krijgen als ik dat alemaal lees...wij komen van braband duurt alles bij elkaar 4of 5 uur voo ik op het eiland ben...das nogal een tripdan wil ik niet voor verassingen komen te staan...das geen goeie reclame voor jullie dus wie geeft mij de garantie dat alles in orde is.....??????

MeiSi, 05-01-2012

Zou zeggen neem van te voren contact op met het hotel. En vraag daar naar de voorwaarden. En of je inderdaad in een twee persoons- appartement wordt geplaatst. In het appartement kun je zelf koken die kosten zijn dan hetzelfde als thuis. Ameland is prachtig, zeker de stranden. De locatie is in orde. Ja de benzine, de bootovertocht en evt. de parkeerkosten en/of bus komen erbij. Wij hebben de auto in Holwerd laten staan, met zijn tweeën met de boot over en met de bus naar het hotel. Ongeveer 60 euro. Het is een kwestie van uitzoeken, bellen en rekenen. Maar het is er zeker wel leuk!

Dorus, 05-03-2012

Wellicht gewoon even bellen met het hotel? Lijkt me beetje onzinnig om hier ongefundeerde opmerkingen te plaatsen waar niemand iets mee kan. En anders, je kind meenemen, heeft die ook een leuk weekend voor een tientje :)

nathalie, 27-05-2012

@sweegers, ben zeer benieuwd of je al geweest bent op Ameland en of het allemaal mee viel of juist tegen. Je zit eerst vuur te spuwen naar aanleiding dat je iets leest vind ik een beetje aso. Ook als je via de veiling de trip hebt geboekt dat je van te voren weet dat er extra kosten aan vast zitten! dit staat er duidelijk bij! wil toch nog even zeggen dat ik het raar vind dat geklaag! op vakantie gaan en dan nog klagen, jammer hoor! en anders blijf je toch lekker in je eigen Braband, wat als Brabant wordt gespeld .

• VerzorgingHalfpension

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Magnetron, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats