5,9

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap voor je op een rij gezet:

900 reviews over Hotel Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap in het Nederlands

Appartementen Kaap zijn top. Kamers slecht.

Tom
14-7-2019

Probeer een gerenoveerd appartement te boeken en niet een gedateerde hotelkamer. Appartementen zijn zowel bij Fletcher als via touperator te boeken. Vraag dan ook of deze wel gerenoveerd zijn. De Amelander Kaap is uitstekend geschikt voor kinderen. Er is een speeltuin, overdekt zwembad, squash, tennisbaan en nog veel meer leuke dingen voor hen. Ligging is top. Vlak bij duinen en strand. Dorp Hollum is gezellig met veel terrassen en restaurants. Wij hebben een top week gehad. Gaan zeker terug.

Bedden en kamer was goed

Jan en Aukje
23-6-2019

Als je iets wilt wijzigen bijvoorbeeld de datum, ook in het voorseizoen en het is met 1 druk op de knop van de PC kost dat meteen 15 euro. We hebben er ook 1 x een diner gehad, maar de bediening was er niet op berekend en de keuken ook niet, terwijl het erg rustig was

Gereisd Met partner in juni 2019

Slecht

Piet
11-6-2019

Wat een amateuristische organisatie in het restaurant. Ze weten niet waar ze mee bezig zijn. Ik heb nog nooit gezien dat er zoveel drankjes weg gegeven worden ter compensatie van fouten. Kamers zijn ook achterhaald, benieuwd welke schilder dermate slecht werk afleverde. Wellicht moet er ook eens iemand op de balkons gaan kijken. De tussenwanden zijn al minimaal 5 jaar niet meer schoon gemaakt. Fletcher, hier valt heel veel te doen. Dit hotel is in de afgelopen jaren zo snel achteruit gegaan. Helaas zie ik dit bij veel hotels na overname door Fletcher.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voordeeluitjes.nl

Omgeving prachtig, hotel moet verbeterd worden

Alexander Brantz
1-4-2019

Het is een gedateerd verblijf wat ik persoonlijk niet verwacht had van een Fletcher hotel. Toen wij binnenkwamen roken wij in de badkamer een enorme urinelucht welke uit het toilet vandaan kwam, het water was ook helemaal geel. Daarnaast was de badkamer zwaar aan een opknapbeurt toe. Bij de receptie gaf men de schuld aan een slechte riolering waarvan zij op de hoogte waren en tevens zou het schoonmaakbedrijf zijn werk niet goed doen. Om het weekend goed door te komen zelf maar WC eend gekocht en dit na elk toiletbezoek gebruikt. Hamvraag waarom men deze problemen niet oplost terwijl ze op de hoogte zijn. Daarnaast zat de oude vloerbedekking in de kamers vol met vlekken en gaven ons geen hygiënisch gevoel. Het zou er allemaal al anders uit zien en voelen om deze vloer van twintig jaar oud te vervangen. Ik merkte ook dat er geen goede sturing was in het hotel. Ik miste een manager.

Gereisd Met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima

Bart
25-2-2019

Leuke appartementen, goed ontbijt, prima zwembad voor jonge kinderen. Helaas is er geen lift aanwezig bij de appartementen.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Grote teleurstelling.

Tom
17-2-2019

Schandalig, wij bestelden een biefstuk en kregen toch de toeslag van de menuprijs. Het is normaal dat dat er soms een toeslag op een menu is maar niet bij bestelling van een los gerecht. Kom hier nooit meer.

Gereisd Met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi gelegen, hotel met verbeterpunten...

Plenty2
7-1-2019

Mooi gelegen op loopafstand van strand. Bushalte voor de deur, dagkaartje € 5,50, dus auto lekker thuis laten of parkeren bij veerboot in Holwerd. Inchecken niet eerder dan 15:00 uur mogelijk, wel mogelijkheid om bagage eerder in het hotel achter te laten. Later uitchecken van 10:00 naar 13:00 uur mogelijk voor € 15,00 extra. Leuk zwembad, wel klein. Kleine bar, met vriendelijk personeel. Kamer ruim en schoon, erg warm, 2 velux dakramen kunnen wel worden geopend. Vloerbedekking vies, vol met vlekken. Geen waterkoker of minibar of id. Bij de kamers op 2e verdieping hoor je de mensen op de 3e verdieping, boven je, in de kamer lopen alsof ze in jouw kamer staan. Bedden goed en netjes schoon opgemaakt. Badkamer gedateerd met ligbad en douchegordijn over de volle lengte van het bad, zonder douchecabine. Receptiepersoneel zou bij uitchecken meer interesse kunnen tonen en oa. kunnen vragen hoe het verblijf is geweest.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer

Klaas
3-1-2019

Niet eten in het Restaurant!

Gereisd Met vrienden in december 2018

Heerlijk even uitwaaien aan zee en verblijven in e

Tiemersma
1-12-2018

Mooi hotel, vriendelijke bediening. Fijne kamer met balkon.

Fletscher ga mee met de tijd!!

Rodenburg
25-11-2018

Een prima plek om te verblijven maar het Hotel verdient een opknap beurt, zo zonde dat hier geen aandacht aan wordt besteed , wasmachine kamer is gewoon te triest voor woorden er staan verroeste wasmachines waar ze toch nog geld voor vragen, de zonnebank kamers moeten opgeknapt worden, hang er een mooie poster in en verf de kamers dan lijkt het al stukken beter, knap de bar en restaurant op soms kun je met weinig middelen al een heel andere sfeer maken , het hotel wordt oudbollig en dat is zo zonde

Gereisd Met partner in november 2018

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Magnetron, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenSquash
  • Tennisbaan informatieBinnen
  • Sport & SpelDarts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.