5,9

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap voor je op een rij gezet:

19 reviews over Hotel Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap in het Nederlands

Geweldige locatie!

Roelien van Dam
13-9-2016

Het is hier heerlijk vertoeven, zeer goede hygiëne. Lekker genieten voor 3 dagen.

Gereisd Anders in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Echt genoten

Mw.I.Kremers (met 80jr. moeder)
5-10-2015

Perfecte ligging om vanaf hier eiland te bekijken met welk vervoermiddel dan ook. Appartement: schoon, netjes en verzorgd. Uitgebreid heerlijk ontbijt maar ook prima diner mogelijkheden (zelfs betaalbare lekkere dagschotels). Vriendelijk personeel.

Gereisd Anders in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Erg leuk!

Irene
3-10-2015

Een mooi hotel. We hadden een kamer met een balkon. Kamers waren wel wat ouderwets ingericht, maar verder prima schoon. Het ontbijt was erg lekker en er was veel keus. Verder is het een leuk idee om het hele eiland over te fietsen. En in Hollum (vlakbij het hotel) zijn erg leuke winkeltjes.

Gereisd Anders in Tue Sep 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Genoten!

Hilde groters
15-9-2015

Te kort, heerlijk gegeten!

Gereisd Anders in september 2015

weekendje

Gerda
24-2-2014

Leuk hotel voor een weekend uitwaaien. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Grote schone kamers en prima eten. Enige minpuntje de vloerbedekking, is aan vervanging toe. Al met al een heerlijk weekend gehad

Gereisd Anders in februari 2014
2007

Wij zijn twee nachten in dit hotel geweest en we moeten we

arno en corine
12-2-2007

Wij zijn twee nachten in dit hotel geweest en we moeten zeggen dat we een heel goed verblijf hebben gehad. We hadden een ontzettend ruime slaapkamer met lekkere bedden en een mooie badkamer. Het ontbijt was prima, het avondeten was perfekt! Het personeel was erg vriendelijk en de faciliteiten zoals zwembad en sauna waren heerlijk. (het is echter alleen een zwembad zonder glijbaan of bubbelbad e.d.) Wij kunnen gelukkig geen minpunten over dit hotel schrijven. Naar onze mening is dit hotel een echte aanrader!

Gereisd Anders in februari 2007

2006

Hotelarrangement geboekt - kamers niet beschikbaar, dus in

Melissa
9-9-2006

Hotelarrangement geboekt - kamers niet beschikbaar, dus in 2 appartementen (met 'zelfde voorwaarden als hotel). ma t/m vr geen hhdienst. Di.een stapel handdoeken gekregen. WC papier was op: bij de balie werd gezegd dat wij er zelf voor moeten zorgen omdat we in een app. zaten. Situatie uitgelegd en toch een rol meegekregen als uitzondering! Weinig bedienend personeel. Lang wachten op alles. Aanwezige personeel heel kundig en vriendelijk. Moet vermeld worden. Balie-personeel veel minder. Eten: Ontbijt was goed en diner uitmuntend. Lekkerste biefstuk ooit! Kwaliteit: geen 4* waard. Badkamer niet schoon. Boiler. In bad staan douchen. Douche gordijn wel aanwezig, maar hing die buiten bad stond de vloer blank en hing die in bad kon je je niet bewegen. Geen badmat aanwezig dus heel erg glad. Bedden: redelijk. Het was best redelijk toeven. De prijs is 4* maar de faciliteiten ed niet!

Gereisd Anders in september 2006

verblijf in keurig ingericht en schoon 2 kamer-appartement

fam. eggen
14-5-2006

verblijf in keurig ingericht en schoon 2 kamer-appartement. nadeel: 3 kamerappartementen liggen erboven en dit levert veel geluidsoverlast op! leuk animatieteam in de meivakantie.

Gereisd Anders in mei 2006

Vriendelijk personeel, ruime, schone en luxe kamers, diner

Mariëlle
9-3-2006

Vriendelijk personeel, ruime, schone en luxe kamers, diner prima en een gezellige zithoek bij de openhaard. Zeker voor herhaling vatbaar. Echt super!!

Gereisd Anders in maart 2006
2005

wij zijn al 4x naar de Amelanderkaap geweest en het bevalt

anoniem
20-8-2005

wij zijn al 4x naar de Amelanderkaap geweest en het bevalt ons hier altijd erg goed. Lekker ontbijt, ruime kamers goede faciliteiten !!

Gereisd Anders in augustus 2005

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Magnetron, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenSquash
  • Tennisbaan informatieBinnen
  • Sport & SpelDarts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.