Hotel Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap

Hotel Info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap voor je op een rij gezet:

908 reviews over Hotel Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap

• 4Klaas03-01-2019

Nooit meer

Niet eten in het Restaurant!

• 2018
    4Trudy19-11-2018

Absoluut niet 4 sterren waardig!

Als je in een 4 sterren hotel komt verwacht je het volgende NIET tegen te komen: Tot op de draad toe versleten en bevlekt meubulair. De roosters van de GASkachels in de hotelkamer en in de douche waren bedekt met stof. Douchen kon alleen staand in het bad. De naden en voegen van de badkamer waren verkleurd van de schimmel en kalk. Het zeeppompje in het toilet was stuk. Handdoek (slechts 1st.pp) rook alsof hij al gebruik was. Afvalbak in het toilet zat vol roest plekken. De verf op de trapleuning was echt vreselijk vies en versleten. Het hotel was aan de buitenkant slecht onderhouden. De medewerkster bij de informatiebalie was erg vriendelijk, zij vond zelf ook dat het hotel geen 4 sterren waardige uitstraling had. De bedden zijn uitstekend. Het ontbijt was voldoende maar miste de extra's, wat wel in een 4sterren hotel thuis hoort. Het is voor mij een raadsel waar de 4e ster op gebaseerd is!

• 7Eline13-11-2018

Heerlijk!

Fijne ligging van het hotel. Duinen loop je zo in en ook het dorp is om de hoek. Vriendelijk personeel. Faciliteiten in het hotel zijn goed. Gebruik van zwembad is inbegrepen en de sauna is vrij goedkoop. Kamer was netjes en ruim genoeg voor 2pers.

• 10SJ28-01-2018

Geweldig Fantastisch

Er zijn hotel kamers, maar ook appartementen. In sommige appartementen is de mogelijkheid om zelf te koken. Op de begane grond heb je ook een tuin om in de zomer lekker buiten te zitten.

• 2017
    2Sharon Harris20-12-2017

Nooit meer!

Wat een slecht hotel en wat een slechte service. Dit hotel hoort geen 4-sterren te krijgen

• 8Fam de Jong25-08-2017

geweldig

Heerlijk rustige omgeving met een mooie natuur

• 8Truus25-08-2017

Super prijs kwaliteit uitstekend vriendelijk perso

Vriendelijkheid schoon en voorkomend. Heerlijke plek om uit te waaien!

• 5Louis van Schaik17-08-2017

Zeer slechte prijs kwaliteitsverhouding!!

Weinig! Voor twee dagen (een nacht) het bedrag van € 159 betaald. Daarvoor mocht je niet voor 15.00 uur inchecken en moest je voor 10.00 uur de kamer verlaten hebben. Welgeteld dus 19 uur voor het genot van een uitgewoonde kamer en een niet goed onderhouden badkamer met twee plasticbekertjes op de wastafel. Eetzaal niet fris met dode vliegen op de vensterbanken en smerige ruiten. Na 22.00 uur geen bezetting meer van de receptie.Sleutels ophalen duurt daardoor lang, afhankelijk van beschikbaarheid (dienstwilligheid) van het personeel. Hotel is dringend aan een opknapbeurt toe. Vloerbedekking morsig. Koffie en theefaciliteiten op de kamer niet aanwezig.

• 10Marie-Louise12-08-2017

Een super fijn appartement gehad!!

Bij de boeking heb ik een receptie medewerkster van het hotel aan de telefoon gehad en zij heeft mij fantastisch geholpen met haar advies om een appartement te nemen ipv een hotelkamer. Nou alle complimenten voor haar advies. Ook gebruik gemaakt van een afhaal ontbijt wat heerlijk verzorgt was.

• 8Trudy S20-05-2017

2 keer geweest dit jaar... maar kom weer !

Amelander Kaap is juist per openbaar vervoer uitstekend aan te reizen; bushalte voor de deur. Lokaal fietsen te huur ook via receptie hotel of... trek de wandelschoenen aan en geniet van alles wat u ziet. Vriendelijke behulpzame mensen en niet alleen in het hotel; wij waren met bonnen en totale afhandeling subliem. Kamers schoon, onze kamer 210 met zicht op de vuurtoren in de verte. 's Avonds kwam "Bornrif" ons al "lichtend" welterusten wensen. Lekker zwembad binnen met apart ondiep kids gedeelte. En vlakbij golfcourse. De laatste keer super goed gegeten, 't is dat we in NL als hoogste waarderingscijfer een 10 geven maar wij hebben de kok laten weten dat hij een 11 kreeg ;-) Zondag af 16.00 uur bezoek aan Pannenkoekenhuis onder de toren / Hollum bijna een must met live muziek van Ierse alleskunner. Klasse. Bezoek ook het museum van Nobel in Ballum, wat een prachtige verhalen bij alles wat daar tentoongesteld staat, worden er verteld. Kortom Ameland A m a z i n g

43 tips over Hotel Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap

• mulder, 01-04-2014

Ze hebben erg leuke en afwisselende wandeltochten bij de receptie.

• kees, 06-04-2014

Hollum heeft gezellige terrasjes met vriendelijk personeel en goede -warme- bakker met lekkere taartjes! Bewoners die we wandelend tegen komen,fgroeten allemaal met "goede morgen !" In elk dorp verschillende fietsverhuurbedrijven die fietsen (en eventuele bagage) ook bij het hotel brengen/halen.Goede service ervaren van Nobel.

• Marjolijn, 18-02-2014

Cantina Dolores in Hollum, een absolute aanrader. Wat een zalig eten!!

4 vragen over Hotel Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap

• j memelink, 06-06-2016

koffer

Hoe gaat het met de koffer. Wij zijn alleen met de fiets. Is er vervoer voor?

• Caro, 25-06-2015

Mantelzorg arrangement.

Hallo, wij gaan met een mantelzorg arrangement naar dit hotel, wat kunnen wij verwachten?

• sweegers, 08-12-2011

geen 2kamer appartement vrij...betaal bij voor 3

ik Lees bij de beoordelingen dat het voor kan komen dat je bij de veiling een 2persoons kamer hebt geveild maar gedwongen word tegen een meerprijs van 10 euro een 3persoonskamer moet boeken ik vind dat niet kunne het is jullie fout dat zou dan op zijn minst gratis moeten zijn...ik heb ook met de veiling mee gedaan en mischien bet nog veel betaald met de kosten die er bij komen en de boottocht en daarom gaan we met zijn 2tjes want als wemet zijn 3en gaan word het allemaal nog duurder maar als je dan ineens zit opgescheept met een 3 pesroons kamer dan ha je je kind toch wel mee kunnne nemen ,ik hoop niet dat we spijt krijgen als ik dat alemaal lees...wij komen van braband duurt alles bij elkaar 4of 5 uur voo ik op het eiland ben...das nogal een tripdan wil ik niet voor verassingen komen te staan...das geen goeie reclame voor jullie dus wie geeft mij de garantie dat alles in orde is.....??????

MeiSi, 05-01-2012

Zou zeggen neem van te voren contact op met het hotel. En vraag daar naar de voorwaarden. En of je inderdaad in een twee persoons- appartement wordt geplaatst. In het appartement kun je zelf koken die kosten zijn dan hetzelfde als thuis. Ameland is prachtig, zeker de stranden. De locatie is in orde. Ja de benzine, de bootovertocht en evt. de parkeerkosten en/of bus komen erbij. Wij hebben de auto in Holwerd laten staan, met zijn tweeën met de boot over en met de bus naar het hotel. Ongeveer 60 euro. Het is een kwestie van uitzoeken, bellen en rekenen. Maar het is er zeker wel leuk!

Dorus, 05-03-2012

Wellicht gewoon even bellen met het hotel? Lijkt me beetje onzinnig om hier ongefundeerde opmerkingen te plaatsen waar niemand iets mee kan. En anders, je kind meenemen, heeft die ook een leuk weekend voor een tientje :)

nathalie, 27-05-2012

@sweegers, ben zeer benieuwd of je al geweest bent op Ameland en of het allemaal mee viel of juist tegen. Je zit eerst vuur te spuwen naar aanleiding dat je iets leest vind ik een beetje aso. Ook als je via de veiling de trip hebt geboekt dat je van te voren weet dat er extra kosten aan vast zitten! dit staat er duidelijk bij! wil toch nog even zeggen dat ik het raar vind dat geklaag! op vakantie gaan en dan nog klagen, jammer hoor! en anders blijf je toch lekker in je eigen Braband, wat als Brabant wordt gespeld .

• VerzorgingHalfpension

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Magnetron, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats