5,9

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap voor je op een rij gezet:

69 reviews over Hotel Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap in het Nederlands

Slecht

Piet
11-6-2019

Wat een amateuristische organisatie in het restaurant. Ze weten niet waar ze mee bezig zijn. Ik heb nog nooit gezien dat er zoveel drankjes weg gegeven worden ter compensatie van fouten. Kamers zijn ook achterhaald, benieuwd welke schilder dermate slecht werk afleverde. Wellicht moet er ook eens iemand op de balkons gaan kijken. De tussenwanden zijn al minimaal 5 jaar niet meer schoon gemaakt. Fletcher, hier valt heel veel te doen. Dit hotel is in de afgelopen jaren zo snel achteruit gegaan. Helaas zie ik dit bij veel hotels na overname door Fletcher.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima

Bart
25-2-2019

Leuke appartementen, goed ontbijt, prima zwembad voor jonge kinderen. Helaas is er geen lift aanwezig bij de appartementen.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk uitgewaaid!

Paula
28-11-2017

Goede kamer, niet overdreven luxe, maar wel van alle gemakken voorzien. Douche was niet erg krachtig, dus dat zou eventueel een puntje zijn, plus dat douchen in bad niet voor iedereen even ideaal is. Echter hebben wij hier geen hinder van ondervonden. Zwembad valt voor de kleintjes iets meer van te maken, bijvoorbeeld een klein glijbaantje. Desondanks heeft onze dochter er uren vertoeven gehad. Ontbijt buffet, heerlijk!! Missen het nog steeds... al met al, zeker een aanrader en wie weet komen wij nog wel eens terug!

Gereisd Met jonge kinderen in november 2017

Voordeeluitjes.nl

Prima maar niet voor herhaling vatbaar.

Reinstra
30-10-2017

We dachten een kamer met slaapbank te hebben geboekt maar kregen een gewone 2 pers kamer. Ook het gevraagde hekje om uit bed vallen te voorkomen was niet aanwezig en werd niet benoemd bij inchecken. Personeel is niet erg vriendelijk vooral schoonmaaksters niet. Zwembad heeft voldoende mogelijkheden om het iets leuker te maken voor kinderen maar is niet meer dan een bak water. Advies; neem een badjas oid mee, het is onmogelijk je kleren droog uit-en aan te krijgen. Eten is goed maar niet geweldig. Verder geeft het hotel een gedateerde indruk, gordijnen zijn kapot kamers zijn groot maar niet gezellig.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2017

eerst opknappen, dan wellicht terug?

Dhr Patrick
5-5-2017

De reacties die ik lees zijn vooral gegeven op emotionele basis. Als je werkelijk reëel kijkt is het zwaar onvoldoende (ook volgens het personeel). Avond eten: Slecht en laten staan. hierop kwam niet de vraag waarom het bord nog vol was! Ontbijt: heerlijk vers suikerbrood.... ik bedoel heerlijk keihard suikerbrood Diverse faciliteiten waren buiten gebruik, zoals bijv Sauna Kamers: vies en zwaar gedateerd. Kranen vol kalk, waterdruk zeer laag. Matrassen veel te zacht Personeel: redelijk, maar ongeïnteresseerd. glazen uit de bar zijn 2 dagen op de kamer blijven staan. Ligging: Dat is net wat je zoekt en was voor ons prima omdat we auto mee hadden.

Als je horeca voert moet je het leuk vinden het de mensen naar de zin te maken. Wellicht waren we er op een verkeerd moment, maar wij kregen de indruk dat Ameland met 2 mln bezoekers erg verwent is en het daarom allemaal wel ok vindt. Dat zie je in dit hotel ook duidelijk terug, verouderd en niet van deze tijd. negatief advies dus.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fijn hotel

De Wit
5-3-2017

Top - vriendelijk personeel - ruime kamers - zwembad - ontbijtbuffet Tip - kamer was niet heel schoon (nog vieze prullenbak, stofnest onder bed) - kamer weinig sfeer en geen fijn uitzicht (rommelig dak, losse tegels op balkon) - badkamer rook niet fris en niet meer van deze tijd (douchegordijn) - fiets of auto is wel noodzakelijk, ligt best ver van centrum/strand

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2017

Heerlijk uitwaaien

Jolanda
18-1-2017

Heerlijke ruime Kamers. Kinderen hadden genoeg ruimte om te spelen. Alles was netjes en schoon. Zwembad was op goede temperatuur. Beneden stond een pingpongtafel waar je gratis gebruik van kon maken.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Apart hotel,ideaal voor ons. Leuke uitvalbasis.

Fam. Boodts
7-1-2017

Hotel met (veel) appartementen. Je zit appart en toch kan je van de hotel facilities gebruik maken.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Mar 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Kies een ander hotel dan dit

Jojanneke
1-10-2016

Ontzettend teleurgesteld in dit hotel.m. Het hotel gaf een vreselijk smerige indruk (met name door vloerbedekking). Kamers zijn stoffig en bloedheet. 2 hele slechte nachten gehad. Ons kindje werd badend in het zweet wakker 's nachts. We sliepen boven het restaurant dus de schuivende stoelen maakten ons horendol de hele avond. Volgende dag om een andere kamer gevraagd. Was volgens de mdw niet mogelijk. Helemaal vol. Maar toen wij vroegennof er die dag geen mensen weggingen zei ze ja. Dus moesten we zelf bedenken dat ze de kamers zou omruilen. Die kamer was niet boven het restaurant dus wel beter. Maar ook vreselijk warm. Ontbijt was gemiddeld. Zoete aanmaak jus d'orange kan echt niet in 4 sterren. We zouden 4 navchten blijven. Zijn na 2 vertrokken, de medewerkster 'begreep' het, maar daar bleef het bij. Helaas hadden we alles al betaald. Dus vreselijke dure slechte nachten. Ik zou ansoluut aanraden om een ander hotel te kiezen!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2016

Nooit weer, erg warme stoffige kamer

Van Ravenswaain
30-9-2016

We hadden voor 4 nachten geboekt maar zijn na 2 nachten vertrokken. Nog geen seconde spijt van gehad.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Magnetron, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenSquash
  • Tennisbaan informatieBinnen
  • Sport & SpelDarts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.