5,9

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap voor je op een rij gezet:

139 reviews over Hotel Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap in het Nederlands

Nooit meer

Klaas
3-1-2019

Niet eten in het Restaurant!

Gereisd Met vrienden in december 2018

Absoluut niet 4 sterren waardig!

Trudy
19-11-2018

Als je in een 4 sterren hotel komt verwacht je het volgende NIET tegen te komen: Tot op de draad toe versleten en bevlekt meubulair. De roosters van de GASkachels in de hotelkamer en in de douche waren bedekt met stof. Douchen kon alleen staand in het bad. De naden en voegen van de badkamer waren verkleurd van de schimmel en kalk. Het zeeppompje in het toilet was stuk. Handdoek (slechts 1st.pp) rook alsof hij al gebruik was. Afvalbak in het toilet zat vol roest plekken. De verf op de trapleuning was echt vreselijk vies en versleten. Het hotel was aan de buitenkant slecht onderhouden. De medewerkster bij de informatiebalie was erg vriendelijk, zij vond zelf ook dat het hotel geen 4 sterren waardige uitstraling had. De bedden zijn uitstekend. Het ontbijt was voldoende maar miste de extra's, wat wel in een 4sterren hotel thuis hoort. Het is voor mij een raadsel waar de 4e ster op gebaseerd is!

Gereisd Met vrienden in november 2018

Heerlijk!

Eline
13-11-2018

Fijne ligging van het hotel. Duinen loop je zo in en ook het dorp is om de hoek. Vriendelijk personeel. Faciliteiten in het hotel zijn goed. Gebruik van zwembad is inbegrepen en de sauna is vrij goedkoop. Kamer was netjes en ruim genoeg voor 2pers.

Gereisd Met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig Fantastisch

SJ
28-1-2018

Er zijn hotel kamers, maar ook appartementen. In sommige appartementen is de mogelijkheid om zelf te koken. Op de begane grond heb je ook een tuin om in de zomer lekker buiten te zitten.

Gereisd Met vrienden in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer!

Sharon Harris
20-12-2017

Wat een slecht hotel en wat een slechte service. Dit hotel hoort geen 4-sterren te krijgen

Gereisd Met vrienden in december 2017

geweldig

Fam de Jong
25-8-2017

Heerlijk rustige omgeving met een mooie natuur

Gereisd Met vrienden in mei 2017

Super prijs kwaliteit uitstekend vriendelijk perso

Truus
25-8-2017

Vriendelijkheid schoon en voorkomend. Heerlijke plek om uit te waaien!

Gereisd Met vrienden in mei 2017

Zeer slechte prijs kwaliteitsverhouding!!

Louis van Schaik
17-8-2017

Weinig! Voor twee dagen (een nacht) het bedrag van € 159 betaald. Daarvoor mocht je niet voor 15.00 uur inchecken en moest je voor 10.00 uur de kamer verlaten hebben. Welgeteld dus 19 uur voor het genot van een uitgewoonde kamer en een niet goed onderhouden badkamer met twee plasticbekertjes op de wastafel. Eetzaal niet fris met dode vliegen op de vensterbanken en smerige ruiten. Na 22.00 uur geen bezetting meer van de receptie.Sleutels ophalen duurt daardoor lang, afhankelijk van beschikbaarheid (dienstwilligheid) van het personeel. Hotel is dringend aan een opknapbeurt toe. Vloerbedekking morsig. Koffie en theefaciliteiten op de kamer niet aanwezig.

Gereisd Met vrienden in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een super fijn appartement gehad!!

Marie-Louise
12-8-2017

Bij de boeking heb ik een receptie medewerkster van het hotel aan de telefoon gehad en zij heeft mij fantastisch geholpen met haar advies om een appartement te nemen ipv een hotelkamer. Nou alle complimenten voor haar advies. Ook gebruik gemaakt van een afhaal ontbijt wat heerlijk verzorgt was.

Gereisd Met vrienden in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2 keer geweest dit jaar... maar kom weer !

Trudy S
20-5-2017

Amelander Kaap is juist per openbaar vervoer uitstekend aan te reizen; bushalte voor de deur. Lokaal fietsen te huur ook via receptie hotel of... trek de wandelschoenen aan en geniet van alles wat u ziet. Vriendelijke behulpzame mensen en niet alleen in het hotel; wij waren met bonnen en totale afhandeling subliem. Kamers schoon, onze kamer 210 met zicht op de vuurtoren in de verte. 's Avonds kwam "Bornrif" ons al "lichtend" welterusten wensen. Lekker zwembad binnen met apart ondiep kids gedeelte. En vlakbij golfcourse. De laatste keer super goed gegeten, 't is dat we in NL als hoogste waarderingscijfer een 10 geven maar wij hebben de kok laten weten dat hij een 11 kreeg ;-) Zondag af 16.00 uur bezoek aan Pannenkoekenhuis onder de toren / Hollum bijna een must met live muziek van Ierse alleskunner. Klasse. Bezoek ook het museum van Nobel in Ballum, wat een prachtige verhalen bij alles wat daar tentoongesteld staat, worden er verteld. Kortom Ameland A m a z i n g

Gereisd Met vrienden in april 2017

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Magnetron, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenSquash
  • Tennisbaan informatieBinnen
  • Sport & SpelDarts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.