Hotel Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap

Hotel Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaapsterstersterster

5.3Matig

Nederland, Waddeneilanden, Ameland

5.3Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna

908 reviews over Hotel Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap

• 2Lotte14-09-2019

Oude bedoeling

Het is het allemaal net niet. Gaten in de stoelen bij de haard, verouderd en muf. Zwembad is een gat met water, erg basic (geen kussens in de ligstoelen) en ontbijt is ook niet vernieuwend. Het eiland is prachtig, dat maakte alles goed!!

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 4Piet11-06-2019

Slecht

Wat een amateuristische organisatie in het restaurant. Ze weten niet waar ze mee bezig zijn. Ik heb nog nooit gezien dat er zoveel drankjes weg gegeven worden ter compensatie van fouten. Kamers zijn ook achterhaald, benieuwd welke schilder dermate slecht werk afleverde. Wellicht moet er ook eens iemand op de balkons gaan kijken. De tussenwanden zijn al minimaal 5 jaar niet meer schoon gemaakt. Fletcher, hier valt heel veel te doen. Dit hotel is in de afgelopen jaren zo snel achteruit gegaan. Helaas zie ik dit bij veel hotels na overname door Fletcher.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 8Bart25-02-2019

Prima

Leuke appartementen, goed ontbijt, prima zwembad voor jonge kinderen. Helaas is er geen lift aanwezig bij de appartementen.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

• 2017
    8Paula28-11-2017

Heerlijk uitgewaaid!

Goede kamer, niet overdreven luxe, maar wel van alle gemakken voorzien. Douche was niet erg krachtig, dus dat zou eventueel een puntje zijn, plus dat douchen in bad niet voor iedereen even ideaal is. Echter hebben wij hier geen hinder van ondervonden. Zwembad valt voor de kleintjes iets meer van te maken, bijvoorbeeld een klein glijbaantje. Desondanks heeft onze dochter er uren vertoeven gehad. Ontbijt buffet, heerlijk!! Missen het nog steeds... al met al, zeker een aanrader en wie weet komen wij nog wel eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in november 2017

• 5Reinstra30-10-2017

Prima maar niet voor herhaling vatbaar.

We dachten een kamer met slaapbank te hebben geboekt maar kregen een gewone 2 pers kamer. Ook het gevraagde hekje om uit bed vallen te voorkomen was niet aanwezig en werd niet benoemd bij inchecken. Personeel is niet erg vriendelijk vooral schoonmaaksters niet. Zwembad heeft voldoende mogelijkheden om het iets leuker te maken voor kinderen maar is niet meer dan een bak water. Advies; neem een badjas oid mee, het is onmogelijk je kleren droog uit-en aan te krijgen. Eten is goed maar niet geweldig. Verder geeft het hotel een gedateerde indruk, gordijnen zijn kapot kamers zijn groot maar niet gezellig.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

• 4Dhr Patrick05-05-2017

eerst opknappen, dan wellicht terug?

De reacties die ik lees zijn vooral gegeven op emotionele basis. Als je werkelijk reëel kijkt is het zwaar onvoldoende (ook volgens het personeel). Avond eten: Slecht en laten staan. hierop kwam niet de vraag waarom het bord nog vol was! Ontbijt: heerlijk vers suikerbrood.... ik bedoel heerlijk keihard suikerbrood Diverse faciliteiten waren buiten gebruik, zoals bijv Sauna Kamers: vies en zwaar gedateerd. Kranen vol kalk, waterdruk zeer laag. Matrassen veel te zacht Personeel: redelijk, maar ongeïnteresseerd. glazen uit de bar zijn 2 dagen op de kamer blijven staan. Ligging: Dat is net wat je zoekt en was voor ons prima omdat we auto mee hadden.

Als je horeca voert moet je het leuk vinden het de mensen naar de zin te maken. Wellicht waren we er op een verkeerd moment, maar wij kregen de indruk dat Ameland met 2 mln bezoekers erg verwent is en het daarom allemaal wel ok vindt. Dat zie je in dit hotel ook duidelijk terug, verouderd en niet van deze tijd. negatief advies dus.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• 8cindy06-03-2017

heerlijk ontspannen weekend ondanks slecht weer

De service was echt heel goed. Diverse mogelijkheden. Zwemmen, squashen etc. Erg fijn bij slecht weer. Ruime kamers, handig omdat de kids op een ander kamer sliepen. Alles goed verzorgd. Zelf waterkoker om te lenen! |Altijd vriendelijk geholpen! We voelden ons er thuis.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2017

• 8De Wit05-03-2017

Fijn hotel

Top - vriendelijk personeel - ruime kamers - zwembad - ontbijtbuffet Tip - kamer was niet heel schoon (nog vieze prullenbak, stofnest onder bed) - kamer weinig sfeer en geen fijn uitzicht (rommelig dak, losse tegels op balkon) - badkamer rook niet fris en niet meer van deze tijd (douchegordijn) - fiets of auto is wel noodzakelijk, ligt best ver van centrum/strand

Gereisd met jonge kinderen in maart 2017

• 8Fam. Meijberg24-02-2017

Prima Hotel in een mooie omgeving!

Zelfs de stoel versierd voor jarige echtgenoot! Heel gastvrij!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

• 9Jolanda18-01-2017

Heerlijk uitwaaien

Heerlijke ruime Kamers. Kinderen hadden genoeg ruimte om te spelen. Alles was netjes en schoon. Zwembad was op goede temperatuur. Beneden stond een pingpongtafel waar je gratis gebruik van kon maken.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

43 tips over Hotel Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap

• mulder, 01-04-2014

Ze hebben erg leuke en afwisselende wandeltochten bij de receptie.

• kees, 06-04-2014

Hollum heeft gezellige terrasjes met vriendelijk personeel en goede -warme- bakker met lekkere taartjes! Bewoners die we wandelend tegen komen,fgroeten allemaal met "goede morgen !" In elk dorp verschillende fietsverhuurbedrijven die fietsen (en eventuele bagage) ook bij het hotel brengen/halen.Goede service ervaren van Nobel.

• Marjolijn, 18-02-2014

Cantina Dolores in Hollum, een absolute aanrader. Wat een zalig eten!!

4 vragen over Hotel Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap

• j memelink, 06-06-2016

koffer

Hoe gaat het met de koffer. Wij zijn alleen met de fiets. Is er vervoer voor?

• Caro, 25-06-2015

Mantelzorg arrangement.

Hallo, wij gaan met een mantelzorg arrangement naar dit hotel, wat kunnen wij verwachten?

• sweegers, 08-12-2011

geen 2kamer appartement vrij...betaal bij voor 3

ik Lees bij de beoordelingen dat het voor kan komen dat je bij de veiling een 2persoons kamer hebt geveild maar gedwongen word tegen een meerprijs van 10 euro een 3persoonskamer moet boeken ik vind dat niet kunne het is jullie fout dat zou dan op zijn minst gratis moeten zijn...ik heb ook met de veiling mee gedaan en mischien bet nog veel betaald met de kosten die er bij komen en de boottocht en daarom gaan we met zijn 2tjes want als wemet zijn 3en gaan word het allemaal nog duurder maar als je dan ineens zit opgescheept met een 3 pesroons kamer dan ha je je kind toch wel mee kunnne nemen ,ik hoop niet dat we spijt krijgen als ik dat alemaal lees...wij komen van braband duurt alles bij elkaar 4of 5 uur voo ik op het eiland ben...das nogal een tripdan wil ik niet voor verassingen komen te staan...das geen goeie reclame voor jullie dus wie geeft mij de garantie dat alles in orde is.....??????

MeiSi, 05-01-2012

Zou zeggen neem van te voren contact op met het hotel. En vraag daar naar de voorwaarden. En of je inderdaad in een twee persoons- appartement wordt geplaatst. In het appartement kun je zelf koken die kosten zijn dan hetzelfde als thuis. Ameland is prachtig, zeker de stranden. De locatie is in orde. Ja de benzine, de bootovertocht en evt. de parkeerkosten en/of bus komen erbij. Wij hebben de auto in Holwerd laten staan, met zijn tweeën met de boot over en met de bus naar het hotel. Ongeveer 60 euro. Het is een kwestie van uitzoeken, bellen en rekenen. Maar het is er zeker wel leuk!

Dorus, 05-03-2012

Wellicht gewoon even bellen met het hotel? Lijkt me beetje onzinnig om hier ongefundeerde opmerkingen te plaatsen waar niemand iets mee kan. En anders, je kind meenemen, heeft die ook een leuk weekend voor een tientje :)

nathalie, 27-05-2012

@sweegers, ben zeer benieuwd of je al geweest bent op Ameland en of het allemaal mee viel of juist tegen. Je zit eerst vuur te spuwen naar aanleiding dat je iets leest vind ik een beetje aso. Ook als je via de veiling de trip hebt geboekt dat je van te voren weet dat er extra kosten aan vast zitten! dit staat er duidelijk bij! wil toch nog even zeggen dat ik het raar vind dat geklaag! op vakantie gaan en dan nog klagen, jammer hoor! en anders blijf je toch lekker in je eigen Braband, wat als Brabant wordt gespeld .

• VerzorgingHalfpension

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Magnetron, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats