5,9

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap in het Nederlands

2008

voor ons helaas de laatste keer

peter
29-7-2008

wij zijn altijd met plezier naar de Amelander kaap geweest. Alleen dit jaar viel het tegen. Het appartement was niet schoon het bestek dat ze kwijt waren lag in de slaapbank vol met viezigheid. En we hadden voor twee weken geboekt maar door een fout hadden ze ons opeens voor 11 dagen geboekt en er was geen plaats meer!!!!. Het personeel in het restaurant had ook tijd genoeg. Het animatie team was ook gedeeltelijk op een andere lokatie wat voor kleine kinderen niet handig is.

Gereisd Familie in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hoi Hoi, wij (2 volw, 1 kindje van 4 jaar en 1 kindje van

nijhof
10-7-2008

Hoi Hoi, wij (2 volw, 1 kindje van 4 jaar en 1 kindje van 1 jaar) zijn een weekend van 20 juni t/m 23 juni in appartement nr. 25 geweest. Dit betreft een 3 kamer appartement. Beneden: gezellige woonkamer met kleine keuken. Boven: 2 ruime slaapkamers, goede matrassen en dekbedden, een verouderde badkamer. Voordeel: het appartement ligt op de b.g en direct naast een grote speelweide met speeltoestelen. Ideaal voor de 2 kinderen. Het ontbijt in het hotel is in verhouding tot de prijs zeer eenvoudig.

Gereisd Familie in Thu Jul 10 2008 09:47:57 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Netjes verzorgd, heel schoon appartement! Vriendelijke wij

Maus , Ada en Fernando
15-6-2008

Netjes verzorgd, heel schoon appartement! Vriendelijke receptie. Het restaurant vonden wij de prijs/kwaliteit niet helemaal correct. In Hollum betere restaurants gevonden. Prima fietsen te huur bij de accomodatie.

Gereisd Familie in Sun Jun 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

In mei 2008 geweest met 2volw, 1 dreumes en 1 kind van 5,

P. Weel
14-5-2008

In mei 2008 geweest met 2volw, 1 dreumes en 1 kind van 5, de 3k app waren volgeboekt dus in een 2k app gegaan. Die was niet bepaald ruim, het kon net aan al moesten we wel elke avond de slaapbank uitklappen en opmaken (om en om op geslapen want vreselijk matras). Vonden het complex behoorlijk verouderd, jaren 80 sfeer. Badkamer met tl-licht en kapotte tegeltjes, douche kon niet opgehangen worden. Geen waterkoker. Maar het grootste minpunt was de gehorigheid, wij zaten beneden en werden gek van de mensen boven ons, geschuif met stoelen en bedden! Al met al beetje jammer, want Ameland is echt heerlijk, pittoresk en gezellig, ruime schone stranden en genoeg leuke hippe lunch/restaurantjes. Zee Van Tijd in Nes is een aanrader! En de Robbenboot, zeehondjes spotten. Volgende keer gaan we zeker in een ander complex!

Gereisd Familie in mei 2008

Wij waren 2 dagen in een 3 kamer appartement

Nico
6-5-2008

Wij waren 2 dagen in een 3 kamer appartement. De kamer is prima en van alle gemakken voorzien. Enige nadeel is wat eigenlijk iedereen noemt, de bedden zijn echt aan vervanging toe en de gipswandjes zijn zo gehorig dat je zowat je buren kan horen snurken. Wanneer ze dit zouden aanpakken is het er echt helemaal top, heel vriendelijk personeel, goed eten in het restaurant en dicht bij het strand, de golfbaan en Hollum.

Gereisd Familie in mei 2008
2007

verblijf 4 dgn

ellen
18-8-2007

verblijf 4 dgn. in een appartement.alles netjes en schoon bedden zijn wel aan vernieuwing toe. baliemedewerkers niet al te vriendelijk. het eten was heerlijk alleen de bediening is erg traag.al met al een lekkere week gehad,maar nog een keer????

Gereisd Familie in augustus 2007

Even een midweekje naar de Kaap geweest

RdV
15-7-2007

Even een midweekje naar de Kaap geweest. Appartement was schoon en netjes ingericht. Bedden zakken nogal door, om dat het een matras met veren is. Weinig geslapen dus. Ook 's-morgens al vroeg gewekt omdt de tuinman aan het maaien was. Wel zouden de stoelen in de kamer eens mogen worden vervangen. Zittingen waren vies. Waren met 3 personen, dus ruimte genoeg. Appartement voor 6 personen volgens mijn inziens te klein. Verder alles redelijk. Allen vroeg uitchecken, 10.00 uur. Zou wel een uurtje later mogen zijn.

Gereisd Familie in juli 2007

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Magnetron, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenSquash
  • Tennisbaan informatieBinnen
  • Sport & SpelDarts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.