Hotel Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap

Hotel Info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap voor je op een rij gezet:

908 reviews over Hotel Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap

• 4Rik11-09-2019

Nooit meer

Medewerker zou vriendelijker kunnen zijn bij de ontvangst van de gasten. Er is gewoon te weinig ‘goed’ personeel in dit zgn. 4 sterren hotel-restaurant. Het eten is goed, heerlijk en keurig opgemaakte borden.

Wij mijden dit hotel-restaurant per direct.

• 2Fleur27-08-2019

Totaal niet gastvrij, onvriendelijkheid tot de max

Totaal een aantal nachten verbleven. Gegeten in het restaurant. Alles duurde lang, het personeel was super onaardig en chagereinig. In de bistro werd je niet gezien, na een uur pas bedient. Tafels blijven lang vol staan met lege borden en glazen, daardoor extreem rommelig en onhygiënisch. Receptie is vaak onbezet, ouderen mevrouw kat je af als je vriendelijk iets vraagt. Kortom nooit meer, zet er goed personeel neer... fris, vriendelijk en die weten van aanpakken! Het is dat de locatie prachtig is, dicht bij de natuur, het strand en het dorp. Zeker geen aanrader zoals het er nu aan toe gaat!

• 6Danny12-08-2019

Gehorig

Het is zo super gehorig, het is net of er een olifant boven je loopt , verder is het meubilair nogal stoffig en oud. Verder ligt het bed vrij prima en heb je je eigen kleine tuintje zodat je met warm weer buiten kan zitten.

• 6Tom14-07-2019

Appartementen Kaap zijn top. Kamers slecht.

Probeer een gerenoveerd appartement te boeken en niet een gedateerde hotelkamer. Appartementen zijn zowel bij Fletcher als via touperator te boeken. Vraag dan ook of deze wel gerenoveerd zijn. De Amelander Kaap is uitstekend geschikt voor kinderen. Er is een speeltuin, overdekt zwembad, squash, tennisbaan en nog veel meer leuke dingen voor hen. Ligging is top. Vlak bij duinen en strand. Dorp Hollum is gezellig met veel terrassen en restaurants. Wij hebben een top week gehad. Gaan zeker terug.

• 6Jan en Aukje23-06-2019

Bedden en kamer was goed

Als je iets wilt wijzigen bijvoorbeeld de datum, ook in het voorseizoen en het is met 1 druk op de knop van de PC kost dat meteen 15 euro. We hebben er ook 1 x een diner gehad, maar de bediening was er niet op berekend en de keuken ook niet, terwijl het erg rustig was

• 5Alexander Brantz01-04-2019

Omgeving prachtig, hotel moet verbeterd worden

Het is een gedateerd verblijf wat ik persoonlijk niet verwacht had van een Fletcher hotel. Toen wij binnenkwamen roken wij in de badkamer een enorme urinelucht welke uit het toilet vandaan kwam, het water was ook helemaal geel. Daarnaast was de badkamer zwaar aan een opknapbeurt toe. Bij de receptie gaf men de schuld aan een slechte riolering waarvan zij op de hoogte waren en tevens zou het schoonmaakbedrijf zijn werk niet goed doen. Om het weekend goed door te komen zelf maar WC eend gekocht en dit na elk toiletbezoek gebruikt. Hamvraag waarom men deze problemen niet oplost terwijl ze op de hoogte zijn. Daarnaast zat de oude vloerbedekking in de kamers vol met vlekken en gaven ons geen hygiënisch gevoel. Het zou er allemaal al anders uit zien en voelen om deze vloer van twintig jaar oud te vervangen. Ik merkte ook dat er geen goede sturing was in het hotel. Ik miste een manager.

• 4Tom17-02-2019

Grote teleurstelling.

Schandalig, wij bestelden een biefstuk en kregen toch de toeslag van de menuprijs. Het is normaal dat dat er soms een toeslag op een menu is maar niet bij bestelling van een los gerecht. Kom hier nooit meer.

• 6Plenty207-01-2019

Mooi gelegen, hotel met verbeterpunten...

Mooi gelegen op loopafstand van strand. Bushalte voor de deur, dagkaartje € 5,50, dus auto lekker thuis laten of parkeren bij veerboot in Holwerd. Inchecken niet eerder dan 15:00 uur mogelijk, wel mogelijkheid om bagage eerder in het hotel achter te laten. Later uitchecken van 10:00 naar 13:00 uur mogelijk voor € 15,00 extra. Leuk zwembad, wel klein. Kleine bar, met vriendelijk personeel. Kamer ruim en schoon, erg warm, 2 velux dakramen kunnen wel worden geopend. Vloerbedekking vies, vol met vlekken. Geen waterkoker of minibar of id. Bij de kamers op 2e verdieping hoor je de mensen op de 3e verdieping, boven je, in de kamer lopen alsof ze in jouw kamer staan. Bedden goed en netjes schoon opgemaakt. Badkamer gedateerd met ligbad en douchegordijn over de volle lengte van het bad, zonder douchecabine. Receptiepersoneel zou bij uitchecken meer interesse kunnen tonen en oa. kunnen vragen hoe het verblijf is geweest.

• 2018
    8Tiemersma01-12-2018

Heerlijk even uitwaaien aan zee en verblijven in e

Mooi hotel, vriendelijke bediening. Fijne kamer met balkon.

• 6Rodenburg25-11-2018

Fletscher ga mee met de tijd!!

Een prima plek om te verblijven maar het Hotel verdient een opknap beurt, zo zonde dat hier geen aandacht aan wordt besteed , wasmachine kamer is gewoon te triest voor woorden er staan verroeste wasmachines waar ze toch nog geld voor vragen, de zonnebank kamers moeten opgeknapt worden, hang er een mooie poster in en verf de kamers dan lijkt het al stukken beter, knap de bar en restaurant op soms kun je met weinig middelen al een heel andere sfeer maken , het hotel wordt oudbollig en dat is zo zonde

43 tips over Hotel Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap

• mulder, 01-04-2014

Ze hebben erg leuke en afwisselende wandeltochten bij de receptie.

• kees, 06-04-2014

Hollum heeft gezellige terrasjes met vriendelijk personeel en goede -warme- bakker met lekkere taartjes! Bewoners die we wandelend tegen komen,fgroeten allemaal met "goede morgen !" In elk dorp verschillende fietsverhuurbedrijven die fietsen (en eventuele bagage) ook bij het hotel brengen/halen.Goede service ervaren van Nobel.

• Marjolijn, 18-02-2014

Cantina Dolores in Hollum, een absolute aanrader. Wat een zalig eten!!

4 vragen over Hotel Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap

• j memelink, 06-06-2016

koffer

Hoe gaat het met de koffer. Wij zijn alleen met de fiets. Is er vervoer voor?

• Caro, 25-06-2015

Mantelzorg arrangement.

Hallo, wij gaan met een mantelzorg arrangement naar dit hotel, wat kunnen wij verwachten?

• sweegers, 08-12-2011

geen 2kamer appartement vrij...betaal bij voor 3

ik Lees bij de beoordelingen dat het voor kan komen dat je bij de veiling een 2persoons kamer hebt geveild maar gedwongen word tegen een meerprijs van 10 euro een 3persoonskamer moet boeken ik vind dat niet kunne het is jullie fout dat zou dan op zijn minst gratis moeten zijn...ik heb ook met de veiling mee gedaan en mischien bet nog veel betaald met de kosten die er bij komen en de boottocht en daarom gaan we met zijn 2tjes want als wemet zijn 3en gaan word het allemaal nog duurder maar als je dan ineens zit opgescheept met een 3 pesroons kamer dan ha je je kind toch wel mee kunnne nemen ,ik hoop niet dat we spijt krijgen als ik dat alemaal lees...wij komen van braband duurt alles bij elkaar 4of 5 uur voo ik op het eiland ben...das nogal een tripdan wil ik niet voor verassingen komen te staan...das geen goeie reclame voor jullie dus wie geeft mij de garantie dat alles in orde is.....??????

MeiSi, 05-01-2012

Zou zeggen neem van te voren contact op met het hotel. En vraag daar naar de voorwaarden. En of je inderdaad in een twee persoons- appartement wordt geplaatst. In het appartement kun je zelf koken die kosten zijn dan hetzelfde als thuis. Ameland is prachtig, zeker de stranden. De locatie is in orde. Ja de benzine, de bootovertocht en evt. de parkeerkosten en/of bus komen erbij. Wij hebben de auto in Holwerd laten staan, met zijn tweeën met de boot over en met de bus naar het hotel. Ongeveer 60 euro. Het is een kwestie van uitzoeken, bellen en rekenen. Maar het is er zeker wel leuk!

Dorus, 05-03-2012

Wellicht gewoon even bellen met het hotel? Lijkt me beetje onzinnig om hier ongefundeerde opmerkingen te plaatsen waar niemand iets mee kan. En anders, je kind meenemen, heeft die ook een leuk weekend voor een tientje :)

nathalie, 27-05-2012

@sweegers, ben zeer benieuwd of je al geweest bent op Ameland en of het allemaal mee viel of juist tegen. Je zit eerst vuur te spuwen naar aanleiding dat je iets leest vind ik een beetje aso. Ook als je via de veiling de trip hebt geboekt dat je van te voren weet dat er extra kosten aan vast zitten! dit staat er duidelijk bij! wil toch nog even zeggen dat ik het raar vind dat geklaag! op vakantie gaan en dan nog klagen, jammer hoor! en anders blijf je toch lekker in je eigen Braband, wat als Brabant wordt gespeld .

• VerzorgingHalfpension

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Magnetron, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats