Hotel Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap

Hotel Info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap voor je op een rij gezet:

908 reviews over Hotel Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap

• 9geersing04-07-2016

Prima hotel, prijs/ kwaliteit goed

Zie boven, weliswaar gedateerd, maar prima

• 8Loes Huising04-07-2016

Service en sfeer en personeel en plek OK.

Goede service, fijne sfeer met meedenkend personeel op prachtige plek. Kamer en badkamer zijn prima, maar wat gedateerd. Vloerbedekking hier en daar wat sleets. Bij keuze voor nieuwe badkamers zou ik in elk geval een losse douche adviseren.

• 5Fietsbel Biesje21-09-2012

Zeer zeker geen 4 sterren waard!

Mooi en ruim app.

Diners (2 x) waren echt lekker

Vriendelijke bediening

Doorgezakte versleten matrassen,

Karig ontbijtbuffet met roerei wat lijkt gemaakt van "eierstruif",

Lunch: "Amelander Lunchbuffet" zéér minimaal en karig (extra's zijn de ene dag een kopje vegetarische soep en op de volgende dag een kroketje). Gelukkig zeer zeker niet de standaard op Ameland

2 x Lamp defect in app.,

Douchevoorziening in bad dus hoog risico op letsel door uitglijden,

Bedden in app. werden niet opgemaakt, alleen maar dichtgeslagen

Versleten kleine handdoeken mét gaten op de kamer

Toen ik om 01:15 uur vanuit de bar naar 'mijn' app. wilde; bleek de toegangsdeur naar de app.vleugel te zijn afgesloten (zónder aankondiging of alternatieve route naar app.vleugel). De receptie was 's nachts NIET bereikbaar (ondanks dat er een info op de receptiebalie stond met een speciaal telefoonnummer, 3 x gebeld maar volstrekt geen respons, behalve de voicemail)

43 tips over Hotel Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap

• mulder, 01-04-2014

Ze hebben erg leuke en afwisselende wandeltochten bij de receptie.

• kees, 06-04-2014

Hollum heeft gezellige terrasjes met vriendelijk personeel en goede -warme- bakker met lekkere taartjes! Bewoners die we wandelend tegen komen,fgroeten allemaal met "goede morgen !" In elk dorp verschillende fietsverhuurbedrijven die fietsen (en eventuele bagage) ook bij het hotel brengen/halen.Goede service ervaren van Nobel.

• Marjolijn, 18-02-2014

Cantina Dolores in Hollum, een absolute aanrader. Wat een zalig eten!!

4 vragen over Hotel Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap

• j memelink, 06-06-2016

koffer

Hoe gaat het met de koffer. Wij zijn alleen met de fiets. Is er vervoer voor?

• Caro, 25-06-2015

Mantelzorg arrangement.

Hallo, wij gaan met een mantelzorg arrangement naar dit hotel, wat kunnen wij verwachten?

• sweegers, 08-12-2011

geen 2kamer appartement vrij...betaal bij voor 3

ik Lees bij de beoordelingen dat het voor kan komen dat je bij de veiling een 2persoons kamer hebt geveild maar gedwongen word tegen een meerprijs van 10 euro een 3persoonskamer moet boeken ik vind dat niet kunne het is jullie fout dat zou dan op zijn minst gratis moeten zijn...ik heb ook met de veiling mee gedaan en mischien bet nog veel betaald met de kosten die er bij komen en de boottocht en daarom gaan we met zijn 2tjes want als wemet zijn 3en gaan word het allemaal nog duurder maar als je dan ineens zit opgescheept met een 3 pesroons kamer dan ha je je kind toch wel mee kunnne nemen ,ik hoop niet dat we spijt krijgen als ik dat alemaal lees...wij komen van braband duurt alles bij elkaar 4of 5 uur voo ik op het eiland ben...das nogal een tripdan wil ik niet voor verassingen komen te staan...das geen goeie reclame voor jullie dus wie geeft mij de garantie dat alles in orde is.....??????

MeiSi, 05-01-2012

Zou zeggen neem van te voren contact op met het hotel. En vraag daar naar de voorwaarden. En of je inderdaad in een twee persoons- appartement wordt geplaatst. In het appartement kun je zelf koken die kosten zijn dan hetzelfde als thuis. Ameland is prachtig, zeker de stranden. De locatie is in orde. Ja de benzine, de bootovertocht en evt. de parkeerkosten en/of bus komen erbij. Wij hebben de auto in Holwerd laten staan, met zijn tweeën met de boot over en met de bus naar het hotel. Ongeveer 60 euro. Het is een kwestie van uitzoeken, bellen en rekenen. Maar het is er zeker wel leuk!

Dorus, 05-03-2012

Wellicht gewoon even bellen met het hotel? Lijkt me beetje onzinnig om hier ongefundeerde opmerkingen te plaatsen waar niemand iets mee kan. En anders, je kind meenemen, heeft die ook een leuk weekend voor een tientje :)

nathalie, 27-05-2012

@sweegers, ben zeer benieuwd of je al geweest bent op Ameland en of het allemaal mee viel of juist tegen. Je zit eerst vuur te spuwen naar aanleiding dat je iets leest vind ik een beetje aso. Ook als je via de veiling de trip hebt geboekt dat je van te voren weet dat er extra kosten aan vast zitten! dit staat er duidelijk bij! wil toch nog even zeggen dat ik het raar vind dat geklaag! op vakantie gaan en dan nog klagen, jammer hoor! en anders blijf je toch lekker in je eigen Braband, wat als Brabant wordt gespeld .

• VerzorgingHalfpension

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Magnetron, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats