43 tips over Hotel Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap

• mulder, 01-04-2014

Ze hebben erg leuke en afwisselende wandeltochten bij de receptie.

• kees, 06-04-2014

Hollum heeft gezellige terrasjes met vriendelijk personeel en goede -warme- bakker met lekkere taartjes! Bewoners die we wandelend tegen komen,fgroeten allemaal met "goede morgen !" In elk dorp verschillende fietsverhuurbedrijven die fietsen (en eventuele bagage) ook bij het hotel brengen/halen.Goede service ervaren van Nobel.

• Marjolijn, 18-02-2014

Cantina Dolores in Hollum, een absolute aanrader. Wat een zalig eten!!

• aJ, 03-01-2014

Neem je niet de auto mee naar Ameland, ga dan, eenmaal op het eiland met de bus naar het hotel. Boek in het dorp een fiets. Dit is voordeliger dan (wat wij deden) 3 dagen fietsen huren. Duur en behoorlijke tocht. Gelukkig werd wel de bagage gratis door het fietsbedrijf vervoerd.

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap voor je op een rij gezet:

• Johan Nijmeijer, 23-09-2013

Goed vertrekpunt voor fietsen en wandelen. Bus naar Nes stopt voor de deur.

• John en An, 07-09-2013

Laat jouw laptop of tablet maar thuis. Er is éen pc voor algemeen gebruik bij de receptie.

• Martijn, 02-07-2013

Hollumer duin- bos - strand route of voor kinderen de leuke speelroute, die begint en eindigt bij de vuurtoren,,, waarbij ook een leuk pannekoekenhuis zit!

• jh grunberg, 04-08-2012

je kunt heerlijk fietsen de vuurtoren bezichtegen hollum kun je naar toe lopen en nes erg gezellig en naar strand wel met de fiets lopen is te ver naar het strand

• Ingrid, 05-09-2013

Boek zeker het ontbijtbuffet, dit is uitstekend! Neem je auto niet mee naar het eiland, alles is prima te doen met de fiets en de bus en je bespaard meteen een hoop euro's voor de overtocht. Ga met Robbenboot DE ZEEHOND het wad op! Prijs/kwaliteit uitermate goed!! Pizzarestaurant Vulcano in Hollum eveneens aan te raden!

• Ellen van der Linden, 14-02-2013

De vuurtoren is het beklimmen waard (237 treden). Restaurant De rede van Nes is de publiekslieveling van 2012. Ik gun hen deze prijs dit jaar weer;heerlijk eten en gepassioneerde gastvrouw. Cafe De Bok,waar veel lokale gasten komen is ook zeker de moeite van bezoeken waard. Helaas was i.v.m laagseizoen de viskwekerij van meervallen gesloten. Tips: gewoon een x boeken om goed te ontspannen en herboren huiswaarts te keren.

• Linda, 25-11-2012

Middagje Nes even door het kleine centrum struinen.

• jan, 03-12-2012

Pizza eten bij Vulcano in Hullum is een aanrader

• fveen000, 12-02-2014

goed startpunt voor wandeling of fietstochten

• k_kerremans, 01-05-2013

Leuk naar de vuurtoren . Leuke strandtenten.

• brusselaarsc, 10-03-2013

Huur een elektrische fiets! Altijd tegenwind lijkt het op een eiland.

• Mary, 10-03-2013

Als je een fiets wil huren, doe dit dan bij Nobel. Je vindt ze in Hollum, Ballum en Nes. Goede service.

• Benny en Simone, 18-12-2012

Vuurtoren bezoeken in Hollum. Lifestylezaak in Nes is een leuke mooi zaak. En vergeet niet het Amelanderdrankje niet te nuttigen en evt. mee te nemen voor thuis. Evt. kan men ook rondvluchten maken via vliegveld Ballum

• Mieke van Akkeren, 21-05-2013

veel wandelen en fietsen; het is prachtig op Ameland!

• Fred Muller, 10-09-2012

Leuke relaxe strandtent vlakbij met prima bediening en sfeer. In dorpje Hollem gegeten bij eeterij Tante An. Prima gegeten en prima bediening

• Wanda van der Gragt, 21-08-2012

Wij hebben heerlijk gegeten bij de strandtent Sunset. Hier kan je genieten van een prachtige zonsondergang. De prijzen zijn wel wat hoger dan op de rest van het eiland, maar de plek is wel erg mooi!

• Nico Volkers, 03-03-2013

Eten hebben wij gedaan buiten het hotel lekker bij de Griffel lekker eten voor een goede prijs en ook nog gezellig. Ook Herberg de Zwaan heeft goed eten. Ook hebben wij fietsen gehuurd en zo het eiland verkend en zo erg veel gezien. Zeker de moeite waard.

• avdklugt, 05-05-2012

Het restaurant in Hollum, mexicaans restaurant was erg goed en gezellig, op loopafstand van het Hotel.

• liannerijkmans, 25-12-2012

Lekker in Hollum gaan eten als je goed gevulde borden wilt voor een redelijke prijs. Overige bezienswaardigheden; -Maritiem centrum Abraham Fock Ameland ; Navigeer door het centrum en door de tijd aan de hand van sterren, kompas en kustlijnen. -Vuurtoren Ameland -Natuurcentrum Ameland

• Sabine Kuster, 12-04-2012

Een bezoekje aan Nobel's museum in Ballum is zeker de moeite waard

• h velthuis, 03-07-2012

mischien wat meer activiteiten zoals bijv live muziek in de weekenden

• mensen, 09-11-2012

Ligging is prima en beachclub sunset heeft veel goed gemaakt en het nobeltje,het drankje van Ameland is een aanrader. We willen zeker nog een keer terug

• A de Haan, 02-06-2012

Het natuurmuseum in Nes en de koren- en mosterdmolen de Verwachting in Hollum.

• Luce Bögemann, 25-05-2012

Wanneer je er uit wilt, fietsen, wandelen of golfen dan is dit DE plek! Hotel/Restaurant De Zwaan is een aanrader; heerlijk eten op het mooiste plekje van Hollum. Vergeet ook niet bij Nobel in Ballum een fles Nobel te kopen, het perfecte "slaapmutsje".

• N&M de Waard, 06-12-2011

1 tip, ga zeker even een bezoek brengen aan de vuurtoren, op ongeveer 1 km vanaf het hotel!

• r_mul14, 27-04-2012

Zorg voor zwemkleding er is een goed zwembad. Ameland is bij uitstek een wandel en fietsgebeid. Maar ook de autobus is prima om bijvoorbeeld de dorpen te bezoeken. Goede tip is de fietsverhuur net voorbij het hotel. Dit is niet genoemd maar heel handig want de fiets terugbrengen kan dan zelfs tot op het laatste moment van verblijf op het eiland.

• mga Steenhuizen-van Weerden, 04-04-2012

Robbenboot, vuurtoren beklimmen.,gezellig door Hollum slenteren.

• Linda, 01-03-2012

Cafe de Jong (volgens mij heet het zo) zit op midden in het centrum. Mensen zijn super gastvrij en heel netjes. Heerlijk verwarmd terras/serre.

• Astrid , 25-11-2011

Eten in het mexicaanse restaurant "Dolores" in Hollum is eveneens een aanrader!

• Petra Hesseling, 06-08-2012

Huur fietsen, ga lekker door de duinen naar Nes shoppen, ga naar het strand bij de vuurtoren en relax bij Sunset Boulevard met DJ en live muziek.

• wmjdejong, 18-05-2013

Fietsen en wandelen en uitwaaien. Neem geen auto mee. Dit is vrij kostbaar voor de overtocht. Goede conditie en fietstassen zijn dan wel een "must".

• Rico_en_Sharell, 29-07-2012

Bij aankomst fietsen gehuurd, koffers worden naar het hotel gebracht! Ideaal om het eiland te verkennen!

• Berry, 13-10-2011

Nobel's nostalgisch museum is leuk om te bezoeken. Aanrader om te eten: mexicaans restaurant Cantina Dolores te Hollum. Lekker eten en heel vriendelijke bediening.

• jolanda, 28-01-2015

Ga fietsen huren en van het prachtige eiland genieten!

• Marijke Sluiter, 26-10-2014

Minpuntje voor ons was deze keer 3 kwartier wachten (tot kwart voor 4) op de kamer . (er is ons geen drankje aangeboden). Fijn dat de hond mee mag!! €15 per nacht , er mag dan wel een drinkwaterbak staan.

• gerard_burgers_1, 12-05-2015

Lekker fietsen (bij het hotel zit een fietsverhuur, voor maar 8 euro per dag heb je een fiets met versnellingen, of 17,50 voor een elektrische)! De Noordzeekant, tussen de duinen heb je mooie fietspaden, is een mooiere route dan de zuidkant.

• Helmy Kleinlugtenbeld, 24-02-2014

Wandeling door het bos rond de vuurtoren én de demonstratie van de paardenreddingsboot... erg mooi!

• ESDB0512, 08-01-2015

Op een loop afstand van 5 min. zit Hollum centrum hier kan je heerlijk uiteten.

• ESDB0512, 09-04-2015

In Hollum zit je dicht bij de vuurtoren en het strand, als er niet veel weer is kun je een fiets huren en naar Nes gaan maar de taxi is ook niet duur !