Hotel Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap

5,9

4 reacties Hotel Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap

koffer

j memelink, 6-6-2016
Hoe gaat het met de koffer. Wij zijn alleen met de fiets. Is er vervoer voor?
0 reacties

Mantelzorg arrangement.

Caro, 25-6-2015
Hallo, wij gaan met een mantelzorg arrangement naar dit hotel, wat kunnen wij verwachten?
0 reacties
ik Lees bij de beoordelingen dat het voor kan komen dat je bij de veiling een 2persoons kamer hebt geveild maar gedwongen word tegen een meerprijs van 10 euro een 3persoonskamer moet boeken ik vind dat niet kunne het is jullie fout dat zou dan op zijn minst gratis moeten zijn...ik heb ook met de veiling mee gedaan en mischien bet nog veel betaald met de kosten die er bij komen en de boottocht en daarom gaan we met zijn 2tjes want als wemet zijn 3en gaan word het allemaal nog duurder maar als je dan ineens zit opgescheept met een 3 pesroons kamer dan ha je je kind toch wel mee kunnne nemen ,ik hoop niet dat we spijt krijgen als ik dat alemaal lees...wij komen van braband duurt alles bij elkaar 4of 5 uur voo ik op het eiland ben...das nogal een tripdan wil ik niet voor verassingen komen te staan...das geen goeie reclame voor jullie dus wie geeft mij de garantie dat alles in orde is.....??????
3 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap voor je op een rij gezet:

Hond mee??

jadequerngester, 30-9-2011

Tot mijn verbazing lees ik dat deze familie in de Amelander kaap is geweest met een hond?

Ik heb dit appartement net geboekt en mij werd verteld dat het niet is toegestaan mijn hond mee te nemen....Hoe kan dit?

1 reactie