Camping Duinoord

• 8.7Staat v/h sanitair
  • 7.7Eetgelegenheden

Zoover gold Award 2019

Meer camping info

Camping Duinoord op Ameland ligt naast het strand. Je verblijft dus op staanplaatsen tussen de duinen. De faciliteiten zijn goed onderhouden en het animatieteam vermaakt met enthousiasme de kleinere kinderen. Kitesurfers zitten hier op de goede plek. Tip: neem een fiets mee om makkelijk de omliggende dorpen te bereiken, zoals Nes en Buren.

Contact

272 reviews over Camping Duinoord

• 9Alida03-08-2020

Uitstekend!

Prachtige ruime camping die er netjes en goed verzorgd uitziet. Sanitair wordt meerdere malen per dag schoongemaakt. Diverse leuke activiteiten voor zowel kinderen als volwassenen. Ook groot sportveld aanwezig. Wel jammer dat de camping overvol was dit jaar. Er stonden zelfs tenten in de duinen en op het sportveld. Meerdere, vooral vaste, kampeerders deelden deze mening. In het verleden kon je vliegeren en spelen in de duinen, nu staat het bomvol tenten. Ook aan de rand van het sportveld tenten. Hoop dat dit een eenmalige actie was i.v.m. corona.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 9JKLM02-08-2020

Heerlijke camping, voor Duinoord ZUID

Heerlijke vakantie gehad op Duinoord. Wij stonden op Veld Zuid aan de rand. Dat was echt super. Het middenveld is best druk met tenten, maar ziet er ook heel gezellig uit. Je hoort geen enkele auto, maar de zee. De sfeer is heel fijn. Enige minpunt, er is een klein toiletgebouwtje, dat mag echt schoner worden gehouden. Na een paar mails, gebeurde dit ook. Dus er wordt ook geluisterd als er opbouwende kritiek is. Wij zouden graag weer komen volgend jaar, met hond.... maar dat kan helaas niet... Dat zou helemaal super zijn, dat er een stuk van veld ZUID ook voor honden toegankelijk gemaakt wordt..... maar dat kunnen we wrs wel vergeten....

• 7Staat v/h sanitair

• 8Anne29-07-2020

Mooi gelegen gezellig gezinscamping

De camping is super gelegen; je loopt van de camping het strand op. Even afhankelijk van waar je op de camping staat, kan het ietsje verder zijn (veld zuid). Het strand is prachtig! Ik vond veel tenten wat dicht op elkaar staan, maar dit is denk ik persoonlijk of je je hieraan stoort. Op veld zuid (en ook op de andere velden denk ik zo) vind je heel veel gezinnen; genoeg speelvriendjes voor de kinderen. Een groot speelveld (voetbalveld) waar kinderen elkaar op zochten. Ook heb je leuke georganiseerde animatie. Wij vonden de mensen bij de receptie zeker vriendelijk maar niet altijd even professioneel (ze konden niet alle vragen beantwoorden en dit waren geen ingewikkelde vragen;). Wij vonden het pasje dat je nodig had voor de afwas wel een beetje overdreven.. Top was het supermarktje en de mogelijkheid tot verse broodjes elke ochtend. Het is een grote camping; veld Zuid voelde eigenlijk als een apart stukje camping. Een leuk stukje

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 10Ineke28-07-2020

Heerlijk !!!!

We stonden met onze tent aan het fietspad wat tussen het strand en de camping stond. Er fietsen dagelijks mensen langs maar dat vonden wij niet erg. Mensen hadden allemaal hun mening, wat duidelijk te horen was. Drukke camping, kleine plaatsen...maar voor mij en ons vonden wij het zo geweldig dat we 2 tellen van het strand af waren . Elke moment van de dag kon je zo even een duik nemen in de zee, even vliegeren of naar de zonsondergang kijken. Hoe fantastisch is dat!!! En ondanks de ‘drukke’ camping of dat de plekjes wat klein waren, was de sfeer heel gezellig , erg leuk enthousiast animatie team, aardige mensen bij de receptie en hebben wij echt optimaal genoten van onze vakantie. Want ga je naar Ameland dan kom je volgens mij voor de duinen, strand en de zee😊

• 10Rian25-07-2020

Geweldig!!!! Super vriendelijk personeel 👌🏻

Alles was perfect 👌🏻Schoon sanitair, alles perfect!! Personeel winkeltje receptie snackbar geweldig , echt complimenten Prachtige plek dicht bij zee ☀️En relax en mooi wij hebben al weer geboekt 👍🏻 Kleine tip nog voor recreatie, missvhien kleine voetbal toernooitjes organiseren elke dag bijv 9 tot 10 uur leeftijd 4 tot 6 en 10 tot 11 6 jaar en ouder op het sportveld

Gereisd met partner in juli 2020

• 9Hartmut25-07-2020

de zee heel dichtbij

dicht bij de strand kamperen op veld Y tussen gezinnen en jongeren, hoogseizoen was het maximaal bezet, toch nog een mooie plek tegen een duin met voldoende ruimte. Het sportveld is ideaal voor jongeren tussen 9 en 16 jaar. Bij veld Y moet je weten dat het fietspad tussen camping en strand een doorgaande fietsroute is, die druk bevaren is.

• 7anoniem24-07-2020

Mooie camping, maar veel te kleine plekken.

De camping ligt prachtig in de duinen, je bent binnen enkele minuten op het strand. Helaas zijn de plekken voor zowel grote als kleine tenten veel te krap, en sta je scheerlijn aan scheerlijn met je buren. Je hebt geen privacy. Sanitair ziet er goed verzorgt uit. Personeel is bijzonder vriendelijk.

• 9Mirjam15-07-2020

Super!

Paar meter lopen en je staat op de duin en loopt zo t strand op. Gemoedelijk sfeer, receptie heel vriendelijk en behulpzaam. Aanrader .. vooral als de zon schijnt. De campingwinkel is extreem duur .. maar wel elke dag verse broodjes en koffie.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 8Bas Leerink07-07-2020

geweldige camping

Helaas hadden we slecht weer, maar de camping was helemaal top. Ze hebben zelfs een stuk van de reservering terug betaald. Een plek om niet te vergeten.

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2020

• 2019
    10Van Veen19-12-2019

Fantastisch!!!!

Super strandcamping, bereidwillige medewerkers. Je ziet de medewerkers niet kijken van"daar komt er weer 1", maar vragen of ze nog iets voor je kunnen doen. groot voordeel dat de winkel al om 7 uur open is met verse broodjes.

Wij komen volgend jaar absoluut weer

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

Camping Duinoord info