Camping Duinoord

• 8.7Staat v/h sanitair
  • 7.7Eetgelegenheden

Zoover gold Award 2019

Meer camping info

Camping Duinoord op Ameland ligt naast het strand. Je verblijft dus op staanplaatsen tussen de duinen. De faciliteiten zijn goed onderhouden en het animatieteam vermaakt met enthousiasme de kleinere kinderen. Kitesurfers zitten hier op de goede plek. Tip: neem een fiets mee om makkelijk de omliggende dorpen te bereiken, zoals Nes en Buren.

Contact

272 reviews over Camping Duinoord

• 9Nicole12-08-2020

Heerlijk gehad!

Heerlijk gehad, schoon, goed georganiseerd en hele vriendelijke medewerkers! Tip: voor de oudere kids een paar activiteiten organiseren zodat zij elkaar leren kennen. Maar zeker een aanrader!

• 9Eetgelegenheden

• 6Celinde&Esmée12-08-2020

Prima camping

Voordat wij op de camping kwamen, zochten wij een aantal keer contact met de camping. Dit is welgeteld 2x gelukt. Alle andere keren kregen wij geen contact met de camping en werden we na het inspreken van de telefoon ook niet terug gebeld. De eerste keer dat we contact hebben gehad, hebben wij een telefonische reservering gedaan. Hier werd echter niks gezegd over de grootte van de camping plek. We konden alleen kiezen tussen camping plek klein (met elektra) of groot (zonder elektra). Dit was voor ons, onze eerste kampeer ervaring met zijn tweeën dus we hadden geen idee en kozen voor de plek met elektra. De tweede keer dat ik telefonisch contact had, had ik een aantal vragen, in dit telefoon gesprek werd mij vervolgens verteld dat onze tent maar 3x3 (Was die niet) mocht zijn. Dit staat nergens op de site en is ook niet verteld. Het sanitair was vies en de desinfectie om de toiletbril te reinigen was meer leeg dan vol.

• 5Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 10Ellen12-08-2020

Prachtige camping op een fantastische plek.

Wij stonden op veld zuid aan het voetbalveld. Dat was echt een prachtige plek. Iedere avond kwamen daar veel kinderen bij elkaar om o.a. te voetballen en te tafelen. Om 23.00 uur was het stil. Kennismakingsles via de camping met het kiten vonden de kinderen fantastisch. Ook op de tractor naar het Oerd en de Hôn is een aanrader. Wij stonden drie weken op de camping en die zijn echt voorbij gevlogen. Een tip: graag van tevoren uitleggen hoe je op veld zuid komt.

• 10Eetgelegenheden

• 9Hendrik10-08-2020

Heerlijke camping alles goed geregeld en schoon.

Goed verblijf 2minuten van het strand. Schone washokken. Wel een beetje vol af en toe maar niet hinderlijk. Goeie service en winkel.

Gereisd met partner in juli 2020

• 9fam. Wolters08-08-2020

Super Camping

Voor de 2e keer op deze camping. Nu op een superplek bij het fietspad en direct naar zee te lopen. Heerlijk! En je bent zo in het dorp Nes. Wat ook zo gezellig is. De camping was vol en veel campers dit keer, zal wel met de huidige situatie te maken hebben. Maar wij hebben totaal geen last gehad van drukte waar dan ook. Douches en toiletten heel goed. Pasjessysteem prima! Nee totaal geen minpunten! Als we weer naar Ameland gaan, denken we als eerste aan deze camping.

• 6Maren08-08-2020

Minder geschikt voor tieners

Hele grote duincamping, bestaande uit 2 delen. Fijne ligging, dicht bij strand en leuk plaatsje Nes. Vanwege drukte alleen nog maar een tentplaats kunnen krijgen zonder elektriciteit. Toiletgebouw was erg ver weg en jammergenoeg geen kraantjes dichterbij. Warm water werkt met een pasjessysteem en kost geld, onhandig. Voor tieners is er op de camping niets te doen. Zij misten een honk waar de jeugd elkaar kan ontmoeten of wat leuke activiteiten. Om 11 uur slaapt de camping.

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 8Julia07-08-2020

Geweldig

Ontzettend fijne camping. Wij zaten vlakbij het bos op een heel mooi plekje. Het sanitair was schoon. Wel waren de artikelen en broodjes in de camping winkel erg duur.

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2020

• 10Kikki06-08-2020

Geweldig

Zuidelijke deel is prachtig in duinen gelegen. Super sanitair, service en receptie. Echt aanrader.

• 8Fam v Beers05-08-2020

Top vakantie

Fijne mooie camping. Super enthousiaste animatie en heel erg schoon sanitair.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 10Carina Roemers05-08-2020

Toplocatie

Ik kom al mijn hele leven op deze camping. Liever zou ik hier niet vertellen hoe fijn het er is, want dan wordt het alsmaar drukker en drukker. Maar een camping die zo perfect aan het strand ligt vind je bijna nergens. Ik kampeer altijd op Zuid, daar staan alleen tenten en geen caravans, aan de bosrand, met een speeltuin, een voetbalveldje en vlakbij het dorp. Van alle gemakken voorzien. De nieuwe eigenaar heeft lekker het wind in de zeilen en weet van aanpakken. Niks te klagen. Gewoon top.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

Camping Duinoord info