5 vragen over Camping Duinoord

• R Hart ter, 16-08-2020 Rapporteren

Plek B59

Hallo, wie heeft er wel is op plek B59 gestaan, is dit een ruime plek? En een beetje rustig? Bedankt.

• lieke van der hijden, 09-03-2019 Rapporteren

jongeren

hallo, ik en mijn vriendinnen (15, bijna 16) zouden hier graag staan met ons tentje. mag je hier als minderjarige zonder begeleiding staan?

• mo13021971, 21-05-2014 Rapporteren

speeltuin?

Kan iemand ons zeggen hoe de voorzieningen van kinderen zijn, speeltuin etc.

Mirriam, 22-08-2014

De speeltuintjes stellen niet zo veel voor.

Els, 02-11-2018

In 2018 zijn alle speeltuintjes op de camping helemaal vernieuwd en is er bij het centrumgebouw een mooi klimtoestel geplaatst.

• Lianne, 19-05-2013 Rapporteren

Jongeren

Hallo, Wij zijn twee meisje (van 14 jaar) en willen deze zomer op vakantie naar Ameland. Laten jullie ook jongeren toe zonder begeleiding?? Lianne

Alieda Rook, 18-08-2013

Kan voor zover ik weet niet, onder de 18 is er volgens mij op alle campings een meerderjarige begeleider nodig.

Patricia de Boer, 28-05-2019

Dat mag hoor. Dochter en vrienden en vriendinnen van 15 en 16 gaan volgende week.

• Marga , 17-05-2010 Rapporteren

Gezocht een sta caravan

Geachte lezer,

Ik had een stacarvan gehuurd die is nu af gezegd en vroeg mij af of iemand nog een sta caravan daar te huur heeft of weet die ik nog kan reserveren aankomst 11 juni en vertrek op maandag 14 juni 2010? Zo ja wat hoe en wat zijn dan de kosten?? Wij zijn met 2 volwassen en 2 kinderen. Ik hoor het graag. Met vriendelijke groet,

Marga