27 tips over Hotel Dolores

• M & A, 20-05-2014 Rapporteren

Vergeet je zonnebrandmiddel niet!

• Yvonne, 02-04-2014 Rapporteren

Ga ook zeker een keer eten in het bijbehorende restaurant Cantina Dolores. Erg lekker gegeten!

• Astrid , 16-03-2014 Rapporteren

Zeker een aanrader. Ik was er met mijn dochters en schoonzoon en hond. Ook in het aangrenzende restaurant lekker eten en loungeruimte. Ook de sauna was lekker. En dan nog de douche.

• eberkers, 11-11-2013 Rapporteren

In restaurant de Zwaan is het gezellig en gewoon lekker eten.

• westerhof, 11-11-2013 Rapporteren

Kijk qua tips hoeven we niet zolang na te denken, we hebben het zeer prettig en comfortabel gehad in het hotel. Voor uitgaan tips kunnen we buiten het wandelen en fietsen, de vuurtoren, het reddingsmuseum, de molen, de winkeltjes, galerie 31, gezellige cafés en restaurants in Hollum aan bevelen. Daarnaast zijn er ook nog drie andere leuke dorpen op Ameland waar van alles te bezichtigen is. Kortom je kunt niet alles in een vakantie doen.

• Eric van den Hoogen, 19-11-2011 Rapporteren

Zeer zeker een aanrader voor wandelaars en of fietsers, binnen een paar minuten ben je aan de zee.

• r_slakhorst7, 21-06-2013 Rapporteren

Laat je auto op vaste wal staan. Huur fietsen bij Kiewiet en zij brengen je bagage gratis naar het hotel. Op deze wijze kun je vanaf aankomst meteen genieten van het eiland. Bij slecht weer pak je de bus en laat je de fietsen bij het hotel bezorgen. Alles is zonder extra kosten mogelijk.

• rinus de beer, 20-05-2013 Rapporteren

Natuurmuseum in Nes. Zeehonden kijken met een robbeboot is ook erg leuk.

• petrametz, 17-03-2013 Rapporteren

Fietsen! Restaurant bij het hotel.

• Baukje, 25-08-2012 Rapporteren

Ook een aanrader is eethuisje de Griffel in Hollum.

• Y.J. Ubels-Visser, 14-01-2013 Rapporteren

De vuurtoren beklimmen, schitterend uitzicht, Het reddingsbootmuseum bezoeken en als je geluk hebt en de reddingsboot met paarden vaart uit dat is een hele belevenid. De frettpot, plaatselijke snacbar heeft ook lekkere maaltijden.

• Mart1970, 07-12-2012 Rapporteren

Ameland is een eiland om tot rust te komen je kan er diverse kanten op zo als naar naar het Oerd fietsen. Van uit strand Buren naar de naar de Hon wandelen (oostelijke punt van Ameland). Nes heeft een leuk centrum en Het natuurcentrum. Bij Ballum kan je het wad op lopen. In Hollum kan je de vuurtoren beklimmen en naar de Mosterd molen gaan. Als je geluk heb gaat de paardenreddingsboot uit. Dit is een spektakel opzicht en zeker de moeite waard om een keer te gaan kijken.

• mala, 21-11-2012 Rapporteren

bestel de trio-mix in het restaurant

• y_baas, 04-11-2012 Rapporteren

Gewoon naar toe gaan en lekker wijn bij je eten nemen ;)

• claudiaenhenkjan, 20-10-2012 Rapporteren

Eten: bij de Griek (erg goed en veel eten voor weinig geld) snackbar Fretpot, Dolores, Onder de Vuurtoren(de hond was hier zeer welkom)

• monica van uden, 29-06-2012 Rapporteren

wanneer je naar ameland wilt gaan, is dit hotel het allerbeste, vooral als je van wandelen houdt, is dit een prachtig uitgangspunt. het restaurant is ook fantastisch..het eten kan ook op de kamer worden geserveerd, helemaal top!!!

• Suzanne, 14-11-2012 Rapporteren

Pluspunt: heerlijk Mexicaans restaurant naast het hotel gelegen, eigen waterkoker, nesspresso apparaat en koelkastje op de kamer. 'S ochtends een zeer uitgebreide ontbijtmand bij je eigen hotelkamer deur met warme broodjes, allerlei zoet waar en hartig en een warm eitje! Een echte topper wat ons betreft.

• van_egmond, 27-12-2011 Rapporteren

Restaurant bij het hotel is de moeite waard! Verder is het overal prachtig fietsen en wandelen!

• Marcel Smeets, 29-04-2012 Rapporteren

Mooie wandelroutes bij de receptie verkrijgbaar.

• Suzanne, 29-07-2013 Rapporteren

Eten bij restaurant Dolores en zeker een aanrader de beachclub Sunset waar je heerlijk kunt relaxen en echt de mooiste zonsondergang kunt zien

• Bert en Annelies Kreijne, 20-03-2012 Rapporteren

Hotel ligt in een van de leukste dorpjes op Ameland. Dichtbij het strand en de vuurtoren. Mooi breed strand. En het is ook een goed hotel om de hond mee te nemen. Kamers op de begaande grond.

• milapila28, 21-06-2012 Rapporteren

Eten bij Tante An's vlak om de hoek bij het hotel en natuurlijk eten bij Cantina Dolores! De vuurtoren bezichtigen (let op bij ons niet alle dagen open).

• Wimke Wildijck, 15-02-2012 Rapporteren

Prima uitgangspunt voor wandelingen of fietstochten over het eiland.

• Germa ten Brinke, 09-10-2011 Rapporteren

Het eten bij het hotel, Mexicaans en tapas, was lekker en het restaurant Mexicaans gezellig. Een aanrader in de buurt is het Boothuus. Vriendelijke mensen, gezellige accomodatie en ook lekker eten!

• Wendy, 29-08-2014 Rapporteren
    • Het hotel beschikt over een restaurant waar je heerlijk kan eten.
    • In het dorp volop gelegenheid om te eten en te drinken, van een frietje tot heerlijk culinair...voor ieder wat wils.
    • Beach restaurant Sunset, heerlijk relaxen...nadeel je betaald er wel de volle hoofdprijs.
    • prima uitgangspunt voor diverse fiets en wandelroutes.
    • fietsverhuur vlak naast het hotel evenals de bushalte.
    • Bezoek ook de vuurtoren, mosterdmolen.
    • Nostalgisch museum in Ballum is zeker ook een bezoek waard.

• marinaenfred, 13-02-2015 Rapporteren

Wij zaten in kamer 4 met de hond, prima positie!

• ina, 12-06-2015 Rapporteren

Heerlijk de Cantina. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Prima fietshuur geregeld met bagage service