Hotel Dolores

Hotel Dolores
8,9

27 tips over Hotel Dolores

ina, 12-6-2015
Heerlijk de Cantina. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Prima fietshuur geregeld met bagage service
marinaenfred, 13-2-2015
Wij zaten in kamer 4 met de hond, prima positie!
Wendy, 29-8-2014

- Het hotel beschikt over een restaurant waar je heerlijk kan eten.

- In het dorp volop gelegenheid om te eten en te drinken, van een frietje tot heerlijk culinair...voor ieder wat wils.

- Beach restaurant Sunset, heerlijk relaxen...nadeel je betaald er wel de volle hoofdprijs.

- prima uitgangspunt voor diverse fiets en wandelroutes.

- fietsverhuur vlak naast het hotel evenals de bushalte.

- Bezoek ook de vuurtoren, mosterdmolen.

- Nostalgisch museum in Ballum is zeker ook een bezoek waard.

We hebben een aantal aanbieders voor Dolores voor je op een rij gezet:

M & A, 20-5-2014
Vergeet je zonnebrandmiddel niet!
Yvonne, 2-4-2014
Ga ook zeker een keer eten in het bijbehorende restaurant Cantina Dolores. Erg lekker gegeten!
Astrid , 16-3-2014
Zeker een aanrader. Ik was er met mijn dochters en schoonzoon en hond. Ook in het aangrenzende restaurant lekker eten en loungeruimte. Ook de sauna was lekker. En dan nog de douche.

westerhof, 11-11-2013
Kijk qua tips hoeven we niet zolang na te denken, we hebben het zeer prettig en comfortabel gehad in het hotel. Voor uitgaan tips kunnen we buiten het wandelen en fietsen, de vuurtoren, het reddingsmuseum, de molen, de winkeltjes, galerie 31, gezellige cafés en restaurants in Hollum aan bevelen. Daarnaast zijn er ook nog drie andere leuke dorpen op Ameland waar van alles te bezichtigen is. Kortom je kunt niet alles in een vakantie doen.
eberkers, 11-11-2013
In restaurant de Zwaan is het gezellig en gewoon lekker eten.
Suzanne, 29-7-2013
Eten bij restaurant Dolores en zeker een aanrader de beachclub Sunset waar je heerlijk kunt relaxen en echt de mooiste zonsondergang kunt zien
r_slakhorst7, 21-6-2013
Laat je auto op vaste wal staan. Huur fietsen bij Kiewiet en zij brengen je bagage gratis naar het hotel. Op deze wijze kun je vanaf aankomst meteen genieten van het eiland. Bij slecht weer pak je de bus en laat je de fietsen bij het hotel bezorgen. Alles is zonder extra kosten mogelijk.

We hebben een aantal aanbieders voor Dolores voor je op een rij gezet: