Hotel Dolores

• Sauna

239 reviews over Hotel Dolores

• 2019
    9Patrick01-09-2019

Het was een heerlijk verblijf op een geweldig eila

Het was een heerlijk verblijf op een geweldig eiland in een top hotel. Waren er minpunten? Natuurlijk is niet altijd alles perfect. Wat ons stoorde was de loslopende hond van 1 van de gasten in het restaurant. Hoe goed een hond ook luistert en hoe klein deze ook is. Wij vinden dat erg onprettig, dit wordt wel toegelaten door het hotel. Onze hond was nu niet mee, maar wij houden onze hond altijd aangelijnd in een restaurant. Uit hygiëne, de combinatie met andere gasten met honden en dat wij er rekening mee houden dat niet iedereen het prettig vind. Verder was ons weekend heel fijn en is hotel Dolores een tropische verrassing op dit prachtige eiland.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8W.Batje26-08-2019

Prima hotel!!

Weekje gelogeerd in prima hotel. Hadden kamer met balkon op bovenverdieping. Kamer heeft klein zitgedeelte met tv en luxe douche beneden en kleine verdieping erboven. Je slaapt dan wel op soort vliering met (te) steile trap. Bedden goed. Kamer schoon met koffie/thee mogelijkheden. Aanwezig koelkastje was een uitkomst met het warme weer! Zitbank is eigenlijk wel aan vervanging toe. Overige voorzieningen zijn prima. Voor (e-)fietsen alleen buitenstalling aanwezig. Op site werd verwezen naar ontbijt op kamer, maar dat was nu een zeer goede verzorgd en uitgebreid ontbijt in het bijbehorende restaurant. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Overige hotelgasten zie je eigenlijk alleen met ontbijt.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Lies van de Loo14-01-2019

Geweldig

Dankzij Danielle en al haar collega's een fantastisch weekend gehad! Bedankt mensen!

Gereisd met partner in januari 2019

• 10Natasja Goedhart14-01-2019

Fantastisch! Genieten!

Afgelopen weekend (12/13/14 jan) weer mogen verblijven in dit fijne hotel. Dit was totaal de 5e keer dat ik hier gelogeerd heb. En zoals altijd weer super fijn! Gastvrijheid is top, de kamers zijn schoon en netjes. En heerlijke verse koffie die je zelf op de kamer kunt zetten. Na de eerste nacht hadden we helaas lekkage op de kamer, maar dit werd ondanks dat het voor hun overmacht was super opgelost. Ook hebben we 2 avonden heel lekker gegeten in het bijbehorende restaurant. We hadden een superior room gereserveerd, en dit was vooral voor mijn bijna 5 jarige fijn. Hij had genoeg ruimte om zijn benen te strekken en er was genoeg vloeroppervlak om lekker wat te spelen met zijn speelgoed. En wat het fijnste is aan dit hotel; onbijten doe je gewoon op je kamer. Verse warme broodjes met beleg en eitjes worden in een mandje bij je kamer gezet. We hebben een top weekend gehad! Binnenkort boek ik weer voor januari 2020!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

• 2018
    8Hilda hofstra10-03-2018

Tot rust komen

Het is een fijn hotel. Alle kamers zijn leuk. Heerlijke bedden. Ook is het superschoon. Het personeel is erg vriendelijk. Wij komen hier graag.

Gereisd met partner in maart 2018

• 10HenkS27-01-2018

Zeer goed

Gewoon een goed hotel met prima ontbijt, bedden, een zitje en onbijttafeltje beneden en boven een prima bed. Verder is er een goed steak en tapasrestaurant

Gereisd met partner in januari 2018

• 9Anton27-01-2018

Top, praktisch en plezierg

In november 2017 verbleven wij 2 nachten in dit praktische hotel.

Prijs voor de kamer was scherp, eerder te goedkoop dan te duur. Onze kamer was ongeveer 29m2 groot en dat is echt een ruime kamer en stil met geluidsdichte muren. Onze hond blafte midden in de nacht 3 keer “dat doet hij anders nooit” en de buren hebben er niets van gemerkt. Ruime badkamer met zonnewand. En ontbijt op de kamer, wisselend van assortiment en lekker praktisch in een mand van de gang te pakken. I combinatie met de goede koffie en thee voorziening en een koelkast was dit voor ons de perfecte kamer. Boeken van de kamer hebben we direct bij het hotel gedaan, scheelt het hotel weer een forse commissie rekening.

Gereisd met partner in november 2017

• Oude reviews

9T. Faber29-10-2017

Super!

Netjes hotel met ruime hotelkamer! Heerlijk gegeten en ontbijtmand ook top! Erg gastvrij personeel! Mochten onze tas na uitchecken laten staan om later op te halen en eenmaal opgehaald kregen we nog kopje thee/koffie van het huis omdat we nog even op de bus moesten wachten! Kortom super weekend gehad!

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 10Wim08-10-2017

fantastisch verblijf

Het was in een woord inderdaad fantastisch. We hebben genoten van het ontbijt op de kamer. Elke ochtend een mandje voor je deur met lekkere broodjes en verse jus'd orange. De kamer was mooi groot en de bedden waren uitstekend. De persoonlijke benadering was erg vriendelijk en behulpzaam. Alles is uitstekend en niets was niet goed.

Gereisd met partner in september 2017

• 9Tjallien07-10-2017

Genieten...twee dagen lang

De tapas hapjes een verrassing

Gereisd met partner in oktober 2017

Hotel Dolores info