Hotel Dolores

235 reviews over Hotel Dolores in het Nederlands

Tot rust komen

Hilda hofstra
10-3-2018

Het is een fijn hotel. Alle kamers zijn leuk. Heerlijke bedden. Ook is het superschoon. Het personeel is erg vriendelijk. Wij komen hier graag.

Zeer goed

HenkS
27-1-2018

Gewoon een goed hotel met prima ontbijt, bedden, een zitje en onbijttafeltje beneden en boven een prima bed. Verder is er een goed steak en tapasrestaurant

Top, praktisch en plezierg

Anton
27-1-2018

In november 2017 verbleven wij 2 nachten in dit praktische hotel.

Prijs voor de kamer was scherp, eerder te goedkoop dan te duur. Onze kamer was ongeveer 29m2 groot en dat is echt een ruime kamer en stil met geluidsdichte muren. Onze hond blafte midden in de nacht 3 keer “dat doet hij anders nooit” en de buren hebben er niets van gemerkt.

Ruime badkamer met zonnewand. En ontbijt op de kamer, wisselend van assortiment en lekker praktisch in een mand van de gang te pakken. I combinatie met de goede koffie en thee voorziening en een koelkast was dit voor ons de perfecte kamer.

Boeken van de kamer hebben we direct bij het hotel gedaan, scheelt het hotel weer een forse commissie rekening.

Super!

T. Faber
29-10-2017

Netjes hotel met ruime hotelkamer! Heerlijk gegeten en ontbijtmand ook top! Erg gastvrij personeel! Mochten onze tas na uitchecken laten staan om later op te halen en eenmaal opgehaald kregen we nog kopje thee/koffie van het huis omdat we nog even op de bus moesten wachten! Kortom super weekend gehad!

fantastisch verblijf

Wim
8-10-2017

Het was in een woord inderdaad fantastisch. We hebben genoten van het ontbijt op de kamer. Elke ochtend een mandje voor je deur met lekkere broodjes en verse jus'd orange. De kamer was mooi groot en de bedden waren uitstekend. De persoonlijke benadering was erg vriendelijk en behulpzaam. Alles is uitstekend en niets was niet goed.

Genieten...twee dagen lang

Tjallien
7-10-2017

De tapas hapjes een verrassing

Fantastisch hotel met een heerlijke ontbijt

S.Visser
28-8-2017

Wij hebben genoten van 5 overnachtingen in dit heerlijke hotel. De medewerkers zijn heel vriendelijk en behulpzaam.

Als je lang wilt uitslapen, dan legt de huishouding gewoon schone handdoeken en borden/glazen/bestek voor je klaar op het plakje voor de deur. Daar wordt 's morgens ook de ontbijtmand neergezet. De inhoud is meer dan voldoende. Elke dag krijg je per persoon drie verschillende broodjes, een Pijnenburg, kaas/ham/verscheidene zoet en hartig beleg (cupjes), een verse fruitsalade of stuk fruit, yoghurt en heerlijke verse sinaasappelsap. Als ik een verbeterpunt moet aandragen dan is het airconditioning in het slaapgedeelte (op de vide), deze kan namelijk erg warm worden.

Het bijbehorende restaurant Cantina Dolores is aan te bevelen. Ik ben zelf gek op de tapas en mijn partner op de vleesgerechten. De garnalen bij de tapas en de lende van het Iberico varken zijn zeker een aanrader. Wij komen zeker nog een keer terug!

Fijne kamer, heerlijke douchs, goed bed!

Connie
11-4-2017

Prima plek voor een weekendje Ameland.

Geweldig hotel en restaurant

Johan van onna
14-11-2016

Het hotel heeft een huiselijke uitstraling.

Uniek is het ontbijt op de kamer,dat is standaart.

Goede koffiemachine op de kamer.

Het restaurant serveert goed eten en vriendelijke bediening.

Voor ons verdient het meer dan 3 sterren !

Wij zeggen ;dit hotel is een aanrader !

leuke extra's, slechte kamer

Dhr.Charmes
23-10-2016

Slecht: geen welkom en geen info aan de balie bij aankomst.

Slecht: het was te heet op de vide, slecht geslapen door hitte en matras.

Goed: koffiezet apparaat op de kamer en ontbijtmandje.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dolores in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dolores zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dolores scoort een 8.94 uit 10 op basis van 235 reviews.