Appartement De Vleijenhof

Tonen op kaart

21 reviews over Appartement De Vleijenhof

• 8Friezin20-06-2017

mooie en rustige locatie

Ideale locatie vlakbij strand en dorp. Het gebouw/appartement (nr.17) is wel gehorig, wij hoorden bijv. steeds over de vloer schrapende stoelen van appartement (nr. 5) onder ons: viltdopjes eronder zou een stuk schelen! Ook de deuren van de galerij/trappenhuis slaan nogal hard dicht. Gelukkig zijn de meeste gasten wat ouder en erg rustig. Niet zo geschikt voor gezin met kinderen, appartement is te klein - geen toilet boven bij de slaapkamers is ook wel lastig, 's nachts de trap af. De badkamer is pas gerenoveerd en er is overal laminaat gelegd: geheel maakt nette indruk. Helaas ontbrak o.a. een terrastafel op het heerlijk balkon: er is ruimte genoeg voor een fijn zitje, dat kan beter?! De parasol was onbruikbaar, waaide steeds weg - dus geen zonwering, daardoor ook wel erg warm binnen. Wel een hele fijne week gehad: Ameland blijft toch prachtig, ondanks alle grootschalige nieuwbouw in de duinen. (opletten dat je vakantiehuisje niet net naast een bouwplaats ligt...)

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Frank en Jeannette20-06-2016

Heerlijk genoten met rust en ruimte

Wij hadden Appartement Fleur (nr16) met uitzicht op bos en duinen. Heerlijk rustig, een balkon om royaal te zitten. De inricht was prima, voorzien van alle gemakken incl zelfs een vaatwasser. Bad, douche en wc keurig en alles netjes en schoon. Met het strand op 500m loopafstand een geweldig adres om te vertoeven. Supermarkt bij een camping een paar minuten per fiets, leuke restaurants op het strand binnen 10 min. Kortom, heerlijke vakantie gehad en we komen graag nog eens weer.

Gereisd met partner in juni 2016

• 6anoniem02-05-2016

Het kan beter!

het is mooi en prima gestijld maar de keukenapparatuur is verouderd en de slaapkamers zijn niet goed onderhouden. (denk aan loshangend behang, vieze matrassen)

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 8R van der Velden30-09-2014

prettig appartement nummer 2 op mooi plekje

Het appartement is fris en gezellig ingericht (thema zee en strand) en alles wat je nodig hebt is aanwezig,zelfs een wasmachine en vaatwasser! Bedden zijn goed! Het appartementencomplex is ook netjes onderhouden en daarin vind je nog een wasdroger! Voor kinderen genoeg ruimte buiten om te rennen en te spelen en het appartement ligt maar 500 meter van het strand. In de omgeving leuke restaurantjes en vlakbij een supermarkt( hoort bij camping Kleinvaarwater) Buren en Nes zijn de plaatsjes in de buurt,waar je zo naar toe fietst en gezellig even op een terrasje kan zitten.En als je wat actiever wilt doen fiets je door naar Ballum en Hollum en beklim je de vuurtoren!

Gereisd met partner in september 2014

• 8Irene05-04-2014

Zeer prettig verblijf

Met veel plezier ben ik, samen met vrienden, verbleven bij De Vleijenhof*. Het was erg gezellig en daarnaast was het huisje top! De ligging vond ik ook fijn, omdat je snel bij het strand bent en op fietsafstand van een dorpje. Lekker in de natuur, maar wanneer je iets nodig hebt is dat ook dichtbij.

Echt aan aanrader!

Gereisd met vrienden in oktober 2013

• 9Arja Schreuder23-02-2014

App. no. 2 Absolute aanrader!

Deze beoordeling betreft Appartement 2, waarin mijn zus en ik en 2 kinderen 1 een week vakantie hebben gehouden in de zomer van 2012. Het is een licht appartement in zeer goede staat van onderhoud op de begane grond met een gezellige inrichting (met verwijzingen naar de zee - heel leuk) en goede bedden, waarin je je meteen thuisvoelt. Een terras met een vrij en groen uitzicht, dicht in de buurt van de duinen en een groot, wijds strand op loopafstand. Wij hebben voor de hele week fietsen gehuurd, waardoor je de auto bij het appartement kunt laten staan (er is genoeg parkeergelegenheid). Fietsenverhuur is vlakbij het appartement, nog voor dorpje Buren, waar je overigens ook heerlijk kunt rondslenteren en waar genoeg gezellige restaurantjes en terrasjes zijn om lekker te kunnen eten en een drankje te nemen. Wij zijn dol op Ameland, en locatie de Vleijenhof no. 2 biedt voldoende gelegenheid om én bij te komen (relaxen - er is tv, wifi e.d.) en om het eiland op de fiets te verkennen.

Arja

Gereisd in januari 2014

• 9Claudia Heerens07-05-2013

Wat een prachtige stek!

Het appartement is een prima locatie. Midden in de prachtige natuur ligt dit appartementen complex. Wij hadden beneden. Lekker met tuintje. Als je een hoog zit dan heb je een mooi ruim balkon. Alle voorzieningen aanwezig, schoon en goede bedden. Op steenworp afstand van het strand en mooie bezienswaardigeheden. Veel speeltuin om het appartementen heen. Ook mooie paarden in de buurt, die naar je toekomen als je bij het hek komt staan. Prima geschikt voor gezin met kleine en grote kinderen, maar ook stellen alleen kunnen genieten van de rust. Kijk goed als je wakker wordt, wellicht zie je nog een ree staan aan het hekje...Kortom voor herhaling vatbaar. Er stopt een bus vlakbij die je zo naar de boot brengt.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

• 8coby molog11-02-2013

super gezellig appartement

We hebben een super gezellig weekeind gehad op ameland in app fleur(nr16) Het appartement is voorzien van alle gemakken, complete keuken, zelfs een afwasmachine was aanwezig! De slaapkamers zyn ruim, in de badkamer een heerlyk ligbad. Je zit ook lekker dicht by het strand.

Gereisd met partner in februari 2013

• 8Gert28-10-2012

Prachtig sfeervol appartement op het zuiden!!

Wij hebben hier onze zomervakantie doorgebracht en dit is ons zeer goed bevallen. Wij verbleven in appartement nummer 8...een échte aanrader! Het appartement is mooi ingericht en beschikt oa over een luxe flatscreen. Daarnaast Is het appartment gelegen op het zuiden wat dus betekend dat u de gehele dag kunt genieten van de zon...daarnaast is ameland natuurlijk een fantastische vakantiebestemming met haar gezellige dorpjes en mooie stranden...kortom: de Vleijenhof is zeker een aanrader, en vanuit onze ervaring in het bijzonder appartement nummer 8.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 10Ingrid Holtjer16-07-2012

Geweldig!!

We zijn net terug van een lang weekend in dit appartement. Samen met onze lieve dochter van bijna 2. We hebben het enorm naar onze zin gehad!! De ligging is heerlijk rustig & op loopafstand van het strand! Nes is wel iets verder weg, maar wat is nou 10 minuutjes fietsen. Er is een grote supermarkt op camping "klein vaarwater" scheelt een hoop geld, én is lekker dichtbij! Een absolute aanrader voor iedereen!! Het appartement is luxe ingedeeld. Een heerlijk bad, 2 grote slaapkamers en allerlei spelletjes en boeken! Kortom een geweldig weekend!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

1 tip over Appartement De Vleijenhof

• ronald32, 17-04-2012

Het Oerd, overweldigend natuurgebied Natuurmuseum Nes Maritiem Museum Hollum Het uitrukken van de paardenreddingsboot! Echt bijzonder! Lekker eten bij bijvoorbeeld "Het Baken"

0 vragen over Appartement De Vleijenhof

Appartement info