Vakantiehuis
6,5

2 reviews over Vakantiehuis De Uitstap in het Nederlands

Fantastie's en ook voor de honden

salex
15-5-2013

Het was er weer geweldig, Ik begrijp niets van de vorige beoordeling. Zij zaten toch in Vakantiehuis BOB. Jaap (leuk genoemd naar hun vaders) is een gezellige bungalow fris olijfgroen geschilderd en er straalt rust uit. 2 sl.kamers douche en wc apart ruim uitgeruste keuken en knusse woonkamer met terras. Het fijne van hun huisjes is dat je niet eerst naar allerlei recepties moet maar gelijk naar je bungalow kan lopen en de kinderen en honden kunnen (mits in overleg met de huurders van de andere bungalow,s) lekker ravotten op de weide. De WIFI is gratis ( het wachtwoord staat in de welkoms map). Ik heb in alle 3 de bungalows gelogeerd en heb er altijd een goed gevoel, en die rust!! de eigenaar is Klaas Wijnberg ( u weet wel De honden fluisteraar "Stapcontact") kan ook altijd op aanvraag een sessie doen met uw hond). Geweldig dus!!!!!!!!!!!!!!

Gereisd Anders in april 2013

het huisje was zeer vies en slecht onderhouden

jenhof
5-8-2012

je hebt de uitstap jaap en bob. wij zaten in de bob, dezelfde eigenaar, de huisjes staan naast elkaar. zeer vies was het huisje en vies beddengoed. de ligging van het huisje was wel super. heerlijk rustig in de polder en heel vrij. alles was zeer slecht onderhouden. bij onze aankomst was niet eens bekend bij degege die de huisjes schoonmaakt dat wij kwamen. slechte communicatie dus. er zaten op dat moment nog mensen in. vieze pannen (wij hebben een nieuwe gekocht en gegeten van wegwerp servies enz. veel spinnen in de slaapkamers en muggen in het huisje bij aankomst. we zijn compleet lek gestoken door de muggen.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jul 30 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• Aantal personen7 tot 8

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Uitstap in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Uitstap zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.