Vakantiehuis De Sloep

VakantiehuisWeer vandaag18°14°
9,9

2 reviews over Vakantiehuis De Sloep in het Nederlands

Als je eenmaal geweest bent wil niets anders meer pracht plek zo mooi vind je het niet heel gauw weer

Oude reviews (archief)

Geweldig!

Liesbeth Reijerkerk
        28-5-2009

De Sloep is een prachtig huis om te verblijven. Veel ruimte, leuk en compleet ingericht, de badkamer is net een balzaal. Goede bedden en op iedere slaapkamer een flatscreen TV voor wie dat wil. We hebben een heerlijke week gehad en genoten van de ruime sauna en bubbelbad. In november 2009 gaan we weer. De overige huizen van deze eigenaren zijn ook fantastisch te noemen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Sloep in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Sloep zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis De Sloep scoort een 9.86 uit 10 op basis van 2 reviews.