Hotel De Klok

• Matig / voldoende: 5 - 7

Fantastisch in 1 woord

Dolf en Willy van Dijk
26-6-2018

Wij hebben er een appartement gehuurd. Oud bollig of niet, het voelt voor ons als thuis. Alles wat er stond was van een prima kwaliteit en ouderwets schoon. De heer Brouwer zelf, is van een man een man en staat voor zijn woord en kort van stof wat de mail aan gaat. Dit past precies bij ons, je hebt je oren niet alleen voor het dragen van een bril, een woord is voldoende. Wij komen er zeker weer. En de schnitzels trouwens, dat zijn nog eens formaten. In 1 woord alles geweldig.

Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Tineke de Vries
17-10-2017

Erg oudbollig, wel schoon. Doordat het hotel in het centrum v Buren ligt en er veel verkeer en toeristen voorbij komen erg lawaaierig. Ontbijt was goed. Maar redelijk kort van half 9 tot 10 uur. Erg steile en smalle trap naar boven, waar een rooklucht hangt. Blijkt dat er een rook/tv kamer in het hotel is. Tevens het vreemde dat bij het verlaten vh hotel de sleutel ingeleverd moet worden.

Gewoon erg goed

Paul en Greetje
30-8-2017

Plus:

- prima kamer met uitstekende bedden

- schoon

- goed en schoon sanitair

- royaal, vers en lekker ontbijt

Min:

- geen

We hebben een aantal aanbieders voor De Klok voor je op een rij gezet:

Kok die verstand heeft van simpel boerenkost tot culinaire hoogstandjes. Alles is schoon en glimt in dit hotel. Vriendelijk en spontaan personeel. Gezellige bar (bruin cafe idee)

Geen gekkigheid , maar de moeite waard!

Lieuwe
20-11-2016

Vindt het niet nodig om de kantekeningen te plaatsen! Dit is al eens gebeurd, of dat weten ze zelf ook wel. Het hotel voldeed aan onze verwachtingen! De kamer die wij hadden was eenvoudig maar schoon en kende goede bedden. Het ontbijtbuffet was ook in deze slappe novembermaand qua gasten prima en kende genoeg variatie in het aanbod. Het diner dat wij er genoten hebben was van goede kwaliteit en de porties waren toereikend. Het personeel wat wij er hebben meegemaakt was erg vriendelijk en nam de tijd voor een praatje! Samenvattend, wij vonden dit een goed adres om te logeren en we kunnen er zomaar weer eens terugkeren

Fantastisch.

groetjes uit Brabant
12-9-2016

3 dagen overnacht. Beetje bruin càfe achtig sfeertje, maar dit sprak ons wel aan.

Vriendelijk personeel.

Super netjes, het eten was er super goed.

De kamers zijn goed incl de bedden, ontbijt was goed verzorgd, maar vooral het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Ze geven je direct een thuis gevoel en hebben altijd wel even tijd voor een praatje

Super hotel

Stephanie
3-8-2016

We hadden hotel "De Klok" gereserveerd voor een nachtje Ameland. Het is echt een familie hotel, je voelt je gelijk thuis! Het hotel is gelegen midden in het centrum van Buren. De kamers zijn wat gedateerd, maar zijn schoon en prima onderhouden. Het ontbijt was ook perfect. Verschillende soorten broodjes, gebakken ei, gekookt ei, bacon, poffertjes, alles er op en er aan!

Fantastisch eten en bediening

Trudie
17-1-2016

Alles was goed de ligging kamers bediening en het eten

nooit meer

v.d. Heuvel
12-10-2015

het eerste welkom lijkt vriendelijk. echter gedurende het hele weekend dat wij er verbleven zijn ons een aantal zaken zeer negatief opgevallen. Met name de opstelling van sommige personeelsleden.

Verder is het hééé'l oubollig, wat op zich niet erg is trouwens. de kamers zijn er wel schoon. minpunt is de toilet die bijna IN de douchebak staat is echt niet meer van deze tijd. De omschreven Flatscreens op de kamer zijn zo groot als een i-pad dus is wat overdreven om ze zo te noemen, maar ok ze zijn plat.pffff

We hebben een aantal aanbieders voor De Klok voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Klok in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Klok zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Klok scoort een 8.42 uit 10 op basis van 35 reviews.