Appartement De Boer

13 reviews over Appartement De Boer in het Nederlands

Ein toller Urlaub mit Pferden

Klaus Kellermeier
9-6-2018

Wir waren eine Woche im Apartment de Boer zu Gast. Negatives gibt es kaum. Der Vermieter und die ganze Familie ist sehr nett und sehr hilfsbereit. Das Apartment ist sehr sauber, und für 4 Personen ausgelegt. Reiter können ihr eigenes Pferd mitbringen. Ställe und Reithalle wenige Schritte vom Haus. Weiden vorhanden.

Wunderbare Reiterwege durch die Dünen und unberührter Natur. Endloser traumhafter Strand, den man wenn nicht gerade Hauptsaison und 30 C° sind, komplett auf 20 km länge nutzen kann und das die meiste Zeit allein. Das schönste: Es ist alles bezahlbar. Nicht nur für Reiter ein Paradies!! Außer Pferden gibt es noch 3 Hunde, zwei Minischweine, Hühner, Kühe Tauben und eine ganz liebe alte Katze. Im Grunde wie Ferien auf dem Bauernhof.

Das Apartment liegt etwa einen Kilometer vom Dorfrand Ballum entfernt. Dort gibt es Einkaufsmöglichkeiten, Restaurants und alles was man braucht. Alles mit dem Fahrrad zu erreichen.

Ich komme gern zurück!!

Echt super

Smit. A.
31-10-2017

De gastvrijheid en vriendelijkheid van de verhuurders is zo super. Onze twee kleine hondjes mogen gewoon vrij en blij los lopen en voelden zich meteen thuis... lekker spelen met de hondjes van de verhuurders. Dit was de tweede keer dat we dit hebben geboekt maar zeker niet de laatste keer! Super huisjes voor een leuke prijs. lekker neutraal op het eiland en alles op 15 min te bereiken met de auto.

Urlaub mit Reitpferden

Helmut Schulte Landwehr Bad Bentheim
8-11-2016

Schöne saubere Ferienwohnung, Netter Kontakt.

Gute Pferdeställe mit Weidegang. Sehr gute Ausreitmölichkeiten.

Sehr zu empfehlen.

Heerlijk

Kelly
9-5-2016

Het is fijn om in een schoon huisje te komen, waar een vaatwasmachine is, en geen gammele bedden. In de koelkast is geen vriezer. Vanuit je luie stoel kijk je kilometers ver.....en dat is heerlijk. Het is rustig maar met genoeg reuring want er is een paardestalling naast het huisje. Ook zit dit huisje vast aan de eigenaarswoning dus af en toe hoor je ook hun leefgeluiden. Je komt hier tot rust en als je je open stelt voor de prachtig gestalde paarden en pony, s beleef je iets speciaals.

Ook wij vieren vakantie nu iets anders, je bent gast bij de eilanders zelf. En dat is iets wat we als heel fijn hebben ervaren.

De eigenaren hebben een warm hart voor mens en dier. Onze hond had het prima naar de zin, en mist enigzins de aandacht van de erfhonden.

Voor herhaling vatbaar!

Schoon met alle voorzieningen (Wifi ) vaatwasser en wasmachine

Vriendelijke eigenaren

Aanrader, Spar op 1,5 km

Mooie zeer complete vakantiewoning

Marco van Leeuwen
29-8-2015

Hebben een heerlijke week gehad, hele mooie compleet ingerichte woning naast een manege.Eigenaren zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Prachtige wandelroutes vlak achter het terrein van de manege.heerlijk gewandeld met de hond. Verder ligt deze woning mooi centraal op het eiland. AANRADER!

Mooie woning in rustige omgeving

Marco van Leeuwen
28-8-2015

Appartement is zeer netjes en ruim. Van alle gemakken voorzien. Mooi uitzicht op het terras over de velden Centraal gelegen op het eiland net buiten Ballum. Heerlijk kunnen wandelen met de hond door bos en duingebied. Liggen 2 mooie wandelroutes vlak achter de manege.

Mooi appartement en veel gastvrijgheid

Gerrit en Iektje Boverhof
2-8-2015

We hebben 14 dagen in dit appartement gezeten. Mooi centraal gelegen en het is een net appartement. De verhuurder is zeer gastvrij. Zeker een aanrader.

We hebben hier in de herfstvakantie een week gelogeerd. Bij aankomst konden we gelijk in het huisje en voor de pony die we hadden meegenomen mochten we een box uitzoeken. Alles was netjes schoon. Kinderen sliepen samen op 1 kamer. Veel buitenspeelmogelijkheden. Ook binnen was er speelgoed voor de kindjes! Er was een vaatwasser en wasmachine! Het ontbrak ons aan niets! Kortom: een echte aanrader! Wij komen zeker terug!

Geweldige Plek

Renate Peters
9-8-2014

Het huisje staat zeer vrij met heel veel speelgelegenheid voor de kinderen.

Naast een manege waardoor je wat last van vliegen had.

Verder prima vermaakt met kinderen heel veel fietsen, strand hollum is een echt aanrader. maar ook het centrum van hollum en nes zijn erg leuk.

Vuurtoren beklimmen voor een prachtig uitzicht over ameland.

Kortom prima vermaakt met 2 kinderen. en we hadden heerlijk weer met veel zon.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement De Boer in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement De Boer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement De Boer scoort een 9.02 uit 10 op basis van 13 reviews.