Appartement De Boer

11 reviews over Appartement De Boer in het Nederlands

Echt super

Smit. A.
31-10-2017

De gastvrijheid en vriendelijkheid van de verhuurders is zo super. Onze twee kleine hondjes mogen gewoon vrij en blij los lopen en voelden zich meteen thuis... lekker spelen met de hondjes van de verhuurders. Dit was de tweede keer dat we dit hebben geboekt maar zeker niet de laatste keer! Super huisjes voor een leuke prijs. lekker neutraal op het eiland en alles op 15 min te bereiken met de auto.

Oude reviews (archief)

Heerlijk

Kelly
9-5-2016

Het is fijn om in een schoon huisje te komen, waar een vaatwasmachine is, en geen gammele bedden. In de koelkast is geen vriezer. Vanuit je luie stoel kijk je kilometers ver.....en dat is heerlijk. Het is rustig maar met genoeg reuring want er is een paardestalling naast het huisje. Ook zit dit huisje vast aan de eigenaarswoning dus af en toe hoor je ook hun leefgeluiden. Je komt hier tot rust en als je je open stelt voor de prachtig gestalde paarden en pony, s beleef je iets speciaals.

Ook wij vieren vakantie nu iets anders, je bent gast bij de eilanders zelf. En dat is iets wat we als heel fijn hebben ervaren.

De eigenaren hebben een warm hart voor mens en dier. Onze hond had het prima naar de zin, en mist enigzins de aandacht van de erfhonden.

Voor herhaling vatbaar!

Schoon met alle voorzieningen (Wifi ) vaatwasser en wasmachine

Vriendelijke eigenaren

Aanrader, Spar op 1,5 km

Mooie zeer complete vakantiewoning

Marco van Leeuwen
29-8-2015

Hebben een heerlijke week gehad, hele mooie compleet ingerichte woning naast een manege.Eigenaren zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Prachtige wandelroutes vlak achter het terrein van de manege.heerlijk gewandeld met de hond. Verder ligt deze woning mooi centraal op het eiland. AANRADER!

Mooie woning in rustige omgeving

Marco van Leeuwen
28-8-2015

Appartement is zeer netjes en ruim. Van alle gemakken voorzien. Mooi uitzicht op het terras over de velden Centraal gelegen op het eiland net buiten Ballum. Heerlijk kunnen wandelen met de hond door bos en duingebied. Liggen 2 mooie wandelroutes vlak achter de manege.

Mooi appartement en veel gastvrijgheid

Gerrit en Iektje Boverhof
2-8-2015

We hebben 14 dagen in dit appartement gezeten. Mooi centraal gelegen en het is een net appartement. De verhuurder is zeer gastvrij. Zeker een aanrader.

We hebben hier in de herfstvakantie een week gelogeerd. Bij aankomst konden we gelijk in het huisje en voor de pony die we hadden meegenomen mochten we een box uitzoeken. Alles was netjes schoon. Kinderen sliepen samen op 1 kamer. Veel buitenspeelmogelijkheden. Ook binnen was er speelgoed voor de kindjes! Er was een vaatwasser en wasmachine! Het ontbrak ons aan niets! Kortom: een echte aanrader! Wij komen zeker terug!

Geweldige Plek

Renate Peters
9-8-2014

Het huisje staat zeer vrij met heel veel speelgelegenheid voor de kinderen.

Naast een manege waardoor je wat last van vliegen had.

Verder prima vermaakt met kinderen heel veel fietsen, strand hollum is een echt aanrader. maar ook het centrum van hollum en nes zijn erg leuk.

Vuurtoren beklimmen voor een prachtig uitzicht over ameland.

Kortom prima vermaakt met 2 kinderen. en we hadden heerlijk weer met veel zon.

Wij vinden het een nette, mooie woning op een kleine afstand het pittoreske Ballum. Ameland ontdek en onderneem je op de fiets, het maakt niet uit wat voor weer het is. De verhuurder heeft 2 fietsen ter beschikking om Ameland te verkennen. Onze kinderen waren veelal buiten aan het spelen met de andere kinderen die er woonden. De verhuurder was erg gastvrij en vriendelijk. We hebben ons 2 weken perfect vermaakt op Ameland. Geluk, zon, rust en ontspanning op maar 200 km afstand. We hebben met heel veel plezier hier in dit huisje vertoefd. En voor de prijs hoef je het zeker niet te laten.

Voor het eerst bespeurde ik op de terugreis stille kinderen op de achterbank van de auto..zo jammer dat ze naar huis gingen.

Papa en mama zijn in hun hele leven nooit 2 x naar de zelfde accomodatie op vakantie geweest, maar het bezoek aan Appartementen de Boer zou wel eens voor een uitzondering op deze regel kunnen zorgen!

Veel ruimte en rust

Fam. van der Aa
1-11-2009

Mooi appartement en van alle gemakken voorzien. Goede service en schoon, ligt wel wat afgelegen maar biedt daardoor veel rust en privacy.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement De Boer in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement De Boer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement De Boer scoort een 9.02 uit 10 op basis van 13 reviews.