Hotel Bos en Duinzicht

68 reviews over Hotel Bos en Duinzicht in het Nederlands

Uitstekend hotel

Bosman
18-6-2018

Voor een gezellig weekend weg verbleven in Bos en Duinzicht. Ontvangst was zeer vriendelijk en men liep zelfs mee naar de kamer om wat dingen uit te leggen. Ontbijt was perfect voor elkaar. Voldoende keus op je gedekte ontbijttafel en koffie/thee/jus met iedere ochtend een andere lekkernij (gebakken eitje/tomaat met kruiden en kaas) wordt geserveerd. Kortom een aanrader om te verblijven tijdens je reis naar Ameland!

voor herhaling vatbaar

marjan
6-6-2018

prima, schone kamer, keurig familiehotel.

Super

Nicole hoffmann
27-7-2017

Super mooie locatie.

Bij binnenkomst werd er gelijk gevraagd of we de hond mee namen naar het ontbijt.

We kregen een plekje bestemd voor mensen met hond.

Het hotel ziet er huiselijk en knus uit met mooi uitzicht.

Hotel kamer was ruim en badkamer met bad en douche (super).

Elke dag schone handdoeken.

1 min puntje de WiFi is verschrikkelijk.

Maar voor de rest heb ik het hier erg naar mijn zin gehad.

Ook erg vriendelijk personeel.

Ik zou zeker weer willen komen.

Beste verhouding prijs/kwaliteit op Ameland

Bart Groeneveld
27-7-2017

Zeer uitgebreid ontbijt op gedekte tafel. Per dag weinig variatie. Kamer schoon en met goed bad. Hond is mee.

De ligging vind ik als natuurliefhebber prachtig. Reën, fazanten, buizerds, kiekendief etc en ook de schaapjes zijn leuk om naar te kijken. Strand om de hoek, evenals het bos, duinen en centrum van Nes met gezellige terrasjes & zeer oude huizen. 30e keer Ameland in 23 jaar. Van de hotels is dit mijn favoriet. Dan nog een minpunt. De wifi hier is een drama. Werkt niet, of is extreem traag. Verder geweldig, ik kom hier weer.

Prima hotel

Gonnie
24-7-2017

Het hotel ligt dichtbij bushalte en dorpje Nes. Vrij uitzicht . Mooie kamer en goed ontbijt. Personeel vriendelijk.

Top..

Annette
1-7-2017

Top locatie, even buiten centrum van Nes en vlakbij strand.

Heerlijk uitgebreid ontbijt. Kamers schoon, bedden goed. Vriendelijk personeel.

Oude reviews (archief)

Prima hotel, voor herhaling vatbaar!

Linda
18-10-2016

Een prima hotel, onze kamers waren prima. Vriendelijk/ gemoedelijk personeel.

Goed ontbijt met als mogelijkheid een lunchpakket mee te nemen.Op loopafstand van het dorp Nes en vlakbij het strand.

Een echte aanrader, we komen hier zeer zeker weer eens terug!

Zeer lawaaiig hotel

Meino ddVrues
2-10-2016

Wij hebben kamer 25 en checken vandaag uit.

Helaas is het gestommel en geren boven zo hinderlijk dat vroeg slapen of uitslapen niet mogelijk is. Tevens rammelt de kamer

deur wanneer er iemand door de klapdeur op de gang gaat. Dit houdt je wel wakker.

Budgethotel snap ik, maar de overlast is echt te groot om hier normaal te kunnen slapen. Het personeel doet z'n best, ligging is mooi, kamers zijn groot, maar voor rust op Amelsnd moet je hier niet zijn.

Vr Gr M de Vries

heerlijk sportief weekend

michel
22-9-2016

we zochten een onderkomen voor de tri-ambla voor ons gezin dit hotel kwam in mijn zoekopdracht naar voren. toen we aankwamen zijn we vriendelijk onthaald en begeleid naar de kamer . toto onze verbazing hadden we twee aparte slaapkamers geschieden door de douche. echt super.

de volgende morgen werden we verrast door het uitgebreide ontbijt, en er lagen zelfs zakjes om een broodje mee te nemen voor tussen de middag.

Qua prijs/kwaliteit een voldoende.

Golfbal
21-9-2016

Rustige ligging aan de rand van het dorp met zowel dorp als strand op loopafstand. Het hotel is wel erg gehorig en de springveermatrassen vonden wij niet comfortabel.

We hebben een aantal aanbieders voor Bos en Duinzicht voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bos en Duinzicht in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bos en Duinzicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bos en Duinzicht scoort een 8.48 uit 10 op basis van 69 reviews.