Hotel Bos en Duinzicht

79 reviews over Hotel Bos en Duinzicht

• 2019
    4Marianne26-08-2019

Oudbollig

Een hotel dat waarschijnlijk heel hip was in de jaren 80 maar nu echt aan een verbouwing toe is. Kleine gedateerde kamers. Verder wel schoon en erg zachte bedden. In plaatst van een buffet werden de tafels gedekt. Het was prima maar wel sober. Ook was het ontbijt pas vanaf half 9. De ligging is perfect maar wij gaan hier niet meer naartoe!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Ilona31-07-2019

Top hotel

Fijn hotel, schone kamers. Avond en nacht heerlijk rustig en geen lawaai. Goed kunnen slapen.

Het enorme pluspunt is dat de hond mee mag :) wij zaten in deluxe kamer en daar paste gelukkig net de bench in :)

Vriendelijk personeel!

• 10Frank Eeltink26-07-2019

Fantastisch, grote klasse!!

Hier mankeert absoluut niets aan. Gastvrouw plus gastheer zijn superaardig, meiden in de bediening verdienen ook een dikke pluim. Ook de meiden die de kamers doen houden het keurig bij. Ontbijtbuffet is gewoon goed. Een voorbeeld voor andere kleinere hotels!!! Al met al een aanrader voor iedereen.

• 9Ria Keevel21-07-2019

Het is een heel fijn 100% hondvriendelijk hotel

Het kleinschalige hotel is heel huiselijk ingericht en echt 100 % hondvriendelijk.Er is een apart ontbijtgedeelte waar je hond mee naar toe mag, is toch fijn als je je hond niet alleen op de kamer hoeft te laten. Je mag ook een lunchpakket maken. De bedden zijn goed en de aansluitende badkamer is ook prima.De kamermeisjes komen dagelijks langs om te vragen/kijken of je wilt dat je kamer schoongemaakt moet worden,of er schone handdoeken gewenst zijn of dat er nog andere dingen nodig zijn.Dit is echt een superservice. De eigenaren en personeel zijn zeer vriendelijk.Ze nemen de tijd voor je vragen en willen graag helpen met wat dan ook.Op zelfs een regenachtige dag of avond kan je spelletjes van het hotel gebruiken om je toch prima te vermaken onder het genot van een drankje .Het bos en het strand zijn gemakkelijk en snel te bereiken lopend of per fiets die je ook bij het hotel kunt huren. Kortom een fijn hotel om eens naar toe te gaan.

• 9Gert28-04-2019

Mooi eiland, goed hotel en ontbijt met extra eten voor eigen lunch. Kan niet beter

• 2018
    8fa. Van der Steen13-10-2018

Meer dan tevreden. Beveel dit hotel graag aan!!

Hotel heeft een leuke uitstraling met heel vriendelijk personeel. De kamer is schoon en wordt dagelijks voorzien van andere handdoeken. Het ontbijt is ruimschoots voldoende met de mogelijkheid tot het maken van een lunchpakketje om mee te nemen voor tussen de middag. Omdat het hotel in een rustige omgeving ligt, werkt dit ook prima voor de nachtrust.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 9Jannie Schut14-09-2018

Een aanrader.

Heerlijk verblijf gehad in dit gezellige familiehotel. Zeer gastvrij en vriendelijk ontvangen. Ontbijt was goed voor elkaar,. Een gedekte tafel met veel keus aan brood, beleg, koffie/thee, jus en een eitje (gekookt of gebakken) en de mogelijkheid om een lunchpakket te maken (wat ik miste was misschien iets van yoghurt). Ligging perfect ten opzichte van strand en centrum van Nes. Echt een aanrader, wij komen hier zeker terug.

Gereisd met partner in september 2018

• 9Ingrid05-08-2018

kneuterig in de goede zin van het woord...

een ontzettend gezellig familie hotel....wat ik persoonlijk heel kneuterig noem. alles is met zorg besteed, van kamer tot het heerlijke ontbijt...

• 8Nienke27-07-2018

Eenvoudig maar met aandacht

Goed voor elkaar, eenvoudig maar met aandacht

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Bert en Saskia schuil16-07-2018

Top hotel voor deze prijs

Heerlijk weekend gehad gezellig hotel ongedwongen heel goed ontbijt en heerlijk gefiets bedankt komen zeker nog keer terug 😁

5 tips over Hotel Bos en Duinzicht

• Hans van de Poel, 18-10-2012

Huur fietsen en je kunt het hele eiland af fietsen, maar dan moet het weer wel mee zitten

• henk van dijken, 14-11-2011

Huur direct bij aankomst een fiets van het hotel! (4 euro per dag)

• e. kemkes, 11-08-2014

het hotel verhuurt zelf ook fietsen. Neem voor iets oudere kinderen zelf een spelletje mee.

1 vraag over Hotel Bos en Duinzicht

• evelien Caly en Mieke Koek, 13-08-2011

graag even weten

wij oude dames lijkt ons eens heerlijk om eens bij U een paar dagen bij U door te brengen wij zijn 78= 80 jaar, we zijn veel jaren op Ameland geweest,zullen we van 25Aug tot en met vertrek op3 Sept,bij U door kunnen brengen? we hebben wel 2 hondjes en 2 poesen waar totaal geen last mee is en rustig op de kamer kunnen verblijven,, kunt U mij via e mail kunnen zeggen wat de kosten zijn we zijn er aan toe even weg te zijn ,,met vriendelijke groet damers Koek en Clay Europaboulevard 142 = 148 Alkmaar

e. kemkes, 11-08-2014

Er zijn aparte kamers waar honden mogen en waar geen honden mogen. Bij het ontbijt wordt gevraagd om de hond op de kamer te laten zodat niemand er last van heeft. Als dit problematisch is voor de hond zoeken ze een andere oplossing. Prima hotel!

anke, 03-07-2014

Ik zou geen huisdieren meenemen. Gasten die erna komen kunnen problemen hebben met evt allergien

Hotel Bos en Duinzicht info

• Aantal sterrensterster
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten