Hotel Bij Hen op Ameland

Weer vandaag5°-1°
Hotel Bij Hen op Ameland
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Bij Hen op Ameland voor je op een rij gezet:

54 reviews over Hotel Bij Hen op Ameland in het Nederlands

Aanrader

Wim en Anneke,
24-9-2018

Prima kleinschalig hotel. Nieuwe eigenaar (Fred) is gastvrij, service gericht en heeft en luisterend oor. Daarnaast is het (kip) restaurant een aanrader. Kamers en ontbijt krijgen een dikke voldoende. Gehele hotel is schoon en heeft een mooie inrichting.

Kleinschalig en heel tevreden

Sofie,
10-3-2018

Kleinschalig hotel waar onze hondjes net zo welkom zijn als wij! Nette kamer en badkamer. Prima ontbijt. Ontspannen sfeer en mooie ligging. Helemaal zoals t wat ons betreft op Ameland kan zijn. Wel wat weinig ruimte voor de bagage.

Prima kamer voor prima prijs

MR,
17-7-2017

Goed:

Luxe badkamer met lekkere handdoeken

Goed bed

Goede service, meerdere keren vragen gesteld en goed geholpen.

Minder:

Er was geen koelkast in onze kamer, alhoewel dit wel vermeld stond op de website.

De kamer was erg gehorig.

Kleine kamer, maar dit wisten we bij boeken.

T.egenvaller. Erg jammer.

Kitty,
11-5-2017

Het ontbijt was erg goed.

Kamer veeeel kleiner als op hun site bijna geen ruimte achter het bed. Dwars langslopen.

Je rolde naar elkaar in bed.

Ik vroeg naar een andere kamer De kamer die ik geboekt had, maar die waren er niet meer werd gezegd. Allemaal kleiner. Voelde me dus beetje voor de gek gehouden.

Erg goed

Michel,
20-3-2017

3 nachten geweest.

Erg leuk hotel. Kleinschalig. Ziet er netjes uit. Schoon.

Sympathiek personeel.

Eten is fantastisch - met name het diner is een aanrader.

Wij hadden de kamer "In 't bos" - eerste kamer bij binnenkomst, op de begane grond. Met jacuzzi. Heerlijk!

Nadelen (nadeeltjes);

Kamer is enorm gehorig. Voorschrift in het hotel, is dat het tussen 23 en 7 stil moet zijn. Gelukkig was dat dat wel. Maar vraag mij af, hoe dat in de zomer/hoogseizoen is...

Hadden gevraagd om een 2-persoonsbed. In de kamer stonden twee 1-persoonsbedden, die naast elkaar geschoven stonden, met een 2 persoonslaken erover heen. Slaapt toch niet zo lekker als een echte 2-persoons...

Superleuk hotel

L. Overvoorde
18-11-2016

Wat een heerlijk, super schoon, leuk hotel is dit!! Honden op aanvraag welkom. Ook hebben we hier prima gegeten tegen goede prijs met een goed wijntje erbij. Ontbijt goed, aardig personeel, je voelt je er direct thuis! Gratis prima wifi en kluisje. Kan werkelijk geen negatief puntje vinden.

We hebben een weekendje mogen genieten van dit leuke hotel.Mooi ingericht,fijne kamers,keurig schoon,heel vriendelijk personeel en heerlijk gegeten zowel ontbijt als diner.Kortom een echte aanrader met het strand op wandelafstand.

Wij waren met honden, ook die waren welkom. De kamer was heerlijk schoon, prima bedden en mooie badkamer.

Het ontbijt was heel goed. Heerlijk gedineerd. Een aanbeveling waard!

Het zou fijn zijn als er horren waren voor ramen en deuren.

Prima verblijf

Anneke Kuiken
      26-9-2016

De kamer is modern, strak ingericht met mooie foto van het wad aan de muur.

De badkamer is lekker groot en praktisch. Alles is schoon en netjes.

We hebben heerlijk gegeten in het restaurant, de lamsburgers en de lamsrack waren van uitstekende kwaliteit.

De bediening was heel vriendelijk en de sfeer lekker ongedwongen.

Het ontbijt was standaard maar goed.

In een woord fantastisch

Gerda en Wil
      20-9-2016

Vriendelijkheid op en top.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bij Hen op Ameland in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bij Hen op Ameland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.