Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8.3Inrichting
  • 8.2Ruimte

Appartement info

Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

13 Reviews over Bij de Vuurtoren

• 10Bep & Corry23-09-2017

Gezellig appartement op fantastische plek

Sfeervol met achter terras met uitzicht op bos met konijntjes en voor duinen. Vlakbij beachclub Sunset en schuin tegenover pannenkoekenhuis. Fris gezellig appartement. Lieve behulpzame eigenaren. Fietspad door duinen ligt tegenover.Top!

• 10Bep en Corry Brink08-08-2017

Sfeervol appartement op mooiste plek van Ameland

Dit was al de 5e keer dat we in een van deze appartementen hebben gelogeerd. Zo sfeervol, schoon en de ontvangst van Petra en Geert is hartverwarmend. Er staat koffie, thee en een zelfgebakken appeltaartje voor je klaar. Achter een heerlijk zitje met uitzicht op het bos en vuurtoren en de konijntjes houden je gezelschap. Voor en aan de zijkant kijk je op de duinen of richting dorp over de weilanden.. Restaurant aan de overkant en je bent ook nog eens zo op het strand of binnen een paar minuten met de fiets in het gezellige Hollum. Vanuit het appartement starten mooie fiets en wandeltochten. Zin om 's avond de mooiste zonsondergang van Nederland te zien? Dan fiets of loop je naar de gave strandtent The Sunset.

• 9Kw14-03-2017

Top locatie en geweldig appartement. Like!

Wij vonden het een leuke appartement. Alles leek nieuw. Het was schoon en netjes. Koffie en thee stonden samen met een heerlijke appeltaart klaar. We hadden nog wat vragen aan de Geert en Petra. Deze zijn heel gastvrij en klantvriendelijk beantwoord. Hun diensten zijn top. Wij komen zeker terug. Bedankt voor de heerlijke tijd in jullie huisje.

• 10Cornelia14-06-2016

Sfeervol appartement op een fantastische plek!

Wij hebben een heerlijke midweek doorgebracht in dit met veel liefde opgeknapte appartement. Nieuwe grote keuken, badkamer en nu ook nog nieuwe bedden. De eigenaren zijn supergastvrij! Aan de rand van het bos met herten en konijnen, het strand en.pannenkoekenrestaurant op een steenworp afstand. Het gezellige Hollum om de hoek! Echt een aanrader!

• 9Mitch18-12-2015

Geweldig!

Voor 5 dagen gebruik mogen maken van één van deze appartementen! Ze zijn ontzettend mooi! En liggen in een mooie, met duinen omgeven omgeving! Het appartement waar wij in zaten was net verbouwd! Het is ontzettend mooi! En schoon! Voor 2 personen meer dan voldoende ruimte. Aan de achterzijde bevind zich een terras waar wij iedere dag heerlijk rustig gebruik van konden maken! Wanneer wij weer naar Ameland gaan is dit zeker onze keuze om te verblijven! De eigenaresse van het appartement komt overigens 's avonds na aankomst even kennis maken en een gezellig babbeltje maken! Wat erg goed doet, zo weet je met wie je te maken hebt! Top!

• 9L.22-03-2015

Prachtig appartement met een schitterende ligging

Wij hebben een heerlijke midweek in huisje "Fuut" gehad. Een gezellig,schoon 2 persoonsappartement van alle gemakken voorzien. En de ligging is geweldig, bij de vuurtoren, vlakbij bos, duinen en op loopafstand het strand.

• 8Nel Gietema29-09-2014

wat een leuk huisje!

Wij zaten een weekend in de Fuut. Wat een leuk huisje op een fantastische plek! Hopen er nog eens terug te komen.

• 8tijl22-08-2012

leuk om te doen

ik zat vorige vakantie met mijn familie bij de Amelander Kaap (ook aan te raden), en 500 meter van daar staat de vuurtoren. leuke ervaring. je hebt een mooi uitzicht over ameland, en ook heel veel zee.

• 6h_bouwmans01-05-2012

Mooie locatie, compact appartementje

Op een fraaie locatie, 1 km. van strand, 1 kilometer van dorp Hollum, busstop op 100 meter, keuken goed uitgerust, kamer voorzien van tv, zitbankje, tafel stoelen, goede douche/wc-ruimte, wel zijn de buren te goed te horen, en kun je ze ook een hand geven op het aansluitende terrasje achter het huis. Dekbedden op 1p. bed, bedlinnen te huren. Helaas werden we begroet door erge rioollucht in huis. Maar de douche-afzuiging bood uitkomst i.t.t. de loodgieter die niks kon doen.

• 0Patty31-03-2012

Heerlijk "onthaasten"

Fijne, simpele, maar schone accomodatie. Al het noodzakelijke is aanwezig. Absoluut goed bevallen. Fiets- en wandel vriendelijk eiland.

Appartement Bij de Vuurtoren info

• CafeBeschikbaar (1)