Voorjaarsvakantie bij Happynes top!

Vakantiehuis Betty

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Bert Jansen

Voorjaarsvakantie bij Happynes top!

Bert Jansen,
26-2-2009

Wij hebben vorige week voorjaarsvakantie gevierd bij Happynes en dat is heel goed bevallen. Zelfs zo goed dat wij in de zomervakantie ook weer willen boeken. Voor de kinderen is er buiten van alles te doen en je zit heel snel in het dorp. Ideaal! Het huisje was goed uitgerust met waterkoker, senseo, dvd-speler. Dus tip: neem dvd's mee. Er waren zelfs spelletjes aanwezig. Het huisje was heel knus en leuk ingericht. Niet zo standaard zoals je wel ziet bij andere vakantieparken. De ontvangst was ook heel goed, heel vriendelijke eigenaresse.

Afgezet tegen gezelligheid, vriendelijkheid, speelruimte buiten met speeltoestellen en plaats in het dorp is de prijs die ze vragen eigenlijk te goedkoop.