Tijdelijk €25 aanbetaling

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Baken voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

24 Reviews over Baken

• 9Aaldrik de Vries03-01-2022

komen graag weer

Voor 2 personen is het pefekt. Dicht bij het strand en dicht bij het dorp Hollum. Wij komen graag weer.

• 9Natuur
  • 10Bert en Remmy23-04-2016

Een heerlijke vakantie gehad!

Alles was prima! Goed verzorgd appartement het Baken! Als welkom een flesje wijn, we gaan zeker nog een keertje naar dit appartement.

• 8Nicole Schnell23-09-2015

Sehr schönes Appartement in toller Lage

Das Appartement Baken ist ideal für einen Kurztrip oder auch einen längeren Urlaub auf Ameland. Die Belegung sollte mit max. 2 Personen erfolgen, denn für 4 Personen mit Benutzung der Schlafcouch im Wohnzimmer wird es unkomfortabel. Der Ausblick in den Karten und die Terasse ist super. Es wäre schön, wenn die Terassenmöbel etwas bequemer wären. Die Nachbarterassen haben schicke Loungemöbel - das wäre prima und würde zu der modernen Inneneinrichtung des Wohnraumes passen. Das Bad ist zweckmäßig, aber ein bißchen in die Jahre gekommen. Eine Modernisierung würde das Gesamtbild abrunden. Die Buchung und die Abwicklung der Schlüsselübergabe war unkompliziert und sehr gastfreundlich. Alle Fragen wurden im Vorfeld schnell beantwortet und der Kontakt zum Vermieter war sehr freundlich. Wir werden gerne wiederkommen!

• 8hekert29-11-2014

erg genoten

Appartement Baken , en het appartement Kompas geboekt bij Dhr Gorter waren geweldig, wat hebben wij genoten en gaan daar zeker nog weer naar toe, echt een aanrader, Wij waren met 4 gezinnetjes en allemaal vol lof. nogmaals bedankt.. Zo ook de appartementen van de Fam Smit de nrs. 109 en de 130 waren geweldig allemaal heerlijk schoon , fijn om daar in te verblijven, en vergeet niet de prachtige omgeving. we komen echt terug en zullen dit aanraden bij familie en vrienden.

Hartelijke groeten Jan en Fennie Hekert

• 10Gerard en Wil van Rooy25-09-2014

Fantastische plek

Wat hebben wij weer genoten in het appartement Baken gelegen bij Resort Amelander Kaap. We werden verwelkomd (van de eigenaar Mark Gorter) met een goodie-bag met lekkere dingen op tafel en bloemen! Grandioos! Dit is voor ons de 3e keer dat wij in dit appartement hebben vertoefd. Dit zal zeker niet de laatste keer zijn, het voelt voor ons als 'thuiskomen'. Zelfs de weergoden waren ons gunstig gezind, wat een topweer in de 3e week van september!

• 9J. Vleugels06-11-2013

Wat een rust

Een mooi ingericht appartement, van alle gemakken voorzien. Het ligt in een rustige omgeving, ideaal om vanuit het appartement te gaan wandelen of te fietsen. We komen zeker nog een keer terug.

• 9bertklamer17-10-2013

Prachtig appartement

Met vrienden een super (Wadloop)weekend gehad. Modern, schoon en volledig ingericht appartement met 2 slaapkamers en badkamer met ligbad. Mooi complex vlak bij de vuurtoren en strand. Bushalte voor de deur en je loopt zo naar het dorp. Echt een aanrader !!

• 9M.Venema11-10-2013

Perfecte uitvalsbasis

Met vrienden hier een heerlijk weekend vertoefd. Het appartement is netjes en compleet ingericht en gelegen in een fraai en goed onderhouden complex. Strand en het dorp op loopafstand en met een bushalte voor de deur is ook de rest van het eiland prima te bereiken.

• 9Gerd und Brigitte09-10-2013

Sehr schönes Appartment

Das Appartment ist wohnlich eingerichtet; es ist alles vorhanden und in gutem Zustand. Schön ist auch die Terrasse. Die Parkpätze sind in der Nähe und man kann die Fahrräder in einem Unterstand geschützt abstellen. Ameland ist eine sehr, sehr schöne, idyllische Insel mit kleinen Dörfern. Vom Appartment kann man sowohl viele Spaziergänge als auch Radtouren machen. Wir waren schon mal im Ostteil der Insel, aber wir finden die westliche Hälfte noch schöner.

• 8D Holwerda27-08-2013

netjes en schoon

Mooi weekend gehad in appartement 'Baken'. Ruim genoeg voor 2 personen, alles wat je nodig hebt is aanwezig. Fijne bedden, lekker rustig. Kortom, we hebben genoten, zeker voor herhaling vatbaar!

Appartement Baken info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Oosterhiemweg 1-18, 9161 CZ