Appartement Baken

Kleine hotelsWeer vandaag15°11°
Appartement Baken
8,7

21 reviews over Appartement Baken in het Nederlands

Een heerlijke vakantie gehad!

Bert en Remmy
23-4-2016

Alles was prima! Goed verzorgd appartement het Baken!

Als welkom een flesje wijn, we gaan zeker nog een keertje naar dit appartement.

erg genoten

hekert
29-11-2014

Appartement Baken , en het appartement Kompas geboekt bij Dhr Gorter

waren geweldig, wat hebben wij genoten en gaan daar zeker nog weer naar toe, echt een aanrader, Wij waren met 4 gezinnetjes en allemaal vol lof. nogmaals bedankt..

Zo ook de appartementen van de Fam Smit de nrs. 109 en de 130 waren

geweldig allemaal heerlijk schoon , fijn om daar in te verblijven, en vergeet niet de prachtige omgeving. we komen echt terug en zullen dit aanraden bij familie en vrienden.

Hartelijke groeten Jan en Fennie Hekert

Fantastische plek

Gerard en Wil van Rooy
25-9-2014

Wat hebben wij weer genoten in het appartement Baken gelegen bij Resort Amelander Kaap. We werden verwelkomd (van de eigenaar Mark Gorter) met een goodie-bag met lekkere dingen op tafel en bloemen! Grandioos! Dit is voor ons de 3e keer dat wij in dit appartement hebben vertoefd. Dit zal zeker niet de laatste keer zijn, het voelt voor ons als 'thuiskomen'.

Zelfs de weergoden waren ons gunstig gezind, wat een topweer in de 3e week van september!

Wat een rust

J. Vleugels
6-11-2013

Een mooi ingericht appartement, van alle gemakken voorzien. Het ligt in een rustige omgeving, ideaal om vanuit het appartement te gaan wandelen of te fietsen. We komen zeker nog een keer terug.

Prachtig appartement

bertklamer
17-10-2013

Met vrienden een super (Wadloop)weekend gehad.

Modern, schoon en volledig ingericht appartement met 2 slaapkamers en badkamer met ligbad.

Mooi complex vlak bij de vuurtoren en strand. Bushalte voor de deur en je loopt zo naar het dorp.

Echt een aanrader !!

Perfecte uitvalsbasis

M.Venema
11-10-2013

Met vrienden hier een heerlijk weekend vertoefd. Het appartement is netjes en compleet ingericht en gelegen in een fraai en goed onderhouden complex. Strand en het dorp op loopafstand en met een bushalte voor de deur is ook de rest van het eiland prima te bereiken.

netjes en schoon

D Holwerda
27-8-2013

Mooi weekend gehad in appartement 'Baken'. Ruim genoeg voor 2 personen, alles wat je nodig hebt is aanwezig. Fijne bedden, lekker rustig. Kortom, we hebben genoten, zeker voor herhaling vatbaar!

UITSTEKEND VOOR EEN LEKKER WEEKENDJE WEG

KARIN HORSTMAN
10-8-2013

APPARTEMENT HET BAKEN HEEFT HET VOORDEEL VAN ALLE FACILITEITEN VAN DE AMELANDER KAAP , PRETTIG IS DAT HET OP DE BEGANE GROND IS MET TERRASJE EN DE 'BINNENTUIN' VAN HET HOTEL, LEKKER DICHT BIJ HET DORP HOLLUM, HOLLUM HEEFT NOG ENKELE STRAATJES MET SCHITTERENDE AUTHENTIEKE AMELANDSE HUIZEN EN MEER DAN VOLDOENDE LEUKE EETGELEGENHEDEN , VOORAL ERG LEUK IS DE SUNSET (BEACHPAVILJOEN) . ACCOMODATIE IS ZIJN GEHEEL GENOMEN GESCHIKT VOOR FAMILIES MET KINDEREN , SPEELTUINTJES EN ANDERE FACILITEITEN AANWEZIG. PRIJS KWALITEIT PRIMA , JE KUNT HIER MET 4 PERSONEN TERECHT MAAR DE BEDBANK IS NIET ECHT COMFORTABEL VOOR TIENERS/ VOLWASSENEN. VOOR EEN WEEKEND ECHTER PRIMA TE DOEN. WE KOMEN ZEKER NOG EENS TERUG EN DAN GEWOON MET ZIJN 2. DE INRICHTING LEKKER LICHT EN MODERNE UITSTRALING , KEUKEN PRIMA VOORZIEN VAN ALLE BENODIGDHEDEN. RUIME BADKAMER MET BAD / TOILET. BOEKEN EN TIJDSCHRIFTEN VOOR HANDEN . VLOTTE REACTIE OP AANVRAAG , VRIENDELIJK EN BEHULPZAAM .

prima plek

fam.den Besten
10-7-2013

Het appartement is schoon fris en van alle gemakken voorzien. Je loopt of fietst zo het dorp Hollum in.

Super appartement!

Nelette
11-2-2013

Sfeervol ingericht, van alles voorzien, op loopafstand van het gezellige dorp Hollum en, iets verder, het strand. Ook in de winter is het hier heerlijk vertoeven!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Baken in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Baken zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.