Tijdelijk €25 aanbetaling

9.2FenomenaalScore uit 13 reviews
  • 9.2Ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

13 Reviews over Antraciet

• 9MIMO04-11-2016

Heerlijk huis in het centrum.

Met 5 vriendinnen een heerlijke midweek in huis Antraciet doorgebracht. Het is een fijn huis midden in het dorp en aan alle gemakken is gedacht. Overdag de kunst en 's avonds onderuit op de bank met Netflix een film op tv kijken. Ignatia hartelijk bedankt voor de ontvangst en goede zorgen voor onze vriendinnen week.

• 10Margryt Kempenaar01-06-2016

Geweldig!

Alles was goed. Het was erg netjes. Nadat je bent aangekomen kun je gelijk een bakje koffie of thee zetten. Je hoeft dus niet direct naar de winkel. De tuin is heerlijk beschut met een hoge heg. Je hebt geen last van mensen die rond lopen. Al met al een top plek en vriendelijke gastvrouw die met alles wil helpen als het nodig is.

• 10Heiny25-11-2015

Warm en vriendelijk

Het is een warm en comfortabel huisje in het centrum van Nes. We werden ontvangen door een vriendelijke gastvrouw, heel prettig. Aangenaam ingericht en de ligging met een supermarkt vlakbij en restaurantjes op loopafstand is, zeker in het naseizoen heel fijn.

• 9Bianca21-05-2015

Fantastische plek!

Wij verbleven hier één week in de meivakantie en hebben genoten. Dit huis is echt van alle gemakken voorzien, zeer complete keuken, fijne woonkamer, goede bedden, zeer ruime badkamer, kinderstoel, noem het maar op. De ligging in Nes is geweldig, het in in het centrum, wat erg gezellig is, maar in het huis merk je daar helemaal niets van. De eigenaresse is zeer vriendelijk, er stond taart voor ons klaar bij aankomst en als wij vragen hadden konden we altijd terecht. We hebben genoten van Ameland en komen zeker terug en dan ook weer heel graag in dit huis.

• 9Ben18-05-2015

Fantastisch!

Wij (3 volwassenen en een kind van 11 maanden) hebben het Hemelvaart weekend door gebracht in "Antraciet". Een heerlijk huisje midden in Nes met alle gemakken die je je kunt wensen op vakantie. Alle bedden waren opgemaakt (incl. kinderbedje) bij aankomst en zoals door andere reeds gemeld, de koffie kon zo gezet worden. Een fantastisch grote smart-tv met Netflix, heerlijk voor een regenachtige middag. Huisje is goed onderhouden en super schoon!

• 9jaapilsink15-09-2014

perfecte locatie in dorp Nes

Zeer gastvrije ontvangst in een brandschoon huisje. Prachtige ruime badkamer, kindvriendelijk door speelgoed, ruime tuin, bedje kinderstoel etc. In de keuken waren allerlei "staandaard" benodigdheden aanwezig. (koffie, filters,suiker, thee, peper,zout etc) Kortom, perfecte locatie! eigenlijk niks negatief.

• 9Joke Hartlieb15-08-2014

Confortabel,modern,functioneel

Gezellig contact met de eigenaars. Ondanks het feit dat het huis midden in het centrum van Nes ligt is het rustig en kun je prive lekker buiten zitten

• 10Aris en Karin Hofker14-07-2014

Zeer comfortabele vakantiewoning in levendig Nes

Wij hebben enorm genoten van ons verblijf in Antraciet. We komen al bijna 30 jaar op Ameland waar onze roots liggen. Het verblijf bij Ignatia en Henk is voor ons een ontdekking. Je hebt het gevoel alsof je zelf in Nes woont. Een zeer comfortabel 'zes sterren' huis! Het huis is heel modern ingericht met alle denkbare comfort. Met een prachtige nieuwe tv en een gevulde boekenkast. Het terras biedt veel privacy en je kunt er de hele dag in de zon zitten. Naast het huis is een parkeerplaats voor als je met de auto komt. (Als je van fietsen houdt heb je de auto echter niet echt nodig). Bij aankomst werden wij heel hartelijk ontvangen door Ignatia. Tijdens ons verblijf lieten de eigenaren ons heel vrij. Zij waren er als je hen nodig zou hebben. Het leuke van Antraciet is dat de winkels en restaurants heel dichtbij zijn en je toch heel rustig woont.

• 8ebers13-03-2013

geweldig

Wij hebben geweldige weken gehad in Antracies. Voordeel dicht bij het centrum wat ook weer een nadeel kan zijn bij evenementen. Het huis is heerlijk en ook heel schoon. De eigenaars wonen er naast en zijn erg gastvrij!

• 9Anne en Ada Holvast26-02-2013

erg mooi appartement in centrum van Nes

De vakantie kan meteen beginnen als je de voordeur opendoet. Het appartement is van alle gemakken voorzien en je hoeft voor je eerste kop koffie niet eerst boodschappen te doen. alles staat al klaar. Een ruim appartement met een grote badkamer met ligbad en bedden waarin je heerlijk kunt slapen (wat is het stil!). Verder door zijn ligging zeer geschikt voor een verblijf buiten het seizoen, alle restaurantjes op loopafstand.

Vakantiehuis Antraciet info

• CafeNiet beschikbaar