Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

13 Reviews over Andienne

• 9Fam de Jager26-06-2022

Prachtige bungalow

Geen minpunten alleen maar pluspunten , wat een mooie ruime moderne en schone bungalow . Van alle gemakken voorzien ! Wij komen graag terug☺️

• 9Natuur
  • 8Fam. Briedé18-06-2021

Fijne accomodatie

Fijne, ruime bungalow, ruime tuin. Aan de voorzijde misten we zonwering of tenminste overgordijnen waardoor erg warm bij hete dagen.

• 9Jeannette31-10-2020

Sfeervolle en ruime woning!

Enorm genoten van een weekje in bungalow Andienne. Sfeervolle inrichting en alle luxe die je je maar kunt wensen. Heerlijke warmte van de sfeervolle gashaard, en een nespresso machine waar je heerlijke koffie mee kunt zetten. De woning is van alle gemakken voorzien. Voldoende serviesgoed, glazen en bestek aanwezig. Ruime badkamer met twee wastafels en een heerljjke douche. Een echte aanrader. Wij komen graag terug!

• 9Sylvia25-08-2020

Rust en ruimte

Heerlijk huis. Groter dan verwacht. Mooi ingericht. Grote tuin met verschillende terrassen. Parasols aanwezig. Prima contact met beheerder ter plaatse. Beddengoed gehuurd via voorgesteld adres en was aanwezig bij aankomst. Gastvrij ontvangen met een lekkere fles wijn. Leuk zo’n extraatje. Ligging is prima. Op voor ons bekend terrein. Loopafstand naar Ballum dorp. Strand en duinen te belopen als je een wandeling wilt maken. Sneller met de fiets te bereiken. Uitstekende verhouding tussen prijs en kwaliteit. Kan het huis zeker aanbevelen. Minpunten? Niet voor ons. Misschien als je met groep van 6 komt dat je 1 toilet wat minder vindt. Wij hebben alleen maar genoten. Aanrader.

• 9Henk20-04-2019

Heerlijk verblijf op een geweildig eiland!

Huis Andienne ligt op een fantastische plek op Ameland. Veel rust en ruimte. Met de fiets en lopend ben je zo bij het Noordzee strand. Je kunt lopend naar de supermarkt in Ballum. Wij verbleven hier voor de tweede keer en komen zeker weer eens terug. Het was zo'n ontspannen week.

• 9Ben Schuurman22-11-2018

Gewoon AF !

Dat je de ruimte en de rust krijgt in deze luxe bungalow. Prima toeven en centraal gelegen tov Ballum/Hollum en Nes. Strand is prima te bereiken zowel fietsend als wandelend. Een echte aanrader !

• 8Fam. Morsman Deventer30-04-2018

Mooie accommodatie/ bungalow

Wij zijn zijn zeer tevreden over de accommodatie een echte aanrader, Wiffie netwerk behoeft nog wel zijn aandacht, het is traag, voor de rest alles goed.

• 10Familie Steck08-04-2018

Gerne wieder!

Sehr schön renoviertes Haus mit allem was man braucht und sehr nettem Kontakt vor Ort. Wir haben uns sehr wohl gefühlt und kommen gerne wieder!

• 9mischa27-03-2018

In dit huisje kom je volledig tot rust...

De ruimte is perfect,de gashaard is super gezellig, het huisje is met veel zorg ingericht . We kunnen geen negatieve zaken bedenken... Erg leuk detail is het velux raam boven het bed!! Hoe romantisch!! :)

• 8Els Kooi26-03-2018

Ik wil nog es terug en dan langer!

We waren erg blij met dit ruim opgezette en lichte huis. De inrichting is modern en knus en we konden er met twee volwassen stellen en twee tieners prima uit de voeten. De foto’s op de site van de VVV deden het huis bijna tekort.

Vakantiehuis Andienne info

• WasmachineBeschikbaar
  • VaatwasmachineBeschikbaar

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)