8.8FantastischScore uit 13 reviews

Contactgegevens

Wat zeggen bezoekers over

Andienne

8.8FantastischScore uit 13 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

Schrijf een review

13 reviews

Prachtige bungalow
Door Fam de Jager op 26-06-2022
Gereisd met partner

Geen minpunten alleen maar pluspunten , wat een mooie ruime moderne en schone bungalow . Van alle gemakken voorzien ! Wij komen graag terug☺️

Fijne accomodatie
Door Fam. Briedé op 18-06-2021
Gereisd met partner

Fijne, ruime bungalow, ruime tuin. Aan de voorzijde misten we zonwering of tenminste overgordijnen waardoor erg warm bij hete dagen.

Sfeervolle en ruime woning!
Door Jeannette op 31-10-2020
Gereisd met partner

Enorm genoten van een weekje in bungalow Andienne. Sfeervolle inrichting en alle luxe die je je maar kunt wensen. Heerlijke warmte van de sfeervolle gashaard, en een nespresso machine waar je heerlijke koffie mee kunt zetten. De woning is van alle gemakken voorzien. Voldoende serviesgoed, glazen en bestek aanwezig. Ruime badkamer met twee wastafels en een heerljjke douche. Een echte aanrader. Wij komen graag terug!

Rust en ruimte
Door Sylvia op 25-08-2020
Gereisd met oudere kinderen

Heerlijk huis. Groter dan verwacht. Mooi ingericht. Grote tuin met verschillende terrassen. Parasols aanwezig. Prima contact met beheerder ter plaatse. Beddengoed gehuurd via voorgesteld adres en was aanwezig bij aankomst. Gastvrij ontvangen met een lekkere fles wijn. Leuk zo’n extraatje. Ligging is prima. Op voor ons bekend terrein. Loopafstand naar Ballum dorp. Strand en duinen te belopen als je een wandeling wilt maken. Sneller met de fiets te bereiken. Uitstekende verhouding tussen prijs en kwaliteit. Kan het huis zeker aanbevelen. Minpunten? Niet voor ons. Misschien als je met groep van 6 komt dat je 1 toilet wat minder vindt. Wij hebben alleen maar genoten. Aanrader.

Heerlijk verblijf op een geweildig eiland!
Door Henk op 20-04-2019
Gereisd met vrienden

Huis Andienne ligt op een fantastische plek op Ameland. Veel rust en ruimte. Met de fiets en lopend ben je zo bij het Noordzee strand. Je kunt lopend naar de supermarkt in Ballum. Wij verbleven hier voor de tweede keer en komen zeker weer eens terug. Het was zo'n ontspannen week.

Gewoon AF !
Door Ben Schuurman op 22-11-2018
Gereisd met partner

Dat je de ruimte en de rust krijgt in deze luxe bungalow. Prima toeven en centraal gelegen tov Ballum/Hollum en Nes. Strand is prima te bereiken zowel fietsend als wandelend. Een echte aanrader !

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.