Vakantiehuis Andienne

7 reviews over Vakantiehuis Andienne in het Nederlands

Mooie accommodatie/ bungalow

Fam. Morsman Deventer
30-4-2018

Wij zijn zijn zeer tevreden over de accommodatie een echte aanrader,

Wiffie netwerk behoeft nog wel zijn aandacht, het is traag, voor de rest alles goed.

Gerne wieder!

Familie Steck
8-4-2018

Sehr schön renoviertes Haus mit allem was man braucht und sehr nettem Kontakt vor Ort. Wir haben uns sehr wohl gefühlt und kommen gerne wieder!

In dit huisje kom je volledig tot rust...

mischa
27-3-2018

De ruimte is perfect,de gashaard is super gezellig, het huisje is met veel zorg ingericht . We kunnen geen negatieve zaken bedenken...

Erg leuk detail is het velux raam boven het bed!! Hoe romantisch!! :)

Ik wil nog es terug en dan langer!

Els Kooi
26-3-2018

We waren erg blij met dit ruim opgezette en lichte huis. De inrichting is modern en knus en we konden er met twee volwassen stellen en twee tieners prima uit de voeten.

De foto’s op de site van de VVV deden het huis bijna tekort.

ein modern + komplett eingerichtetes Haus

Hilfert
21-9-2017

ein sehr geschmackvoll eingerichtetes Haus. Alles war vorhanden und in einem sehr guten Zustand. Wir haben die Zeit in dem Ferienhaus sehr genossen und kommen gerne wieder.

De bungalow is onlangs totaal verbouwd en ziet er prachtig uit. Is van alle gemakken voorzien. Is fraai gelegen aan de rand van camping Roosdunen. Je kunt ook gratis gebruik maken van het zwembad van de camping. Er is een sauna aanwezig in de bungalow. Wij waren er met onze vier kleinkinderen en vonden het fijn dat er een wasmachine was. Je hebt een ruime tuin om de bungalow. Veel privacy. Wij hebben een prima week gehad in Andienne. Geen negatieve dingen te melden. Alles was tip-top in orde.

Zeer compleet huisje met veel privacy

Marij Bouman
23-8-2009

Centraal gelegen en volop speelplezier voor de kinderen in de buurt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Andienne in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Andienne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Andienne scoort een 8.8 uit 10 op basis van 7 reviews.