Hotel Amelandstersterster

Tonen op kaart

113 reviews over Hotel Ameland

• 2017
    9Fam. Hidding21-05-2017

Hartelijke ontvangst en heerlijke plek

Kamers waren comfortabel en schoon.Ontbijt heerlijk( buffetvorm), goede fietsen met 7 versnellingen. Hotel ligt aan de rand van het dorp Nes. Rustig en vlak bij de zee. Wij vonden hier alles ok!

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 9Gert Holtvlűwer07-05-2017

Een aanrader

Met vrienden naar dit heerlijke hotel geweest. We hadden 3 ruime kamers waarvan 1 kamer erg ruim genoemd kan worden. De ligging van het hotel is prima....Op loopafstand van zowel het strand als het centrum van Nes. Het ontbijt is overheerlijk met erg lekker brood. Tel daarbij op dat het personeel en de eigenaars erg klantvriendelijk en aardig zijn.....dan zeggen wij: een echte aanrader, wij komen zeker terug!

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 9Fred en Ali Mensink17-04-2017

Mooi hotel en gezellig restaurant

Mooi hotel met goede bedden en perfecte ligging aan de weg naar het strand en 500 meter Naar het centrum met gezellige restaurantjes. Ontbijt is prima variatie met een lekker eitje. Douche was wel wissels qua temperatuur. Vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in maart 2017

• 8F en B19-03-2017

Fijn hotel , prachtig gelegen .

In kamer nr.10. Volop de ruimte. Bed was goed, doucheruimte iets gedateerd. Mooi uitzicht op de doorgaande weg. Wel op de eerste verdieping. Goed ontbijt. Goede fietsen. We komen zeker terug. .

Gereisd met partner in maart 2017

• 7T. de Vries25-02-2017

Basic maar toch aangenaam

We kregen een ruime zolderkamer toegewezen. Op ons pasje waarmee we de deur konden openen stond HK vermeld. Wij werden dus waarschijnlijk naar de hoogste etage verwezen omdat we via een veiling geboekt hadden. De kamer had nadelen die bij een zolderkamer horen zoals een volstrekt gebrek aan uitzicht. Er was slechts een dakraam waardoor we alleen naar de toppen van de bomen en de dikwijls bewolkte hemel konden kijken. En er waren hanenbalken waaraan ik twee keer m'n kop heb gestoten voordat ik begreep dat ik me behoedzamer door de kamer moest bewegen. De bedden lagen echter wel goed en ook de douche gaf voldoende lekker warm water. En elke dag werd de kamer schoongemaakt en voorzien van nieuwe handdoeken. Het ontbijt daarentegen was weer schreeuwend duur. We mochten 's morgens meeëten voor €.13,50 per persoon. Deden we dus niet. Het diner kon niet in het hotel worden genoten maar naast het hotel was een restaurant waar je voor eveneens €.13,50 de Hollandse hap geserveerd kreeg bestaande uit drie heerlijke gangen. Met een buil op m'n kop kijk ik toch op een fijn verblijf op Ameland terug.

Gereisd met partner in februari 2017

• 9Rust voelen15-01-2017

Tot rust komen

Ameland is een eiland wat rust uitstraalt. Je kunt er fantastisch wandelen en fietsen. Ook kun je er heerlijk eten in de één van de vele goede restaurants op het eiland.

Gereisd met partner in november 2015

• 6Sjaakie01-01-2017

Geen tweede keer meer!

Ontvangst was zeer onvriendelijk, heel erg jammer. Je kreeg de sleutel van je kamer en thats it. 0p verzoek op de vraag WAAR de radio zat op de tv, kregen we als antwoord ' ja die zit erop'. Kamer waar wij sliepen was schoon, alleen hoorde wij de boven buren goed lopen, alles kraakte. Erg irritant. Hotel was verder schoon, maar erg onpersoonelijk allemaal. Geen tweede keer meer.

Gereisd met partner in januari 2016

• Oude reviews

9Ezzar13-09-2016

Geweldig goed

Goed hotel en uitstekende ligging en super ontbijt

Gereisd met partner in september 2016

• 6Jan28-07-2016

Zeer slecht hotel

Hotel Ameland kent de term klantvriendelijkheid niet! Via een touroperator een arrangement geboekt. Boeking in feb 2016 voor 25 juli. Krijgen een kamer aan de voorkant Veel ramen waarvan er 2 kleine raampjes op een kier gezet konden worden. Geen groter open raam of ramen. Gevraagd naar andere betere kamer met ev. bijbetaling. Antwoord:nee! Geen uitleg geen verdere vragen. Dus: zoek t maar uit! Deze kamer (10) kan niet voor hotelkamer doorgaan!! Ander hotel gezien seizoen, bleek helaas niet mogelijk! NOOIT WEER DUS!! Weggegooid geld....

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Ben, Zuidlaren26-06-2016

Prima hotel, mooie ligging, prima ontbijt.

Alles was prima, kamer ruim, ligging perfect, ontbijt goed.

Douche weinig water

Gereisd met partner in juni 2016

9 tips over Hotel Ameland

• M.J. van Montfoort, 21-05-2014

Vraag bij voorkeur een kamer op een etage. De kamers op de begane grond grenzen aan de gang naar restaurant waar ook het ontbijt wordt gegeten. Dat is nogal eens irritant vooral als mensen de tussendeur met een klap dicht laten vallen.

• Han Wolters, 10-10-2013

Meer naar buiten treden dat je daar heel goed glutenvrij kan eten, bijv. met brood en sausjes wordt rekening gehouden.

• sjoerdenwilma, 28-07-2013

restaurant de Klimop in Nes.

0 vragen over Hotel Ameland

• Soort gerechtenLunchpakketten