Hotel Ameland

Kleine hotelsWeer vandaag6°1°
Hotel Ameland

101 reviews over Hotel Ameland in het Nederlands

Foutje in reservering snel en ruimhartig opgelost. Kregen meer dan waarop we recht hadden. Het ontbijt is voortreffelijk, prima koffie, verse jus, alles smaakvol, vers en ruim beschikbaar. Kamers en badkamer zeer ruim en schoon. Bedden een beetje zacht, maar lang genoeg (voor 1.96 mensen). Ligging tussen Nes en strand kan niet beter. Bus stopt voor de deur. Lieve, behulpzame mensen die alles graag voor je oplossen.

Heerlijk verblijf in goed hotel!

CB,
14-11-2018

Klantvriendelijk ontvangst, Nette schone kamer met balkon (24). Wel wat sober door al het bruin: Iets meer kleur zou mogen. Rustig Hotel. Ligging Hotel is goed: tussen strand en dorp in. Alles gekregen waar we recht op hadden. Heerlijk gefietst over Ameland op goede fietsen met 7 versnellingen wat bij het arrangement in zat. Al met al zeker geen teleurstelling en een paar heerlijke dagen gehad. Het ontbijt was prima verzorgd. Mijn man miste de bacon.

Goed hotel!

Heleen,
30-10-2018

Goed hotel met aardig en gastvrij personeel.

Ruime kamer met mooie badkamer.

Het ontbijt was heerlijk met goede koffie en verse jus d’orange.

Wij wilden elektrische fietsen. Dat regelden ze meteen en binnen een kwartier waren ze er: goede service!

HotelSpecials.nl

Het hotel is niet echt gastvrij. Elke vraag lijkt er 1 te veel. Deze sfeer proef je en dat doet afbreuk aan je verblijf. Kamers zijn matig en de bedden ook. Op kamer 14 hebben ze de toiletruimte een facelift gegeven maar nu kan je je benen niet kwijt als je op het toilet zit. (1.86). Geen waterkoker of minibar. Het ontbijt is redelijk goed te noemen. Ze hebben goede koffie en verse jus dorange, dat vond ik positief. Als verrassing kregen wij bij het vertrek nog een gepeperde rekening. Bij het boeken van het hotel via touroperator stond excl. toeristenbelasting en dat is prima. De toeristenbelasting op Ameland bedraagt €1,55 pppn. In ons geval €9,30. Wij moesten onder de noemer toeristenbelasting €24,90 betalen. €4,15 pppn. 267% van de gemeentelijke belasting. De receptioniste kwam niet verder dan dat dit beleid was en de eigenaar werd boos toen ik vroeg waar dit voor was. Geen gesprek mee te voeren. Het zijn bijna malafidepraktijken!!

Nooit meer

R. van den Berg,
12-8-2018

Geen aardige receptioniste. Prijs is veelste hoog voor wat je krijgt. Echt ontzettende oubollige kamers met een heel laag bedrag. Als je last hebt van je rug kom je er nooit meer uit. De badkamer was ook uit het jaar nul. Er stond nog geen potje douche schuim. Er hingaan een vieze dispenser aan de muur waar niets meer in zat. Verder zeer onvriendelijk personeel. Ontbijt was ook niets. Al met al geen aanrader en zeker niet voor een tweede keer.

Top hotel!

N. Feenstra,
5-8-2018

Top hotel! Nette en ruime kamers, heerlijk ontbijt!

Mooi hotel lekker dicht bij het strand.

Brenda,
28-7-2018

Goed gelegen net hotel. Wij hadden de kamer met balkon en de kinderen sliepen in onze kamer maar wel met een klein muurtje ertussen wat wel fijn is. Kamer is erg warm geen airco en geen afzuiging in de douche. Voordeel van de kamer met balkon is dat de deur open kan om af te koelen. Bedden zijn wel aan vervanging toe erg zacht. Goede huurfietsen, vriendelijke mensen en lekker dicht bij het strand.

Prachtig nieuw hotel zeer gastvrij personeel

Jeroen pool,
18-6-2018

Prachtig nieuw hotel op een mooie centrale plaats op Ameland zeer rustig gelegen en maar 300 meter van het gezellige centrum van Nes. Personeel is zeer gastvrij. Hotel is 15 juni geopend, en is nu voorzien van alle moderne gemakken. Prima ontbijt in mooie ruime eetzaal, waar je savonds ook een drankje aan de mooie bar kan nuttigen.

Ga er volgend jaar zeker weer naar toe.

Uitstekend

Metselaar,
24-4-2018

Uitstekend hotel, prima voorzieningen, zeer vriendelijk personeel.

Voor herhaling vatbaar!

Joanne,
21-3-2018

Schoon en hip hotel. Heerlijk ontbijt en fijne bedden

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ameland in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ameland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.