Hotel Ameland

97 reviews over Hotel Ameland in het Nederlands

Nooit meer

R. van den Berg
12-8-2018

Geen aardige receptioniste. Prijs is veelste hoog voor wat je krijgt. Echt ontzettende oubollige kamers met een heel laag bedrag. Als je last hebt van je rug kom je er nooit meer uit. De badkamer was ook uit het jaar nul. Er stond nog geen potje douche schuim. Er hingaan een vieze dispenser aan de muur waar niets meer in zat. Verder zeer onvriendelijk personeel. Ontbijt was ook niets. Al met al geen aanrader en zeker niet voor een tweede keer.

Top hotel!

N. Feenstra
5-8-2018

Top hotel! Nette en ruime kamers, heerlijk ontbijt!

Mooi hotel lekker dicht bij het strand.

Brenda
28-7-2018

Goed gelegen net hotel. Wij hadden de kamer met balkon en de kinderen sliepen in onze kamer maar wel met een klein muurtje ertussen wat wel fijn is. Kamer is erg warm geen airco en geen afzuiging in de douche. Voordeel van de kamer met balkon is dat de deur open kan om af te koelen. Bedden zijn wel aan vervanging toe erg zacht. Goede huurfietsen, vriendelijke mensen en lekker dicht bij het strand.

HotelSpecials.nl

Prachtig nieuw hotel zeer gastvrij personeel

Jeroen pool
18-6-2018

Prachtig nieuw hotel op een mooie centrale plaats op Ameland zeer rustig gelegen en maar 300 meter van het gezellige centrum van Nes. Personeel is zeer gastvrij. Hotel is 15 juni geopend, en is nu voorzien van alle moderne gemakken. Prima ontbijt in mooie ruime eetzaal, waar je savonds ook een drankje aan de mooie bar kan nuttigen.

Ga er volgend jaar zeker weer naar toe.

Uitstekend

Metselaar
24-4-2018

Uitstekend hotel, prima voorzieningen, zeer vriendelijk personeel.

Voor herhaling vatbaar!

Joanne
21-3-2018

Schoon en hip hotel. Heerlijk ontbijt en fijne bedden

Hillie Have
22-2-2018

We hebben een heerlijk verblijf gehad zeer vriendelijk ontvangen,

mooie kamer keurig schoon goed ontbijt.

Voor ons geen 2e keer

Karin de Vries
3-1-2018

Veel te duur! Ouderwetse kamer zonder balkon of zitje. Kabels tv bungelden over de grond. Lakens van kamer verschonen lagen in een hoekje op de verwarming in de gang toen we aankwamen. Volgende dag lagen ze er nog. Onaardig personeel. Gevraagd of ze babyflesje konden opwarmen. Kreeg me daar toch een dodelijke blik met een sneer van dat ik maar even moest wachten. Ik werd hier akelig van! Enige pluspunt de mooie ontbijtruimte plus goed ontbijt. Verder buitenom het ontbijt nog geen bitterbal te verkrijgen. Voor ons geen 2e keer. Om 10 uur moet je uit de kamer. Dit is veel te vroeg. Krijg je geen relax gevoel van.

Heerlijk verblijf

Rozenveld
18-12-2017

Wij waren hier in het weekend van de adventure run, we hebben een heerlijk weekend gehad. De kamer was prima, goede bedden en een heerlijke douche. De locatie is ideaal , je bent vlakbij het Centrum van Nes en je bent ook zo op het strand. Het ontbijtbuffet is prima met verse broodjes en divers beleg. Wij komen volgend jaar weer terug!

nooit weer

Henk Hansen
29-10-2017

Niet goed receptioniste, hadden luxe kamer besteld kregen we een gewone, opmerking daarover gemaakt werd de kamer omgeruild naar een (luxe) kamer meerprijs van €40,00 was gewoon een terrasje ipv een bad receptioniste was chagrijnig dus niet erg klantvriendelijk, kamer was wel ok en ontbijt was sober

Ik probeer telkens een recensie te maken, maar wordt telkens door zoover geweigerd dus dat schiet ook niet echt op

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ameland in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ameland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.