Tijdelijk €25 aanbetaling

8FantastischScore uit 114 reviews
  • 8Waardering

• Rolstoel toegankelijk

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Ameland voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

114 Reviews over Ameland

• 7Leonie09-08-2021

Niet meer wat het is geweest

Vroeger (10 jr. geleden) erg tevreden over dit hotel, maar nu een iets mindere ervaring. De kamer was matig schoongemaakt. Op ons terras lagen bijvoorbeeld nog peuken. Op de site staat dat de kamers zijn gerenoveerd. Er zijn nieuwe meubels geplaatst, maar de rest is niets mee gedaan. De kamer kan wel wat verf gebruiken en de badkamer/douche is oud. Het stucwerk viel van het plafond. Ontbijt was prima. Voldoende keuze en goed geregeld met de corona maatregelen. Hotel ligt op een mooie locatie tussen Nes en het strand.

• 9Karin29-03-2021

Prima hotel

Prima hotel, Heel schoon, ruime kamer. Gezien Corona kon je borden pakken en maaltijden laten bezorgen. Ontbijt mocht mee naar de kamer. Perfecte service.

• 7René14-11-2019

Redelijk goed

Via touroperator een arrangement bij Hotel Ameland geboekt. Bij aankomst werden we op zich goed geholpen maar vriendelijkheid voert hier niet de boventoon. Op zondagochtend werden wij bv 'vriendelijk' verzocht om de ontbijtzaal te verlaten omdat wij al een half uur te lang hadden gezeten. We begrijpen dat het ontbijt tot 10u was maar op een regenachtige zondagochtend zou dit wat ons betreft ook een beetje mogen uitlopen. Ook een portie bitterballen besteld. De standaard van 10 stuks was iets te veel voor onze dochter maar medewerker gaf direct aan dat minder ook wel kon. Helaas werd wel de volledig prijs (€9) doorgerekend bleek achteraf... Het hotel was wel netjes schoon maar bij het afrekenen werd een 'nederlands pakket' in rekening gebracht. Navraag gaf aan dat dit een service fee was. Vreemd, dit was ons niet verteld en later, na contact met touroperator, bleek dit ook niet terecht. Hotel zou dit met ons oplossen. Helaas, nu nog niets gehoord.

• 2Stephan29-07-2019

Nooit meer

Wij kregen een kamer toegewezen met enkel een dakraam. Het schuifgordijn in dat dakraam was kapot. Hierdoor was het avonds pas om 11 uur donker en vanaf 5 uur al licht met de zon erop. Dit heeft onze nachtrust verstoord.

Hoteleigenaar heeft een waardeloze service getoond, zeer onvriendelijk, geen enkel begrip. Ik raad niemand dit hotel aan, sfeerloos, geen karakter, net als het bedienend personeel en eigenaar. Nooit meer!

• 8R Joosten15-06-2019

goed hotel

Schoon hotel met wat krapte op de wc de wc rol zit er onhandig om er papier uit te krijgen was er was bij aankomst en ook alle dagen de raam open gehad,ruime parkeer plaats en goed ontbijt erbij.

• 9Ellen09-06-2019

Een heerlijk en schoon hotel

Een fijn gemoedelijk hotel. Kamer ruim en superschoon. Goede bedden. Ontbijt is goed. Wij verbleven op de 2de verdieping waar helaas maar 1 raampje open kon. Genoeg leuke zitjes binnen. Personeel is top!

• 9Elsenaar24-04-2019

Zéér mooi eiland, zéker voor de natuur liefhebber.

Net hotel in Nes, het leukste en gezelligste plaatsje op Ameland. We hadden inclusief ontbijt en er was gratis vervoer naar en van de boot. Vriendelijk personeel. Je kon niet dineren in het hotel. In het dorp daarentegen waren volop mogelijkheden. Vooral restaurant "Binnen". Dit was érg lekker en goed betaalbaar. Bijzonder vriendelijk personeel. We hebben 3 dagen genoten. Heel het eiland rond gefietst. Het waait er erg hard, dus er moest flink getrapt worden met die wind.

• 9Ilona van Blijswijk24-04-2019

Heerlijke mini vakantie. Top!

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ruime schone kamer. Prima ontbijtbuffet.

• 9Elly van Daele23-04-2019

Zeker nog een keer naar hotel Ameland

Hartstikke mooi eiland met hele leuke cafés en restaurants in het dorp Nes, op loopafstand van ons hotel "hotel Ameland", geweldig, een aanrader. Vlakbij zee.. 800 meter lopen..heel vriendelijk personeel.. goed ontbijt met vers geperste jus.. en fijner belangrijk; fijne bedden. Fiets huren bij hotel was erg fijn.

• 9riekje meijerink18-04-2019

Heerlijk!! Volgend jaar weer!

Huisje zilt is een echte aanrader. Gezellig, knus en alles aanwezig wat je nodig bent. Behalve dan je boodschappen etc. Heerlijk rustig gelegen vakantie plekje. Ook zeker geschikt voor mensen met beperkingen

Hotel Ameland info

• AirconditioningNiet beschikbaar