Hotel Amelandstersterster

8.1Fantastisch

113 reviews over Hotel Ameland

• 7René14-11-2019

Redelijk goed

Via touroperator een arrangement bij Hotel Ameland geboekt. Bij aankomst werden we op zich goed geholpen maar vriendelijkheid voert hier niet de boventoon. Op zondagochtend werden wij bv 'vriendelijk' verzocht om de ontbijtzaal te verlaten omdat wij al een half uur te lang hadden gezeten. We begrijpen dat het ontbijt tot 10u was maar op een regenachtige zondagochtend zou dit wat ons betreft ook een beetje mogen uitlopen. Ook een portie bitterballen besteld. De standaard van 10 stuks was iets te veel voor onze dochter maar medewerker gaf direct aan dat minder ook wel kon. Helaas werd wel de volledig prijs (€9) doorgerekend bleek achteraf... Het hotel was wel netjes schoon maar bij het afrekenen werd een 'nederlands pakket' in rekening gebracht. Navraag gaf aan dat dit een service fee was. Vreemd, dit was ons niet verteld en later, na contact met touroperator, bleek dit ook niet terecht. Hotel zou dit met ons oplossen. Helaas, nu nog niets gehoord.

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

• 2Stephan29-07-2019

Nooit meer

Wij kregen een kamer toegewezen met enkel een dakraam. Het schuifgordijn in dat dakraam was kapot. Hierdoor was het avonds pas om 11 uur donker en vanaf 5 uur al licht met de zon erop. Dit heeft onze nachtrust verstoord.

Hoteleigenaar heeft een waardeloze service getoond, zeer onvriendelijk, geen enkel begrip. Ik raad niemand dit hotel aan, sfeerloos, geen karakter, net als het bedienend personeel en eigenaar. Nooit meer!

Gereisd met partner in juni 2019

• 8R Joosten15-06-2019

goed hotel

Schoon hotel met wat krapte op de wc de wc rol zit er onhandig om er papier uit te krijgen was er was bij aankomst en ook alle dagen de raam open gehad,ruime parkeer plaats en goed ontbijt erbij.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Ellen09-06-2019

Een heerlijk en schoon hotel

Een fijn gemoedelijk hotel. Kamer ruim en superschoon. Goede bedden. Ontbijt is goed. Wij verbleven op de 2de verdieping waar helaas maar 1 raampje open kon. Genoeg leuke zitjes binnen. Personeel is top!

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9Elsenaar24-04-2019

Zéér mooi eiland, zéker voor de natuur liefhebber.

Net hotel in Nes, het leukste en gezelligste plaatsje op Ameland. We hadden inclusief ontbijt en er was gratis vervoer naar en van de boot. Vriendelijk personeel. Je kon niet dineren in het hotel. In het dorp daarentegen waren volop mogelijkheden. Vooral restaurant "Binnen". Dit was érg lekker en goed betaalbaar. Bijzonder vriendelijk personeel. We hebben 3 dagen genoten. Heel het eiland rond gefietst. Het waait er erg hard, dus er moest flink getrapt worden met die wind.

Gereisd met partner in april 2019

• 9Ilona van Blijswijk24-04-2019

Heerlijke mini vakantie. Top!

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ruime schone kamer. Prima ontbijtbuffet.

Gereisd met partner in april 2019

• 9Elly van Daele23-04-2019

Zeker nog een keer naar hotel Ameland

Hartstikke mooi eiland met hele leuke cafés en restaurants in het dorp Nes, op loopafstand van ons hotel "hotel Ameland", geweldig, een aanrader. Vlakbij zee.. 800 meter lopen..heel vriendelijk personeel.. goed ontbijt met vers geperste jus.. en fijner belangrijk; fijne bedden. Fiets huren bij hotel was erg fijn.

Gereisd met partner in maart 2019

• 9riekje meijerink18-04-2019

Heerlijk!! Volgend jaar weer!

Huisje zilt is een echte aanrader. Gezellig, knus en alles aanwezig wat je nodig bent. Behalve dan je boodschappen etc. Heerlijk rustig gelegen vakantie plekje. Ook zeker geschikt voor mensen met beperkingen

Gereisd met vrienden in november 2018

• 10Maaike Knijnenburg20-03-2019

Volgend weekend weer!

Wij hadden een super leuk weekend op Ameland. Het hotel waar wij sliepen was Hotel Ameland. Een mooi hotel op een prima centrale plek op het eiland. Het ontbijt in het hotel was een feestje, echt heerlijk, met verse (zelf te persen) jus d'orange, verschillende broodjes, eitjes en ander lekkers. We hebben het eiland verkend op de fiets (de fietsen waren bij ons arrangement inbegrepen) en hebben meer dan genoten. Ameland is een heel leuk eiland en wij zouden er zo weer een weekend naar toe willen.

Gereisd met partner in februari 2019

• 10fardau Klaver18-01-2019

Geweldig

Geweldig! Mooie ruime kamers, goed personeel een klantvriendelijk hotel.

Gereisd met partner in januari 2019

9 tips over Hotel Ameland

• M.J. van Montfoort, 21-05-2014

Vraag bij voorkeur een kamer op een etage. De kamers op de begane grond grenzen aan de gang naar restaurant waar ook het ontbijt wordt gegeten. Dat is nogal eens irritant vooral als mensen de tussendeur met een klap dicht laten vallen.

• Han Wolters, 10-10-2013

Meer naar buiten treden dat je daar heel goed glutenvrij kan eten, bijv. met brood en sausjes wordt rekening gehouden.

• sjoerdenwilma, 28-07-2013

restaurant de Klimop in Nes.

0 vragen over Hotel Ameland

• Soort gerechtenLunchpakketten