Hotel Ameland

93 reviews over Hotel Ameland in het Nederlands

Uitstekend

Metselaar
24-4-2018

Uitstekend hotel, prima voorzieningen, zeer vriendelijk personeel.

Voor herhaling vatbaar!

Joanne
21-3-2018

Schoon en hip hotel. Heerlijk ontbijt en fijne bedden

Hillie Have
22-2-2018

We hebben een heerlijk verblijf gehad zeer vriendelijk ontvangen,

mooie kamer keurig schoon goed ontbijt.

Voor ons geen 2e keer

Karin de Vries
3-1-2018

Veel te duur! Ouderwetse kamer zonder balkon of zitje. Kabels tv bungelden over de grond. Lakens van kamer verschonen lagen in een hoekje op de verwarming in de gang toen we aankwamen. Volgende dag lagen ze er nog. Onaardig personeel. Gevraagd of ze babyflesje konden opwarmen. Kreeg me daar toch een dodelijke blik met een sneer van dat ik maar even moest wachten. Ik werd hier akelig van! Enige pluspunt de mooie ontbijtruimte plus goed ontbijt. Verder buitenom het ontbijt nog geen bitterbal te verkrijgen. Voor ons geen 2e keer. Om 10 uur moet je uit de kamer. Dit is veel te vroeg. Krijg je geen relax gevoel van.

Heerlijk verblijf

Rozenveld
18-12-2017

Wij waren hier in het weekend van de adventure run, we hebben een heerlijk weekend gehad. De kamer was prima, goede bedden en een heerlijke douche. De locatie is ideaal , je bent vlakbij het Centrum van Nes en je bent ook zo op het strand. Het ontbijtbuffet is prima met verse broodjes en divers beleg. Wij komen volgend jaar weer terug!

nooit weer

Henk Hansen
29-10-2017

Niet goed receptioniste, hadden luxe kamer besteld kregen we een gewone, opmerking daarover gemaakt werd de kamer omgeruild naar een (luxe) kamer meerprijs van €40,00 was gewoon een terrasje ipv een bad receptioniste was chagrijnig dus niet erg klantvriendelijk, kamer was wel ok en ontbijt was sober

Ik probeer telkens een recensie te maken, maar wordt telkens door zoover geweigerd dus dat schiet ook niet echt op

Prima hotel.

Arno R
21-10-2017

Gewoon een goede kwaliteit/prijs verhouding. Keurige hotelkamer. Vriendelijke receptie en een prima ontbijt verzorgd door mensen die hun vak verstaan. Aanrader.

We kwamen aan en toen we eerst even rustig wilde chillen kwam ineens een van de eigenaren binnen en zei sorry en ging gauw weer weg. Toen we later terug kwamen kregen we een tafellamp in de hand gedrukt omdat er een kapotte zou zijn op de kamer, dus liepen we met een lamp door het hotel. Het lijkt me vrij normaal dat zij dat dan zelf naar de kamer brengen of even meelopen.

De binnenkomst van het hotel is gerenoveerd en ziet er goed uit, de kamers zijn gedateerd maar wel schoon.

Het ontbijt was simpel en voor lang verblijf niet echt variërend, daarnaast toen mijn vriendin even stond te kijken en er een medewerkster langs moest met borden ging mijn vriendin aan de kant en zei sorry, waarop de medewerkster antwoordde met een geïrriteerde; JA! Wat niet echt gastvrij is.

Al met al een redelijk hotel met chagrijnige eigenaren die wel tegen de ouderen waren maar ons geen groet konden geven.

Wij komen hier nooit weer.

Prima hotel voor een weekendje weg

J.D.
6-8-2017

Prima hotel voor een weekendje uitwaaien op Ameland.

Zeer vriendelijk personeel en goede service.

Ontbijt en huurfietsen zaten bij in ons arrangement.

Aardige eigenaar die altijd klaar staat voor de gasten.

We hadden een upgrade naar een kamer met balkon en klein woongedeelte op de bovenste verdieping met mooi uitzicht op de achterkant.

Bij het uitchecken hoefden we niet extra te betalen hiervoor, top service!

De kamer was wel een beetje gedateerd en gehorig maar wel schoon.

Het ontbijtrestaurant, bar en de receptie zijn wel gerenoveerd en zien er goed uit.

Gedurende mijn jeugd kwam ik iedere zomer op Ameland voor vakantiewerk en de herinneringen kwamen weer terug!

Het was fantastisch

W de jong
5-8-2017

Alles was perfect super mooie kamer

We hebben een aantal aanbieders voor Ameland voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ameland in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ameland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ameland scoort een 7.94 uit 10 op basis van 95 reviews.