Géén boekingskosten

• 9.3Onderkomen

Vakantiepark info

4 Reviews over Ambousen

• 10Familie Helder06-08-2013

Super heerlijk rustig park met zeer ruime plaatsen

Wij zijn 2 weken op caravanpark Ambousen geweest, het was heerlijk! Geweldige plek, dichtbij het strand, de vuurtoren, het dorpje Hollum, Op het park een gezellige sfeer, leuke speeltuin voor de kinderen en de eigenaar doet er alles aan om het gezellig te houden, wij komen zeker weer terug. Ook onze tienerdochters vonden het heerlijk.

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen
  • 10Paul Bakker06-08-2013

Geweldig Gastvrij Gnieten!

Camping Ambousen is een heerlijke plek op Ameland. Alles wat je in een vakantie wil is (op korte afstand) beschikbaar. Ook ervaar je op Ambousen nog echt authentiek gastheerschap van de eigenaar en zijn familie. Wij hadden een accommodatie geboekt op een naburig vakantiepark waar de accommodatie en plek niet beviel, dus zijn we na 1 nacht vertrokken. Midden in het hoogseizoen wist de eigenaar van Ambousen onze vakantie te redden door oprecht mee te denken en op creatieve wijze voor ons 2 mooie accomodaties voor 2 weken te regelen. Bent u op zoek naar een heerlijke vakantie op een goed verzorgd vakantiepark met authentiek, oprecht gastheerschap? Welkom op Ambousen!

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 10zunnenberg14-08-2011

fantastiche mooie park

caravanpark ambousen is een mooi net schoon park met goed aardig persooneel

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen
  • 8Jan de Boer03-09-2010

Fantastich park.

vakantiepark Ambousen is een mooi en net park met chalets en stacaravans vlak bij Hollum op Ameland. Stand en dorp zijn in 5 minuten per fiets bereikbaar. Park ligt aan de duinen.

• 6Activiteiten
    • 8Onderkomen