Hotel 1761

Hotel 1761
8,4

6 tips over Hotel 1761

kooistra, 17-6-2015
Als je er meerdere dagen eet, heb je wel variatie in vlees, maar de gebakken aardappelen en het prakkie groenten waren bij ons 2 dagen hetzelfde. We hadden wel een beetje spijt dat we er de 2e dag ook hebben gegeten. Haal het voorgerecht tonijn van de kaart. Beiden vonden we dit niet te pruimen. (normaal eten we bijna alles)
Kevin, 1-2-2015
Huur een fiets, de bus komt namelijk maar één keer in het uur.
karien van drunen, 22-5-2013

uit eten tip:

* bezoek "de griffel" ligt net om het hoekje bij het zeepaardje ,een leuk eetcafe met goede prijs /kwaliteit verhouding .

* de pizzaria "vulcano"ook een aanrader ,je kunt hier eten maar ook afhalen en dit gezellig in de ontspanningsruimte van het zeepaardje nuttige!

We hebben een aantal aanbieders voor 1761 voor je op een rij gezet:

Hans, 22-4-2013
Lekker lounchen bij Sunset Beachclub strand Hollum. Lekker eten bij Griffel in Hollum (Aanbeveling: reserveren).
Eva, 9-12-2012
Huur een fiets! Maak een avondwandeling bij heldere hemel. Vanaf Nes met een boot de zeehondjes bezoeken, mooie ervaring!
E. Koops, 10-8-2012
Uiteraard een bezoek aan de vuurtoren brengen!!

We hebben een aantal aanbieders voor 1761 voor je op een rij gezet: