Hotel Theater Figi

Hotel Theater Figi
7,5

22 tips over Hotel Theater Figi

Jos, 22-1-2016

Kom op eerste Paasdag (27 maart 2016) genieten van een heerlijke Paasbrunch in Restaurant Walkart Park in Zeist (gelegen in Hotel Theater Figi op het Rond in Zeist – Utrecht)

Vanaf 11.30 bent u van harte welkom voor onze luxe Paasbrunch. Volwassenen € 39.50 Kinderen tot 12 jaar € 17.50

Reserveren kan via 030-6927542

Kijk voor meer informatie op www.figi.nl

Hotel_Theater_Figi, 7-1-2016

Een paar dagen er even helemaal tussenuit en heerlijk genieten samen met uw valentijn, dat kan in Hotel Theater Figi!

2 nachten Valentijn

Inclusief twee nachten met ons uitgebreid ontbijbuffet, een verrassing op de kamer, welkomstdrankje met een speciaal Valentijnsgebakje, een heerlijk 3-gangen Valentijn menu in het Figi restaurant, een filmbezoek naar keuze en een Razend rondje in het Theatercafé

Wij hebben dit arrangement beschikbaar op 12, 13 en 14 februari vanaf € 177.50 per persoon.

1 nacht Valentijn

Inclusief een overnachting in één van onze luxe hotelkamers, een verrassing op de kamer, welkomstdrankje met een speciaal Valentijnsgebakje, een heerlijk 3-gangen Valentijn menu in het Walkart Park restaurant en in de ochtend een uitgebreid ontbijtbuffet.

Wij hebben dit arrangement beschikbaar op 12, 13 en 14 februari vanaf € 97.50 per persoon.

We hebben een aantal aanbieders voor Theater Figi voor je op een rij gezet:

Hotel_Theater_Figi, 7-1-2016

Chef Carlo van Restaurant Walkart Park in Zeist pakt uit met Valentijn.

Valentijn menu € 32.50 pp

Samen delen van etagère

Verschillende bereidingen van gerookte zalm en Hollandse garnalen

Een goed huwelijk van kalf en rund vlees

Op een verse pasta met morille room en groene groenten

“Gâteau de mariage de Paris”

Bruidstaart uit de stad der liefde met een frambozen sorbet

Voor meer informatie www.figi.nl.

janneke99, 15-11-2015
2 dagen Kerstbrunch en beide kerstdagen Kerstdiner - Kerst 2015 in Figi!
Hotel_Theater_Figi, 1-11-2015
Nu in de bioscoop (november 2015) SPECTRE James Bond

Hotel_Theater_Figi, 1-11-2015

Dit najaar oa bij Figi:

De magische Sinterklaasshow met Hans Kazan, meet en greet met Sinterklaas en heerlijke sinterklaas brunch (22 nov 2015)

Kerstbrunch 1ste kerst dag en beide kerstdagen kerstdiner

maro, 8-2-2015
Er zijn bij het Figi leuke arrangementen voor de film (met pauzedrankje) te boeken.
Maarten van Rooijen, 7-3-2014
Bezoek Het Slot, op loopafstand van Figi. Utrecht is goed te bereiken met de bus (15 minuten naar centrum Utrecht)
Familie Schouten, 17-2-2014

Naast het hotel is er de mogelijkheid om 3 gangen te dineren voor