Tijdelijk €25 aanbetaling

6.8VoldoendeScore uit 184 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Theater Figi voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

184 Reviews over Theater Figi

• 7Ellen10-08-2021

Prima verblijf met paar kanttekeningen

Fijne kamer, goed bed, ligbad met douche, mogelijkheid tot koffie/thee zetten. Ontbijtbuffet prima, wel hier en daar wat lastig gezien de maatregelen. Diner gebruikt in hotelrestaurant. De pizza kon alleen tussen 21-23 uur. Snapten we niet heel goed. Zou fijn zijn als er ook iets voor kinderen op de kaart zou staan. Degene die de leiding had over het bedienend personeel raakte t overzicht kwijt en was personeel op niet prettige wijze de les aan t lezen. Niet fijn dat wij daar vlakbij zaten. Gênant. Terwijl wij vonden dat t personeel heel vriendelijk was. Fijn dat we fietsen konden huren. Fietsroutes te vinden in map bij receptie. Parkeren in parkeergarage Figi is 10 euro per nacht.

• 6TdeGee23-07-2020

Prima hotel

Wij hebben een 3 daags arrangement geboekt. Prima hotel. Service in het restaurant was jammer genoeg slecht. Personeel deed goed haar best, maar door een te kort aan bezetting ging er veel mis. 4 gangen dinner was heerlijk, maar werd niet volledig opgediend. Ontbijt op zaterdagochtend was prima. Drankje op zaterdag avond: 40 minuten op moeten wachten. Na 2 x vragen werd het uiteindelijk opgediend. Ontbijt op zondagochtend was een ramp. Teveel mensen, tafels niet afgeruimd en geen toezicht op de corona voorschriften. Geen afstand, geen toezicht op het reinigen van de handen bij binnenkomst etc. Erg jammer als je vol vertrouwen ergens verblijft en met twijfel weer vertrekt. Hulde aan de Venetiaanse barman en de rest van het personeel in het restaurant, die erg hun best deden, maar door onderbezetting niet aan de verwachting konden voldoen.

• 7Vermelsch06-07-2020

Prima hotel

Prettig hotel. Jammer dat er op de hotel kamer maar 1 stoel is waar je lekker in kunt zitten. Beetje vreemd in een 2 pers kamer. De andere stoel is een bureau stoel. Ontbijt was chaotisch. Dag ervoor moest je ivm Corona een tijd opgeven, geen probleem. Op tijd naar het ontbijt maar er stond een wacht rij. Personeel kon de drukte niet aan daardoor werden we vergeten ,kregen geen jus.

Bij online boeken ging wat mis. Toen ik telefonisch ging boeken was de prijs lager dan op de website.

• 8Marjan08-08-2019

Aardig hotel, geweldig grand café

Hotel is vrij duur voor de relatief eenvoudige, enigszins verouderde, kamer. Kamer is overigens netjes en compleet. Airco werd gemist.
    Druk bezocht hotel. Busladingen met mensen kwamen aan. Zeist zelf viel ons erg tegen. Binnenstad heeft bizar veel leegstand en lege panden staan er verpauperd bij. Wel prettig centraal in het land, dichtbij Utrecht-stad, bos ed

Groot compliment voor het Grand Café. Heerlijke en overdadige high tea. Ook diner was perfect voor een uitstekende prijs. Ontbijt ook heel netjes en uitgebreid.

Personeel zeer vriendelijk en correct.

Directeur, 13-08-2019

Hallo Marjan,

Bedankt voor je mooie beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf, vooral het eten en onze vriendelijke medewerkers. De persoonlijke aandacht, daar maken we ons sterk voor. Al onze hotelkamers zijn nu vernieuwd met een nieuwe stijl. We hopen je snel nog eens te mogen ontvangen.

Met gastvrije groet,

• 4Paul31-07-2019

Staat te hoog aangeschreven voor wat je krijg.

De kamers zijn erg warm. In douche alleen shampoo en zeep. Geen koelkast op de kamer. Erg gehorig. Personeel staan elkaars haar te vlechten achter de service balie. In restaurant alleen pinnen(tijdens de tijden van ontbijt) nog geen contant geld aanwezig. Voor een bedrag van 150 euro voor een nacht exclusief ontbijt .

Directeur, 13-08-2019

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Een aantal van de punten die je hebt aangekaart zoals extra amenities op de hotelkamer, die liggen er nu wel en gesproken met de personeel van de receptie. We zijn op alle plekken in Figi, grand café, bioscoop, theater cashloos, bij onze front office balie van het hotel is het wel gewoon mogelijk om met contant geld te betalen.

Met gastvrije groet,

• 9Willie de jong29-04-2019

Prachtig hotel midden in centrum. Heerlijk ontbijt in gezellige patio. Vriendelijk personeel.

• 2Anoniem31-03-2019

Ver beneden pijl voor een 4 sterren hotel.

Een slecht hotel wat zeker geen 4 sterren waard is, 2 hooguit.
    Op de vloerbedekking in de kamer zaten vieze plekken, meubilair was veel beschadigd, aantal tegels in badkamer stuk en beschadigde muur in kamer door lekkage in badkamer. Groot deel van personeel niet professioneel denk daarbij aan heel hard praten en lachen met elkaar dat het storend was in rustige omgeving waar mensen om 23.30 uur rustig een drankje nuttigde. Geen electrische fiets kunnen leveren terwijl bij boeking gezegd was dat dit mogelijk was. Zelfs nog telefonisch contact gehad omdat wij anders de boeking hadden laten gaan. Dit voelt als voorgelogen worden en op moment van arriveren word je met je rug tegen de muur gezet. Was al avond en kon verder nergens heen. Het werkelijke probleem was dat er een accu ontbrak en er niemand bedacht dat deze nog op de fiets zat.......... Eens en nooit meer dit hotel.

• 8H Faasen01-01-2019

Voor herhaling vatbaar , komen zeker terug .

Goede lokatie in een mooie omgeving , goede parkeergelegenheid . Goed concept i.c.m theater . Vriendelijke en professionele bediening .met name Manon van het Restaurant was erg vriendelijk en accuraat . Personeel om trots op te zijn .

• 10lisa abbink05-07-2018

fantastisch

heerlijk hotel, goed gelegen, goede service, het buffet was top en de kamer netjes en schoon. zeker voor herhaling vatbaar.

• 9Henk03-03-2018

lekker centraal en echt waar voor je geld

Super hotel met bioscoop inpandig Goede keuken met verrassende menu's Op loopafstand van het centrum Gezellige bar en overal free wifi Eigen parkeergarage, kortom een echte aanrader

Hotel Theater Figi info

• AirconditioningNiet beschikbaar