Hotel Oud London

99 reviews over Hotel Oud London in het Nederlands

fantastisch

Jenny
8-7-2018

een 4 sterren hotel ,ligt in een heel mooie omgeving ,vriendelijk personeel ,prima ontbijt

Fantastisch! Betrokken personeel!

Bert P
27-5-2018

Eenvoudig ogend hotel, maar beslist de moeite waard. Bijzonder aardig personeel, overal, dus zowel bij de ontvangstbalie als in het restaurant. Iedereen was betrokken, aardig en meelevend. En niet “gemaakt”, maar echt geïnteresseerd in hun gasten. Ruime schone kamer. Luxe badkamer met bad en aparte douche. Prima bedden! Airco op de kamer, alleen maar luxe! Er lagen zelfs twee badjassen in de kast. Gratis handdoek in de sauna. De sauna werd voor een uurtje speciaal voor ons aangezet. Klasse kok, heerlijk diner gehad. Extra pluspunt voor de leerling-bediende die echt zijn best deed! s’Morgens een heerlijk ontbijt met alles wat je maar kunt wensen.

Zeker nogmaals

D
21-5-2018

Heel fijn hotel.

Personeel stuk voor stuk zo vriendelijk en behulpzaam.

Kamer zuiver en groot we hebben genoten.

Bedden vond ik vrij hard maar dat is persoonlijk.

Ontbijt voldoende uitgebreid.

We gaan zeker een keertje terug

Super!

EPet
1-4-2018

Alles was super! Goed zwembad, goed ontbijt, goede comfort kamer en vriendelijk personeel.

Zeer goed hotel waar je je thuisvoelt

l_pennekamp
25-10-2017

Wat een bijzonder goed en gastvrij hotel is Oud London. Alles is tot in de puntjes geregeld. Iedereen is even vriendelijk en servicegericht. Je voelt je hier, zelfs voor een weekend, gekend.

Prima en schone comfortkamers met een klein balkon. Jammer was dat de zonneschermen automatisch dichtgaan waardoor de namiddagzon op deze herfstdagen ook verdween op het balkon.

Ontbijt was prima en uitgebreid, alles werd tot op het laatste moment bijgevuld. We hebben ook heerlijk gegeten in dit hotel, dat is echt aan te bevelen.

Bij het hotel hebben we goede elektrische fietsen gehuurd voor routes door de prachtige omgeving.

Oud London: we hebben genoten!

Zeer goed hotel!

Dings
21-8-2017

Dit hotel klopt helemaal; van het inchecken tot het uitchecken. Men heeft service en sfeer op hoog niveau. We konden echt geen negatief puntje ontdekken. We waren hier voor de derde keer en zullen zeker terugkomen.

Joanne Korrel-de Boon, Manager Front & Backoffice, 24-8-2017
Hartelijk dank voor uw prachtige review, we hebben deze met onze medewerkers gedeeld. Graag tot ziens bij Oud London!

Super!

David de Wit
29-7-2017

Enorm gastvrij hotel met een enorme klasse, zonder dat dit over de top gaat.

Joanne Korrel-de Boon, Manager Front & Backoffice, 24-8-2017
Wat een mooie beoordeling, hartelijk dank daarvoor!

Een fijn hotel!

J. C. Boomsma Fernée
29-7-2017

Hotel Oud London is een heel fijn hotel om te logeren en er te dineren. Veel keuze in gerechten. Verrassende seizoensgerechten.

Zeer vriendelijke mensen in de bediening! Goede service.

Mooie ligging. Grote parkeerplaats.

Joanne Korrel-de Boon, Manager Front & Backoffice, 24-8-2017
Hartelijk dank voor uw review, fijn dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons!

Een fantastische ontmoeting met dit hotel

P.Reep
2-7-2017

Vriendelijk en behulpzaam personeel De properheid van het interieur. Een verrassende accommodatie.

Een minpunt is niet gevonden.

Heerlijk hotel, net even anders dan de ketenhotels

Gerda Greeven
25-5-2017

Het was een heerlijk weekend, het hotel mooi, aan een provinciale weg maar wel midden in het bos

, het personeel bijzonder vriendelijk en tot onze grote vreugde was er ook nog een tafel in het prachtige restaurant met smakelijke kaart. We kwamen aan en wilde eigenlijk niet meer weg om buiten de deur te eten, dat waren we eerst wel van plan. Vanuit het hotel een prachtige wandeling gemaakt rondom de Piramide van Austerlitz en vervolgens een prachtig concert van een pianist en een celliste, broer en zus, geboren in Zeist, in het Theaterhotel. Kortom een perfect verjaardagskadi voor mijn lief, samen met onze zoon 12, hij genoot ook, het zwembad in de kelder met sauna en turks stoombad, de voetenbadjes en de heerlijke badjassen...eigenlijk weet ik niets negatiefs te bedenken...

Joanne Korrel-de Boon, Manager Front & Backoffice, 29-5-2017
Geachte mevrouw Greeven, wat fijn dat u zo genoten heeft, daar doen wij het voor. Wellicht tot ziens bij Oud London!

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oud London in Zeist, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oud London zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.