Géén boekingskosten
NederlandUtrechtZeistCampings ZeistCamping De Krakeling Recreatiepark

Camping De Krakeling Recreatiepark

NederlandUtrechtZeist

We hebben de beste aanbieders voor Camping De Krakeling Recreatiepark voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 87 reviews
+2/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.6GoedScore uit 87 reviews
  • 8.2Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

87 Reviews over De Krakeling Recreatiepark

• 6Ronald08-08-2022

Helaas gaat de camping achteruit!

Wij komen hier al jaren en vonden de camping altijd Top, maar sinds een jaar of 3 hebben neef en nicht de camping overgenomen. Helaas niet de prijs, die is fors omhoog gegaan , hoogseizoen 33,00, los hiervan heeft het onderhoud aan de groenvoorziening wel fors ingeleverd, pleknummers zijn niet meer te lezen, het onkruid staat overal 60 cm hoog, rond de bomen 1.30 mtr, toppen veel te hoog, waardoor je problemen hebt met de satellietschotel, bomen dood, het internet niet stabiel super lastig als je vanuit de caravan werkt en toch 7,50 moet betalen voor een week. Heel jammer van deze prachtige camping dat hij begint terug te lopen.

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 9José04-07-2022

Heerlijke camping

Mooie camping in een prachtige omgeving. We hadden een ruime plek op een bosveld met bomen, struiken en vogeltjes, heerlijk. Erachter ligt direct een uitgestrekt bos, fijn om te wandelen voor ons en voor de hond. Er is elke dag een ruim aanbod aan verse broodjes en het personeel is erg vriendelijk. We hebben genoten.

• 8Menno01-06-2022

Geweldig..

Heerlijke camping, grote plekken..

• 8Wil10-05-2022

Mooie camping in prachtige omgeving

Mooie ruime camping. Wij zijn hier in de meivakantie geweest en hebben genoten. Mooie ruime plaatsen en erg goed sanitair. Schoon en warme douches, wel max 6 minuten maar dat was wat ons betreft prima. De zwemvijfer stelt niks voor, zou ik niet in gaan. En ook de speeltuinen zijn klein. Maar toch hebben mijn kids 6 en 9 zich uitstekend vermaakt! De oudste was continu op het voetbalveld en de jongste genoot van de animatie! Leuke activiteiten en verrassend hoeveel kinderen er dan zijn. Dat valt op de camping verder niet zo op, het is vrij rustig, veel vaste plekken en veel honden maar die heb ik niet gehoord en werden goed onder controle gehouden. De omgeving is echt prachtig! Kortom een aanrader.

• 4Anneke10-03-2022

Prijs/kwaliteitverhouding onvoldoende

Wij zaten in een lodge. Helaas ontbrak daar wat servies en lekte de wc. Mooie ligging. De prijs/kwaliteitverhouding is onvoldoende. Zo betaal je standaard 200 euro aan schoonmaakkosten! Ook de receptie heeft klantvriendelijkheid niet hoog in het vaandel staan.

• 4Staat v/h sanitair
  • 10Sifa Knaven-Mitat24-10-2021

Een weekend met een gouden randje

Wat hebben wij genoten afgelopen weekend! De lodge van camping de Krakeling voelde als thuiskomen èn toch even helemaal er lekker uit zijn. In de lodge ontbrak het ons nergens aan, compleet ingerichte keuken, heerlijke bedden, een ruime badkamer met een heerlijke douche en we werden zelfs welkom geheten met een fantastisch welkomstpakket! Het is rustig gelegen dus we hebben lekker uit kunnen slapen om vervolgens een wandeling te maken in de prachtige omgeving. ‘S avonds hebben wij genoten van de hot tub, wat een geweldige ervaring was het om in een houtgestookte hottub te genieten in het stomende water van elkaar onder de sterrenhemel en in het maanlicht. Zelfs onze pubers waren onder de indruk! Kortom we hebben genoten van een heerlijk weekend in de natuur, met rust, ruimte in een park die gastvrijheid hoog in het vaandel heeft staan. Wij komen zeker terug!

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 5Jos en Margot20-09-2021

Prijs- prestatieverhouding slecht!

Wij hadden het septemberarrangement incl. CAI en gratis internet voor € 390.— conform de gegevens op internet. Daar kwam bij 25,00 voorschot voor elektra en 17,50 toeristenbelasting. Toen we aankwamen bleek het internet slechts 45 minuten langzaam internet te zijn. Bovendien ontvingen we hun brochure met daarin het tarief van € 310,--. Daarover werd luchtig vermeld: drukfoutje. Voor internet moesten we € 37,50 bij betalen. Tijdens bijna alle werkdagen was er ‘s morgens een hoop lawaai van zware werk- en voertuigen. Wegens ziekte moesten we al op 16 september naar huis. Toen we dit meldden hebben we ook verteld over het lawaai iedere morgen. Het stroomverbruik was al 10 euro meer dan het voorschot. Dat lieten ze vervallen en we kregen € 50,-- euro compensatie voor de herrie. Over de verkorting van de vakantie met 10 dagen werd niets gemeld. Bij 2x Limburgs zoervleisj met frites en rodekool salade ad € 7,75 ontbrak de rode koolsalade.

• 2Eetgelegenheden
  • 7Wassink27-08-2021

Camping met voors en tegens

Een grote, nette camping. Prachtig gelegen en veel te doen in de omgeving. Sanitair is fris en schoon. Van de grootte van de camping merk je niet zo veel. Heel veel vaste gasten die er lang niet allemaal zijn. Weinig drukte. Weinig te doen voor kinderen en weinig andere kinderen (tenzij je waarschijnlijk op het Bosveld staat). Ons werd door mede gasten duidelijk verteld dat het vooral een camping voor “oudere mensen” is. De camping is ook niet echt ingesteld op “toeristische” gasten. We zagen heel veel vrije plekken, maar toch was er echt maar 1 beschikbaar… en ondanks dat we niet wisten hoelang we zouden blijven moesten we een vertrekdatum aangeven en voor die periode betalen. We vertrokken eerder en kregen ècht geen geld terug. Pas heel goed op je spullen in het sanitair gebouw. Vergeet niets! Alles wordt door andere gasten meegenomen. Zelfs de een elektrische tandenborstel van onze zoon 😡.

• 8Fleur24-08-2021

Bij schoon meertje, voor herhaling vatbaar

Het meertje is vies, erg jammer want dat was een van de reden waarom ik deze camping koos. Een meertje waar de honden mogen zwemmen. Maar dat viel tegen. Ook voor de kinderen te vies. Zowel de kinderen en de honden stonken enorm. Hopelijk kunnen ze daar wat aan doen

• 5Eetgelegenheden
  • 8Fleur18-08-2021

Bij schoon meertje, voor herhaling vatbaar

Best leuke camping, alleen jammer dat het meertje vies is. Zowel voor de honden als voor de kinderen. Dit was juist de reden waarom ik hier heen ging. Een meertje waar de honden konden zwemmen. Alleen vond ik het erg vies, zowel de kinderen als de honden stonken enorm. Als de camping er voor kan zorgen dat het water schoon is door bijv. Bronbemaling of zoiets zou ik hier weer heen gaan. Want ik vond het leuk dat er iets is waar de honden kunnen zwemmen

• 4Eetgelegenheden

Camping De Krakeling Recreatiepark info