Hotel Corona Zeist

13 reviews over Hotel Corona Zeist in het Nederlands

Nooit meer

Greetje
18-6-2018

Tv werkte niet. Manager kwam, zeer onvriendelijk

Zeepdispencer was leeg

Douche. Kraan in de hand

Verl8chting boven bed, linkerkant was de lamp eruit

Rest van verlichting, je deed een schakelaar aan, alle lampen aan

Douche, veel te kleine handdoeken, geen trekker om droog te trekken. Nauwelijks ruimte om op WC te zitten, komt afvegen haast onmogelijk.

Kamermeisjes, het was of je in goedkope pornofilm terecht kwam

Geen parkeerplekken.

Vieze trap. Ongezellige kamer.

Receptie, zou tot 22uur bemand zijn. Nee dus. Contact via bar, die was gesloten. Eten kon je er niet

Leonie was aardig. De ontbijt juffrouw ook

Verder niets positief

Prijs kwaliteit . Een dikke 0

Zeker niet aan te bevelen.

Vreselijk onprettige omgeving en ambiance, super vriendelijk personeel. Alles is oud, kapot, donker, viezig. Heel onprettig. Echter, dat wat persee schoon moest zijn was ook schoon zoals bed, badkamer, toilet.

Prima ervaring

Marlotte
15-10-2017

In tegenstelling tot de vele negatieve reacties moet ik zeggen dat wij een prima ervaring hier hebben! De prijs is heel laag, dus je mag er ook niet super veel van verwachten. De meneer van de receptie was ontzettend vriendelijk en heeft ons met allerlei zaken geholpen. De bedden lagen prima. De kamer was voldoende ruim. Enige verbeterpunt is de badkamer, de douchestraal had niet veel volume en de toilet was krap. Al met al en vooral deze prijs een prima ervaring! Zoek je dus voor een laag budget een hotel en geen luxe dan zit je hier goed!

Nooit meer

Achmed
3-10-2017

Vuil hotel

Kamers zijn uitgeleefd

Achterstallig onderhoud

Vies tapijt

Zeer slechte bedden met vlekken erin

Vieze stinkende douche

Klein WC schijten moet je met de deur open.

Geen restaurant of bar

Gewoon bar slecht, en dat met drie sterren......

Vies, gehorig, slechte wifi

Henk Rutten
27-8-2017

We voelen ons bekocht. Wat een vieze, smerige bende. Zelfs in Afrika heb ik een dergelijke bron van ziektes nooit meegemaakt. Gehorig en slechte wifi. En we kregen niet eens een factuur.

Goed Hotel

Ellen
24-12-2016

Na alle slechte voorgaande berichten, kan ik vertellen dat het reuze meevalt. Het is een oud pand, dus inderdaad steile trappen, maar je kan je aan 2 kanten goed vasthouden. Badkamer is klein, maar alles wat je nodig hebt, zit er in. We hebben heerlijk geslapen, ondanks het geroezemoes op straat van uitgaanspubliek. Ontbijt is goed. Vriendelijke dame die kwam vragen of we een gebakken ei met spek wilden. Dat hebben we in duurdere Hotels nog nooit meegemaakt. Dus wat ons betreft is het voor herhaling vatbaar. We wonen hemelsbreed 10 kilometer verderop en een taxi is ongeveer 15 euro goedkoper, dus de keus om dit Hotel te boeken was snel gemaakt. Helemaal met het ontbijt erbij.

Oude reviews (archief)

Triestige hotelkamer, tocht door de vensters net boven je hoofd als je slaapt.

Ontbijt was ok.

Zeist was een gezellig plaatsje, leuke winkels, lekkere restaurants.

Ongelofelijk slecht, nooit meer!

Arno en Susanne
18-1-2016

Hotel Corona is een volledig verlopen hotel. We hadden er twee kamers. Beide kamers waren klein, vieze vloerbedekking, smerige wanden, kapotte verlichting, enkel glas, gehorig binnen en buiten, piepkleine badkamers met kleine handdoeken. Geen ruimte om fatsoendelijk op het toilet te zitten, je kon door het kozijn naar buiten kijken van de houtrot etc.

Ik heb veel hotels gezien maar dit slaat alles. Het zou verboden moeten worden. Erg jammer, we hadden ons er op verheugd.

nooit meer

ineke
3-10-2015

geen handdoeken, vieze toilet op de gang, vuile douche en slechte lucht, nog nooit eerder meegemaakt in mijn veelvuldig hotel bezoek

Boek dit Hotel niet voor eigen veiligheid

jannes klaassen
11-2-2015

Dit is het meest verschrikkelijke hotel ooit. Dat dit nog mag in 2015. Er zou maar brand komen. Verschrikkelijke hoge en steile trappen, gewoon gevaarlijk. En een kamer zo klein dat je je er amper om kunt kleden. Geen stoel om even lekker te zitten. En een vieze rare douche met een gekke straal. Handdoeken liggen er niet in de douche, ja handdoekjes die bij een toilet hangen. Ontbijt is wel aardig en die man bij de receptie ook wel. Verder niet hen gaan en de gemeente zou dit hotel per direct moeten sluiten. Hier vallen nog eens doden!!!! En het is er nog snik heet ook....

We hebben een aantal aanbieders voor Corona Zeist voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Corona Zeist in Zeist, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Corona Zeist zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Corona Zeist scoort een 3.75 uit 10 op basis van 13 reviews.