Camping De Heigraaf

• 8.6Eetgelegenheden
  • 8.8Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

Bij een meer in een bosrijke omgeving bij Woudenberg ligt Camping de Heigraaf. Op het park zijn meerdere sportfaciliteiten en zwemmen kan in het Henschotermeer. Fietsen of wandelen doe je in de omliggende bossen of op de Utrechtse Heuvelrug. Zowel Amersfoort als Utrecht zijn goed te bereiken vanaf de camping voor een dagtrip.

205 reviews over Camping De Heigraaf

• 2018
    10Roelof Bovendorp16-07-2018

Fantastisch! Genieten!

In juni 2018 zijn wij te gast geweest op vakantiepark de Heigraaf. Tijdens deze week zijn we we amper van het park af geweest. Een supermarkt, sportactiviteiten zoals volleybal, tafeltennis, voetbal en nog veel meer zijn op het park te beleven. Daarnaast ligt strak naast het park in het prachtige Henschotermeer.

De luxe van het park maar zeker ook de gastvrijheid, vriendelijkheid en professionaliteit van al het personeel voelde als een warm bad. Zeker een aanrader!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2018

• 8De Jong23-06-2018

Mooie camping

Mooie camping, ziet er heel netjes uit. Sanitair modern en schoon, goede campwinkel en heel vriendelijk personeel bij de receptie. Min punt is erg veel auto verkeer op de camping ( ook na 00.00 uur ) en wordt ook erg hard gereden

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Carolien31-05-2018

Fantastisch!

Prachtige camping, fijne sfeer en mooi en schoon sanitair! je voelt je er gelijk welkom. Ook ligt de camping in een bosrijke omgeving met een prachtig meer, deze camping is zeker een aanrader!

• 10E31-05-2018

fantastisch

In een glamourtent geslapen met 8 andere dames. Super!! prachtig vakantiepark, zeer goed onderhouden en de badhuizen zijn super schoon. We komen zeker terug.

• 10Eetgelegenheden

• 10T van den Heuvel31-05-2018

Uitmuntend!

Wat een geweldige camping! Vriendelijk en zeer correcte ontvangst! Nette en zeer vriendelijke lieve hartelijke eigenaren. Keurig onderhouden ,sfeervol ,super schoon,oog voor details . Toilet en douchegebouwen zijn zo mooi en netjes dat ik er gebruik van gemaakt heb ,ondanks de superluxe douche in onze geweldige Glamourtent. Ik camper verder nooit,maar hier ga ik zeker naar terug!!!

• 8Eetgelegenheden

• 9Zwannet31-05-2018

Super camping

2 dagen gecampeerd in een glamourtent, voor het eerst op deze camping. Wat me gelijk opviel was de vriendelijke ontvangst en een mooi, ruim en goed onderhouden terrein. De tent was ook super! Schoon en van alle gemakken voorzien. Ook het sanitairgebouw was keurig, alles mooi zwart/wit en schoon.

• 10Rolinka31-05-2018

Aanrader!

Bij aankomst aangenaam verrast door prachtige ligging van de camping en zeer verzorgde indruk. Mooie entree met receptie. Camping zeer uitgebreid en heel goed onderhouden. Sanitair gebouw nieuw, mooi, zeer schoon en van de nodige gemakken voorzien. Geboekte safaritent in een woord geweldig; op een prachtige rustige plek aan de rand van de camping. Al met al een aanrader en zeker een adresje om eens terug te komen!

• 9Keesd23-05-2018

Wij komen zeker weer terug

Gastvrij ,schoon en kindvriendelijk

Gereisd met partner in mei 2018

• 7Harma20-05-2018

Groot en toch fijn

Met Hemelvaart een weekje gestaan op de camping. We stonden helemaal achteraan. Heerlijk rustig en een grote plek. Wel ver naar de wasruimtes en heel ver naar de receptie. Blij dat we een fiets mee hadden. Verder erg netjes en schoon. Heerlijke omgeving om te fietsen. Wij als niet- hondenbezitters vonden het heerlijk . Bijna geen hond op de camping. Douches zijn schoon maar niet gratis. Tijdens ons weekend te weinig douches en toiletten. Moesten lang wachten voor we aan de beurt waren. Geen zwembad wel een leuk zwemmeer naast de camping. Zondags is er een (drukbezochte) fijne kerkdienst op het park zelf. De winkel en snackbus zijn dan ook gesloten. Voor ons een prima plek waar we vast nog eens terug komen.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Femke de Vries16-05-2018

Super verblijf!

Afgelopen Hemelvaartsweekend een heerlijk lang weekend gehad op dit mooie vakantiepark! De plaatsen zijn prachtig en de badhuizen erg mooi en schoon. Animatie was bijzonder leuk, vooral genoten tijdens de gezellige Bingo! :-))

25 tips over Camping De Heigraaf

• M&R, 29-06-2014

Neem fietsen mee want de camping is erg groot.

• horst, 05-05-2012

Het Henschotermeer is op fiets/loop afstand

• Marieke de Jong, 26-07-2012

Door de bossen is het heerlijk fietsen of wandelen.

Henschotenmeer is heerlijk om te zwemmen/zonnen.

Pyrimide van Austerlitz super leuk voor kids.

Zwembad de zwoer in driebergen met korting entree kaartjes bij de receptie

zeist winkelen of amersfoort leuke winkels

7 vragen over Camping De Heigraaf

• J. de Graaf, 17-05-2018

Bloempotten

Goede avond,

Mogelijk een wat ongewone vraag. Wij zijn kortgeleden een week op de Heigraaf geweest. Op de paden staan grote "bloem"potten met een struik er in. Mogen wij van u weten waar de grote potten te koop zijn?

Ik hoor graag en vast bedankt.

• wolleswinkel, 21-08-2015

Kerkdienst

Hoe laat begint de campingdienst a.s.zondag?

Corrie, 02-07-2018

Altijd half 11. In t hele campeerseizoen

• Nel, 19-12-2014

Trouwfeest 50 jarig huwelijk

Wij vonden jullie camping deze zomer zo leuk. Is het mogelijk ons 50 jarig huwelijksfeest bij jullie te vieren er eten en feest?

Verbree, 07-06-2015

De camping heeft hiervoor veel mogelijkheden. De receptie of Peter weten hier meer van.

Camping De Heigraaf info

• Aantal sterrensterstersterster