7 vragen over Camping De Heigraaf

• J. de Graaf, 17-05-2018

Bloempotten

Goede avond,

Mogelijk een wat ongewone vraag. Wij zijn kortgeleden een week op de Heigraaf geweest. Op de paden staan grote "bloem"potten met een struik er in. Mogen wij van u weten waar de grote potten te koop zijn?

Ik hoor graag en vast bedankt.

• wolleswinkel, 21-08-2015

Kerkdienst

Hoe laat begint de campingdienst a.s.zondag?

Corrie, 02-07-2018

Altijd half 11. In t hele campeerseizoen

• Nel, 19-12-2014

Trouwfeest 50 jarig huwelijk

Wij vonden jullie camping deze zomer zo leuk. Is het mogelijk ons 50 jarig huwelijksfeest bij jullie te vieren er eten en feest?

Verbree, 07-06-2015

De camping heeft hiervoor veel mogelijkheden. De receptie of Peter weten hier meer van.

• Struik, 16-10-2014

Indeling chalets

Heeft u wat meer info over de indeling van de chalets. Hoeveel slaapkamers hebben de chalets/ geschikt voor hoeveel personen?

jacob, 20-10-2014

Er zijn verschillende soorten er zijn hele grote en gewoon normale neem anders contact op met de eigenaren

• Irma Petersen , 01-09-2014

Kerkdienst

Ik heb gehoord dat er op Uw terrein Zondag's kerkdiensten zijn. Hoe laat begint dat en gaat het in de winter ook door? Kunnen mensen uit de omgeving daar ook kerken? Met groet en benieuwd naar Uw antwoord Irma Petersen

Rineke, 27-09-2014

Er zijn kerkdiensten in de zomer, 's ochtends sowieso, en 's avonds is een gave sing-in waar mensen hun eigen verzoekliederen kunnen opgeven. Of er in de winter kerkdiensten zijn, weet ik niet, maar het is in ieder geval heel mooi om dit mee te maken. De diensten zijn ook voor mensen van buitenaf te bezoeken voor zover ik weet. Misschien even op de website van de Heigraaf kijken?

• mevr de kievid, 15-01-2014

informatie

wat zijn de kosten voor 2 volwassene en 4 kinderen. zou u mij daar wat informatie over kunnen mailen. bij voorbaat dank.

Herman & Herma, 16-08-2014

Mail [email protected] dan kunnen ze u snel antwoord geven. Het is de moeite waard!

• leeuwenkuijl, 13-01-2014

verhuur

Verhuurt u ook huisjes of iets dergelijks? .

Herman & Herma, 16-08-2014

Ja, chalets en ook caravans