Géén boekingskosten

• 7.4Staat v/h sanitair
  • 7.1Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Bij een meer in een bosrijke omgeving bij Woudenberg ligt Camping de Heigraaf. Op het park zijn meerdere sportfaciliteiten en zwemmen kan in het Henschotermeer. Fietsen of wandelen doe je in de omliggende bossen of op de Utrechtse Heuvelrug. Zowel Amersfoort als Utrecht zijn goed te bereiken vanaf de camping voor een dagtrip.

256 Reviews over De Heigraaf

• 5E.05-05-2022

Erg veranderd de afgelopen jaren

Al jaren met veel plezier naar deze camping gegaan. Echter lijkt het de afgelopen jaren meer om de inkomsten te gaan dan om het persoonlijke aspect. Het animatieteam is niet meer wat het was. Er wordt belachelijk strikt met leeftijdsgrenzen omgegaan. Weinig gelegenheden voor de oudere kinderen om te zitten. Worden bij het minste of geringste aangesproken. Het heeft weinig meer met vakantie te maken op deze manier. Eigenaar is absoluut niet bereid om te reflecteren. Erg jammer, het kan zo anders. Alle regeltjes overschaduwen het mooie van deze camping.

• 6Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 10Dhr. M17-11-2021

Goede camping met genoeg faciliteiten

Dit is een grote camping voor iedereen. Ruime seizoen plekken en voldoende vermaak voor jong en oud. Er is onlangs een nieuw stuk aan vast gemaakt wat vooral is bedoeld voor seizoen plekken. Omdat de grond te nieuw is zakt het water nog niet zo snel weg maar dat heeft tijd nodig. Voor de rest is het sanitair en onderhoud daarvan zeer goed. Ook het personeel krijgt van mij een voldoende. De prijzen voor alles kan vergeleken worden met andere campings alhoewel ik deze camping niet al te duur vind. Daarbij krijg je bij een seizoen plek de toegang voor het Henschotermeer er standaard bij in de prijs en dat is zeker de moeite waard.

• 10Staat v/h sanitair
  • 4MM12-11-2021

Mooie camping maar kan zoveel beter!

We hebben een seizoenplaats gehad op het nieuwe deel, de Lanen. Er is al veel over geschreven, het modderbad, geen gras, waterproblemen, de rigide coronaregels, en alles klopt. De plekken zijn fantastisch groot, de voorzieningen prima. Locatie van de camping is geweldig om te fietsen en te wandelen, omgeving is wonderschoon. Helaas een eigenaar die op geen enkele manier de hand in eigen boezem steekt waar het gaat om verkeerde keuzes en inschatting van te verwachte problemen. Communiceren is dan moeizaam, gewoon een keer "sorry" zeggen zit er niet op. Seizoenplaats is stevig aan de prijs, en dat voor een plek waar een groot deel van het seizoen nauwelijks gras heeft gestaan. Ook later in het seizoen was de kwaliteit en de dichtheid van de grasmat ver onder de maat. Klantvriendelijkheid kan zoveel beter. Daarnaast moet echt iets worden gedaan aan drainage, keuze van grassoort, voeding van het gras, plaatsen van bomen. Werk aan de winkel!

• 7Staat v/h sanitair
  • 10Yvonne en Albert25-09-2021

Wat een geweldige ervaring

Wij hebben inmiddels een compleet seizoen op deze fantastische camping doorgebracht. WAT EEN GENOT. Op het nieuwe veld “De lanen”, met zeer ruime plekken, komen we helemaal tot rust en zijn we er het liefst elke dag. De camping is voorzien van werkelijk prachtig en zeer schoon sanitair. De gehele camping wordt goed onderhouden en het zeer vriendelijke personeel doen werkelijk alles wat in hun vermogen ligt om de campinggasten het naar hun zin te maken. Nou dat is bij ons zeker gelukt want we hebben ook voor volgend jaar weer een compleet seizoen geboekt. Nu al worden er voorbereidingen getroffen om de plekken nog beter te maken. Wij zijn voornemens hier nog vele jaren te komen en wat worden we blij van jullie “ TEAM DE HEIGRAAF”. Bedankt toppers en tot volgend jaar.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Estella14-09-2021

Geweldig!

Geweldige camping.! Genoeg te doen voor de Kids. In de corona tijd dat er geen animatie was zijn er super leuke pretpakketten uitgedeeld. Goed verzorgd sanitair gebouw. Top tijd gehad van 30 maart tot 30 september Tot volgend jaar!

• 8Eetgelegenheden
  • 9Joop10-09-2021

Een camping familie met passie

Prachtige plek, top sanitair, personeel staat voor je klaar !rode dubbeldekker bus hoe leuk, restaurant ! Top service, bediening en heerlijk eten aanrader 😊

• 9Egbert09-09-2021

Heerlijke plek

Heerlijke omgeving, prachtig onderhouden camping tot veelal in de details. Winkel mooi groot en vriendelijk, animatie altijd wat leuks. Restaurant vrolijk jong team met heerlijk eten.

• 9Rob03-09-2021

Dikke prima hier!

We gaan hier al jaren met plezier heen, er is erg veel te doen voor de kinderen, en zij worden perfect begeleid. Wel is de camping sneller gegroeid dan de faciliteiten mee kunnen, hier moeten ze eens over nadenken. Eeterij de Deel heeft dit jaar een nieuwe uitbater, hij maakt er met Lia en zijn jeugdige team een feest van, vooral voor de kinderen. Maar het hogere eetsegment bevalt erg goed. Enige minpunt is geen pepersaus op de kaart. Aankomende Pasen ben ik weer van de partij samen met mijn gezin.

• 9Lisa03-09-2021

Fantastisch! Zoals altijd.....

Sinds 2015 komen we hier al op de camping en huren dan een accommodatie. Ieder jaar is het weer een feestje om te gaan. Wij hebben al heel wat fijne herinneringen en vriendschappen liggen hier op de Heigraaf.

Ook dit jaar hadden we weer een prachtig chalet. De kids hebben genoten van de schuimparty, soos, huttenbouw en spel op 't Hens. En natuurlijk van het lekkers van de Dubbellekkerdekker 🍟 Ze vermaken zich altijd opperbest! En als je kids het naar hun zin hebben, heb je als ouders ook een fijne vakantie!

En ja, het is een grote camping. Dus standaard gaan de fietsen mee. En dan is het prima te doen 👍😊🚲

• 4Betty30-08-2021

Never nooit meer!! Geen service, onpersoonlijk.

Wat een grote en onpersoonlijke camping. Bij de receptie hebben ze niets voor je over. Moet alles zelf maar uitzoeken. Camping is uit zijn jasje gegroeid. Medewerkers en beleid snappen niet hoe je een camping moet runnen. Zetten campers en caravans op 4 ampere plekken die met kroonsteentjes aan elkaar zijn geplakt. Sporen van steekvlammen zichtbaar in het elektrakastje en monteur kreeg telkens opdoffer. Moesten verplaatsen en toch bijbetalen voor andere plek. Wasmachines en drogers werken met regelmaat niet. Alles ligt echt heel heel ver uit elkaar en dus overal echt heel heel ver voor lopen. Auto's mogen maar 10 km/u rijden. Oudere mensen op elektrische fietsen gaan met 25 km/u over de camping. Kinderen met stepjes en fietsen kom je overal tegen en fietsen gewoon tegen je auto aan. Ouders kijken niet naar hun kinderen om helaas. Het is er levensgevaarlijk. Eetgelegenheid maakt eigen keukentijden. Sanitair is schoon enige pluspunt!

• 1Eetgelegenheden

Camping De Heigraaf info