Camping De Heigraaf

Camping De Heigraaf
8,7

Omschrijving
Bij een meer in een bosrijke omgeving bij Woudenberg ligt Camping de Heigraaf. Op het park zijn meerdere sportfaciliteiten en zwemmen kan in het Henschotermeer. Fietsen of wandelen doe je in de omliggende bossen of op de Utrechtse Heuvelrug. Zowel Amersfoort als Utrecht zijn goed te bereiken vanaf de camping voor een dagtrip.
Laatste review

Fantastisch verzorgd vakantiepark!

M.S. de Heus,
22-11-2018

Bij aankomst en tijdens je verblijf, tref je uiterst vriendelijk personeel. Het gehele park is tot in de puntjes verzorgd en schoon. Heb je vragen of tref je een probleempje dan kan je altijd terecht en het wordt ook direct opgelost door het personeel.

Een tip voor dit vakantiepark: het is erg groot en vergeet daarom niet een fiets mee te nemen om bij de winkel of de receptie of het Henschotermeer te komen!! Zelfs als je vooraan op het park verblijft is een fiets handig, want achterop het park zijn er weer een hele mooie overdekte speelschuur, sportvelden en speelweides voor de kinderen.

200 reviews over Camping De Heigraaf in het Nederlands

Fantastisch verzorgd vakantiepark!

M.S. de Heus,
22-11-2018

helemaal top

Jacqueline Meijer,
24-8-2018

Op camping de Heigraaf wordt je warm ontvangen. Wij staan hier 7 maanden met onze caravan omdat ons huis nog niet klaar is. We hebben een heerlijke grote plek met eigen sanitair. En het Henschotenmeer dicht bij. We hebben hier een heerlijke overbrugging gehad. Wel weer fijn om eind oktober weer in een echt huis te wonen. Fam van de Lagemaat heel erg bedankt.

fantastisch!!

Maja Hoek,
14-8-2018

Echt weer een ontspannen vakantie! veel te doen op de camping en in de omgeving.

Al meerdere jaren onze ultieme vakantie! de kinderen willen niet anders:-)

Voor alle leeftijden wat leuks te doen waardoor het voor ons als ouders ook een echte vakantie is. We gaan er als ouders zelfs vaak met z'n tweeën op uit omdat de kinderen geen tijd/zin hebben om de camping af te gaan..

Leuk voor een volgende keer

Anne,
27-7-2018

De camping heeft een goed animatie team en regelmatig verzorgen ze leuke avonden. Wat tegenvalt is dat er weinig gasten zijn, WiFi niet gratis en sloom is en er bij dit weer weinig verkoeling te zoeken is

Na twee weken TerSpegelt spontaan een week extra vakantie geboekt op een voor ons onbekende camping. Aankomst was prima, nette camping, ruime plek met hagen erom heen! We kwamen aan op zaterdag, toen we zondag voor de verse broodjes gingen was de campingwinkel dicht, net als de rest van de horeca, zelfs de receptie was dicht. Het dorp in dan maar, ook daar alles dicht! Op de camping wel leuke animatie, thema’s en goede doelen, leuk! De overgang van het heerlijke Brabant naar Woudenberg is voor ons erg groot, de natuur is overigens wel geweldig hier! we gaan zo de dag afsluiten op de camping, dat zal vast niet gepaard gaan met een koud pilsje!

Fantastisch! Genieten!

Roelof Bovendorp,
16-7-2018

In juni 2018 zijn wij te gast geweest op vakantiepark de Heigraaf. Tijdens deze week zijn we we amper van het park af geweest. Een supermarkt, sportactiviteiten zoals volleybal, tafeltennis, voetbal en nog veel meer zijn op het park te beleven. Daarnaast ligt strak naast het park in het prachtige Henschotermeer.

De luxe van het park maar zeker ook de gastvrijheid, vriendelijkheid en professionaliteit van al het personeel voelde als een warm bad. Zeker een aanrader!

Mooie camping

De Jong,
23-6-2018

Mooie camping, ziet er heel netjes uit. Sanitair modern en schoon, goede campwinkel en heel vriendelijk personeel bij de receptie.

Min punt is erg veel auto verkeer op de camping ( ook na 00.00 uur ) en wordt ook erg hard gereden

Fantastisch!

Carolien,
31-5-2018

Prachtige camping, fijne sfeer en mooi en schoon sanitair! je voelt je er gelijk welkom. Ook ligt de camping in een bosrijke omgeving met een prachtig meer, deze camping is zeker een aanrader!

fantastisch

E,
31-5-2018

In een glamourtent geslapen met 8 andere dames. Super!! prachtig vakantiepark, zeer goed onderhouden en de badhuizen zijn super schoon.

We komen zeker terug.

Uitmuntend!

T van den Heuvel,
31-5-2018

Wat een geweldige camping!

Vriendelijk en zeer correcte ontvangst!

Nette en zeer vriendelijke lieve hartelijke eigenaren.

Keurig onderhouden ,sfeervol ,super schoon,oog voor details .

Toilet en douchegebouwen zijn zo mooi en netjes dat ik er gebruik van gemaakt heb ,ondanks de superluxe douche in onze geweldige Glamourtent.

Ik camper verder nooit,maar hier ga ik zeker naar terug!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Heigraaf in Woudenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Heigraaf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.