Camping De Heigraaf

7.9Goed

• 7.2Eetgelegenheden
  • 8.3Staat v/h sanitair

Meer camping info

Bij een meer in een bosrijke omgeving bij Woudenberg ligt Camping de Heigraaf. Op het park zijn meerdere sportfaciliteiten en zwemmen kan in het Henschotermeer. Fietsen of wandelen doe je in de omliggende bossen of op de Utrechtse Heuvelrug. Zowel Amersfoort als Utrecht zijn goed te bereiken vanaf de camping voor een dagtrip.

214 reviews over Camping De Heigraaf

• 3Arida v marwijk16-09-2020

Waardeloos en onpersoonlijk

Nou eens maar nooit meer gingen af op de reviews maar was integendeel werden ergens in een chalet gestopt met uit zicht tussen 2chalets leek op schuur en over wat er allemaal niet mis was ben eerder klaar om te zeggen wat wel goed was ,en krijg je als antwoord iedereen ervaart het anders ,nee die chalet was voor de verkoop bedoeld en nog niet klaar en had animatie team ingezeten ja logische maar ergste vind ik nog aan de tel afgescheept ga verder zonden van u tijd en van ons

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2020

• 9Pieter03-09-2020

Fijne goed onderhouden camping

Zeer goed onderhouden camping nabij het Henschotermeer. Mooie toilet gebouwen die goed schoon worden gehouden. Douche kost 50 cent en zou 5 minuten moeten duren maar was bij ons aanmerkelijk korter (Men zou het bij stellen na klacht bij vertrek ) De plaatsen zijn ruim en vaak met mooie grasmat. Wij hebben een paar stevige hoosbuien gehad met centimeters water ,maar na 5 minuten is het water weer weggezakt.
    Camping winkel is ruim en er zijn verse broodjes te verkrijgen. Snackbar staat helemaal vooraan op de camping maar heeft goede friet , grote porties voor een redelijke prijs. Aangezien de camping erg langgerekt is (2km) is een fiets wel handig. Ook als je naar het meer gaat. Dit is trouwens voor camping gasten gratis. Nadeel is het al meer genoemde verkeer over de lange weg naar achteren. Er word inderdaad te hard gereden. Oplossing zou zijn, leg een weg achterheen.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2020

• 6Familie van Dijk20-08-2020

Mede dankzij het weer hebben wij een fijn verblijf gehad, maar wij zullen hier niet terugkomen.

De camping vinden we een paar grote minpunten hebben: - veel autoverkeer, fietsers etc. door een lange weg naar de uitgang van de camping. Wij vonden de verkeerssituatie onveilig (wellicht verkeerskundige eens laten adviseren) - wij zaten bij het oude sanitair gebouw en deze was niet schoon (veel zand, haren et,). Uiteraard gemeld, maar kreeg reactie het is druk. Daarnaast sanitair gebouw te klein voor het aantal campinggasten wat er gebruik van moet maken. - waar wij stonden (achterop de camping) geen schaduw -ligging naast dierenweide, door warmte rook je dit en veel vliegen, horzels en muggen.

Pluspunten: - ligging bij het henschotermeer - goede supermarkt met lekker brood - grote plaatsen, je kijkt niet op het bord van de overburen - veel aanbod van animatieteam (van jong tot oud) -diverse speeltuinen en grote speelweide.

• 7Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 9Fleur Scholtes12-08-2020

TOP CAMPING

Het is een hele mooie camping met toegang tot het henschotermeer, ondanks de warmte echt een toptijd gehad. Leuk restaurant je word goed geholpen. Alles is gereld electra en water bij de tent! Je kan altijd terecht bij de receptie hele aardige mensen!!

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2020

• 10C. Baniecki12-08-2020

Super fijn! Alles is heel netjes

Super leuk! Hele fijne eigenaren en het meer is ook super fijn met het warme weer! Ook hebben ze een schuur waar je in de avond lekker kan zitten echt een top camping!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in augustus 2020

• 6Reinate08-08-2020

Mooie camping maar nare eigenaar

Prima camping maar ongastvrije en achterdochtige eigenar(familie). Voor alles wordt (extra) geld gevraagd en je wordt meer gewantrouwd dan vertrouwd. Erg jammer. Veel campinggasten hebben het daarover, vervelend en zo jammer.

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 6Kamphuis28-07-2020

Overgewaardeerd

Aardige camping, maar in mijn ogen behoorlijk overgewaardeerd. Enkele minpunten:

• De hele camping ligt in feite aan één lange straat (ruim 2 km lang vanaf de receptie). Gevolg is dat er veel verkeer is op deze weg en dat er soms hard gereden wordt, door zowel auto's als (elektrische) fietsers.
    • Zeer veel seizoensplekken.
    • Verbazingwekkend vind ik het dat de knutselclub wordt afgesloten met liedjes over Jezus en zijn gevolg. Dat zoiets in deze tijd nog bestaat is tot daar aan toe, maar dat dit nergens vermeld staat op bijvoorbeeld de website, vind ik op z'n zachtst gezegd merkwaardig.
    • Geen bar, terras of iets dergelijks te bekennen en het restaurant is zelfs half juli maar van 17 uur tot 20 uur geopend.
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 10pol02-07-2020

super leuk kamp gehad

ik ging in 2018 op kamp met groep 8 dat was erg goed bevallen. in de avond gingen we spelletjes doen en het kampvuur ging aan. de plek was mooi waar we met de tenten stonden lekker met de natuur. we zijn ook bij het henschotermeer geweest waar het ook super mooi was en is. we hebben daar ook spelletjes gespeeld. dit was het beste kamp ooit!!!! echt een aanrader om naar toe te gaan

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 9Kees Leeflang20-06-2020

Voor herhaling vatbaar

Prachtige , rustige camping. Top ontvangst bij receptie. Keurig verzorgd park met mooie mix van chalets, caravans en tenten. Grote royale plekken. Henschotermeer op loopafstand.

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2020

• 2019
    10G.J. Korte04-07-2019

Wat een SUPPER Camping

Voor het eerst op de Utrechtse Heuvelrug een weekje op een camping gestaan met de camper. Via internet een plaats geboekt wat vlekkeloos verliep. De ontvangst bij camping De Heigraaf was zeer vriendelijk. Goed geschoold personeel die je de leukste fietsroutes in de omgeving adviseerd. Kampeerplaats was zeer ruim en rustig gelegen wat meer achter op het terrein. Wel handig als je een fiets bij je hebt om naar het Henschotermeer te komen dat voor gasten gratis toegankelijk is. Wat een mooi meer en bosrijke omgeving waar je heerlijk kunt wandelen en fietsen. Zeer luxe sanitair dat goed wordt schoongemaakt. Het restaurant was alleen vrijdag en in het weekend open maar het was ook nog geen hoogseizoen. In de omgeving zijn trouwens voldoende leuke restaurantjes. Alles is tot in de puntjes verzorgd en wij komen hier graag nog eens terug. Super camping.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2019