Tijdelijk €25 aanbetaling

• 7.3Staat v/h sanitair
  • 7.2Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Bij een meer in een bosrijke omgeving bij Woudenberg ligt Camping de Heigraaf. Op het park zijn meerdere sportfaciliteiten en zwemmen kan in het Henschotermeer. Fietsen of wandelen doe je in de omliggende bossen of op de Utrechtse Heuvelrug. Zowel Amersfoort als Utrecht zijn goed te bereiken vanaf de camping voor een dagtrip.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

268 Reviews over De Heigraaf

• 5Norel16-08-2022

Prima voor een keer maar niet herhalingswaardig.

Op zich een prima camping, alleen veel te groot geworden . De voorzieningen moeten echt gaan meegroeien anders missen ze de ‘boot’. Bijvoorbeeld 3 wasmachines op zo’n camping is gewoon te weinig. En nieuwe velden worden voorzien van een oud brak toiletgebouw, terwijl oude velden een super strak ‘badhuis’ hebben. Neem echt je fiets mee, want anders zit je snel aan je 10000 stappen.

• 2Staat v/h sanitair
  • 5Natasja04-08-2022

Goeie camping, misleidende informatie

Tijdens het boeken kregen we de melding dat het verblijf inclusief alle voorzieningen was, maar toen we op de camping aankwamen moesten we ineens betalen voor de douche…… een zeer ouderwets systeem wat je niet kon pauzeren en waar je na een minuut of 4 onder de koude straal stond. Ook het feit dat ALLES op de camping gesloten is op zondag mag wat mij betreft beter aangegeven worden op de website.

Er is geen zwembad aanwezig dus daarom een 1

• 6Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden
  • 10Albert en Yvonne van Engeland27-07-2022

Wat een top camping

Wij staan nu alweer ruim 2 jaar op een (zeker voor ons) voortreffelijke camping de Heigraaf. Wat is het een genot om hier te mogen staan. De camping is voorzien van ruime plekken, goed en zeer schoon sanitair en vooral een fantastisch team van medewerkers. Zij zorgen ervoor dat wij ons hier thuis voelen. Wij hebben alweer geboekt voor volgend jaar. Dank jullie wel voor weer een fantastisch seizoen toppers van Camping de Heigraaf.

• 9Patricia Van Velzen18-07-2022

Wat een fantastische plek voor jong en oud!

Aan het prachtig gelegen Henschotermeer temidden van de bossen ligt de heerlijke familiecamping De Heigraaf. Wij werden vriendelijk en super gastvrij ontvangen bij de receptie door de eigenaar. Nadat wij de sleutel hadden ontvangen van onze prachtige glamourtent haalde wij frietjes in de leuke rode engelse bus die je niet kan missen aan het begin van de camping, stapte in de auto op zoek naar onze tent. Wat een prachtplek hadden wij, een heel weiland voor ons met paardjes en schaapjes. De grote tent was van alle gemakken voorzien. Van een keuken, douche tot toilet aan toe. Alles was keurig schoongemaakt! Maarliefst 8 slaapplekken waaronder de bedstee wat voor kinderen echt super leuk is. De camping ligt er super mooi bij. Alles is mooi onderhouden, je ziet nergens zwerfafval echt top! Voor de kinderen is er genoeg te doen onder begeleiding van een super leuk team dit doen ze super goed! Wij hebben hier een topvakantie gehad!

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 5V Duijn14-07-2022

Mooie camping - slapeloze nachten

Ik sta er nu. In een “glamourtent”. Camping is groot, mooi, netjes en naast het prachtige Henschotermeer gelegen waar je gratis entree voor krijgt als gast van de camping. Mooie tent, leuk voor kinderen en veel ruimte. Alleen geen oven en naar winkeltje voor broodjes is 20 min lopen.. maar dat is oké.

Ik heb helaas geen nacht normaal kunnen slapen. Echt elke nacht herrie. Vuurwerk, hangjongeren, landbouw voertuigen, toeters, rookalarm van naastgelegen caravan die van 2:30-5:15 in de nacht achter elkaar afging en waarvan nummer van eigenaar niet gevonden kon worden (werd lacherig over gedaan toen ik receptie belde dat ze er iets aan moesten doen omdat ik en mijn 3 kinderen wakker niet meer konden slapen, en ja.. ik belde hem wakker dus hij was ook zielig. Niks met mijn klacht gedaan). Elke ochtend een haan die je wakker schreeuwt (geen gezellige kukel) om 4:30 uur. Thuis maar weer bijslapen morgen.

• 7Eetgelegenheden
  • 5E.05-05-2022

Erg veranderd de afgelopen jaren

Al jaren met veel plezier naar deze camping gegaan. Echter lijkt het de afgelopen jaren meer om de inkomsten te gaan dan om het persoonlijke aspect. Het animatieteam is niet meer wat het was. Er wordt belachelijk strikt met leeftijdsgrenzen omgegaan. Weinig gelegenheden voor de oudere kinderen om te zitten. Worden bij het minste of geringste aangesproken. Het heeft weinig meer met vakantie te maken op deze manier. Eigenaar is absoluut niet bereid om te reflecteren. Erg jammer, het kan zo anders. Alle regeltjes overschaduwen het mooie van deze camping.

• 6Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 10Dhr. M17-11-2021

Goede camping met genoeg faciliteiten

Dit is een grote camping voor iedereen. Ruime seizoen plekken en voldoende vermaak voor jong en oud. Er is onlangs een nieuw stuk aan vast gemaakt wat vooral is bedoeld voor seizoen plekken. Omdat de grond te nieuw is zakt het water nog niet zo snel weg maar dat heeft tijd nodig. Voor de rest is het sanitair en onderhoud daarvan zeer goed. Ook het personeel krijgt van mij een voldoende. De prijzen voor alles kan vergeleken worden met andere campings alhoewel ik deze camping niet al te duur vind. Daarbij krijg je bij een seizoen plek de toegang voor het Henschotermeer er standaard bij in de prijs en dat is zeker de moeite waard.

• 4MM12-11-2021

Mooie camping maar kan zoveel beter!

We hebben een seizoenplaats gehad op het nieuwe deel, de Lanen. Er is al veel over geschreven, het modderbad, geen gras, waterproblemen, de rigide coronaregels, en alles klopt. De plekken zijn fantastisch groot, de voorzieningen prima. Locatie van de camping is geweldig om te fietsen en te wandelen, omgeving is wonderschoon. Helaas een eigenaar die op geen enkele manier de hand in eigen boezem steekt waar het gaat om verkeerde keuzes en inschatting van te verwachte problemen. Communiceren is dan moeizaam, gewoon een keer "sorry" zeggen zit er niet op. Seizoenplaats is stevig aan de prijs, en dat voor een plek waar een groot deel van het seizoen nauwelijks gras heeft gestaan. Ook later in het seizoen was de kwaliteit en de dichtheid van de grasmat ver onder de maat. Klantvriendelijkheid kan zoveel beter. Daarnaast moet echt iets worden gedaan aan drainage, keuze van grassoort, voeding van het gras, plaatsen van bomen. Werk aan de winkel!

• 7Staat v/h sanitair
  • 10Yvonne en Albert25-09-2021

Wat een geweldige ervaring

Wij hebben inmiddels een compleet seizoen op deze fantastische camping doorgebracht. WAT EEN GENOT. Op het nieuwe veld “De lanen”, met zeer ruime plekken, komen we helemaal tot rust en zijn we er het liefst elke dag. De camping is voorzien van werkelijk prachtig en zeer schoon sanitair. De gehele camping wordt goed onderhouden en het zeer vriendelijke personeel doen werkelijk alles wat in hun vermogen ligt om de campinggasten het naar hun zin te maken. Nou dat is bij ons zeker gelukt want we hebben ook voor volgend jaar weer een compleet seizoen geboekt. Nu al worden er voorbereidingen getroffen om de plekken nog beter te maken. Wij zijn voornemens hier nog vele jaren te komen en wat worden we blij van jullie “ TEAM DE HEIGRAAF”. Bedankt toppers en tot volgend jaar.

• 10Sjaak en Petra Verbree21-09-2021

Prachtige camping centraal in Nederland

We verbleven in een mooie glamourtent (safaritent) die op een mooie plek stond. De Heigraaf is een prachtig camping met heel vriendelijke en gastvrije eigenaren. Op de camping is een goed restaurant. En natuurlijk is het mooie Henschotermeer op loopafstand.

Camping De Heigraaf info

Camping-informatie