Camping De Heigraaf

• 8.6Eetgelegenheden
  • 8.8Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

Bij een meer in een bosrijke omgeving bij Woudenberg ligt Camping de Heigraaf. Op het park zijn meerdere sportfaciliteiten en zwemmen kan in het Henschotermeer. Fietsen of wandelen doe je in de omliggende bossen of op de Utrechtse Heuvelrug. Zowel Amersfoort als Utrecht zijn goed te bereiken vanaf de camping voor een dagtrip.

205 reviews over Camping De Heigraaf

• 2019
    10G.J. Korte04-07-2019

Wat een SUPPER Camping

Voor het eerst op de Utrechtse Heuvelrug een weekje op een camping gestaan met de camper. Via internet een plaats geboekt wat vlekkeloos verliep. De ontvangst bij camping De Heigraaf was zeer vriendelijk. Goed geschoold personeel die je de leukste fietsroutes in de omgeving adviseerd. Kampeerplaats was zeer ruim en rustig gelegen wat meer achter op het terrein. Wel handig als je een fiets bij je hebt om naar het Henschotermeer te komen dat voor gasten gratis toegankelijk is. Wat een mooi meer en bosrijke omgeving waar je heerlijk kunt wandelen en fietsen. Zeer luxe sanitair dat goed wordt schoongemaakt. Het restaurant was alleen vrijdag en in het weekend open maar het was ook nog geen hoogseizoen. In de omgeving zijn trouwens voldoende leuke restaurantjes. Alles is tot in de puntjes verzorgd en wij komen hier graag nog eens terug. Super camping.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10J.P.12-06-2019

Top camping!

Genoten van een heerlijk weekeinde. De nieuwste glamourtenten zijn in 1 woord: geweldig. Met recht kan je dit een glamourtent noemen. Prachtig ingericht en voorzien van alle luxe. En dan de ligging: wat een ruimte. Restaurant De Deel: zeer goede kwaliteit. Campingwinkel: zeer goed, zowel kwaliteit als kwantiteit. Dubbellekkerdekker: lekker en wat een fantastische bediening. Kerkdienst en praise-avond: deze mogelijkheid was voor ons een heel waardevol.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 10Peet11-06-2019

Fantastisch!

We hadden een glamoureus weekeinde in een van de nieuwste glamourtenten! Super accommodatie. Voldeed aan alle verwachtingen. En wat een ruime plek!

Gegeten in het restaurant De Deel. Heel goede kwaliteit. Vriendelijke bediening en prima prijs.

Gereisd met partner in juni 2019

• 7Johan09-06-2019

Nooit meer, te rumoerig.

Hemelvaartsweekend weg en deze camping had nog plek. Op zich een enorme en goed verzorgde camping. Sanitair achterin was prima wel snel douchen want 0,50€ is zo op. Echter lange rijen heb je zo niet. Het nadeel van het weekend waren de grote gezelschappen die ondanks de Christelijke grondslag zich erg onsociaal opstelden. Rond middernacht is de rust nog ver te zoeken, ook zagen we dat men gerust een party tent voor 20 man naast een andere plek zet.. en dan verjaardag vieren met opa dat doen we al om 7:30 tent is immers geluiddicht... Tip als je gaat boek een plek in het eerste deel. Knusser en rustiger. Daarnaast op zondag is alles dicht en als je de camping verlaat krijg je van een aantal gasten daar best een opmerking over. Met de fiets kun je hier wel genieten van een mooie omgeving en bij mooi weer van het Henschotermeer. Dit is echt een aanrader.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 9Elsbeth03-06-2019

Zeer mooie, groene en kindvriendelijke camping.

Grote maar (desondanks) een zeer goede, gezellige en mooie camping. Ruime plaatsen, zeer schoon en goed onderhouden sanitair, vriendelijk en behulpzaam personeel, leuke kidsclub (dank Treffer-team!) en kleine of grote speelplekken. Lees in sommige recensies dat dit 'onwijs verouderd' is, maar dat is overdreven. Het is misschien wat gedateerd, maar heel prima. Het gaat toch om spelen en niet om de hipheid? Wel één groot minpunt dat met relatief kleine ingrepen verbeterd zou kunnen worden: de drukke geasfalteerde weg die over de camping loopt. Érg veel auto's, tweerichtingsverkeer die ondanks tafeltennistafels en bloembakken soms nog te hard rijden. Onaangenaam als je er naast staat en gevaarlijk voor kleine kinderen. Je wilt niet met een kop in de krant met "peuter op kindvriendelijke camping aangereden, iedereen geschokt." Dus maak die weg net zo pico bello als jullie sanitair, zodat dit ook een 'trots wordt van de camping.'

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 2018
    10M.S. de Heus22-11-2018

Fantastisch verzorgd vakantiepark!

Bij aankomst en tijdens je verblijf, tref je uiterst vriendelijk personeel. Het gehele park is tot in de puntjes verzorgd en schoon. Heb je vragen of tref je een probleempje dan kan je altijd terecht en het wordt ook direct opgelost door het personeel. Een tip voor dit vakantiepark: het is erg groot en vergeet daarom niet een fiets mee te nemen om bij de winkel of de receptie of het Henschotermeer te komen!! Zelfs als je vooraan op het park verblijft is een fiets handig, want achterop het park zijn er weer een hele mooie overdekte speelschuur, sportvelden en speelweides voor de kinderen.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in oktober 2018

• 8Jacqueline Meijer24-08-2018

helemaal top

Op camping de Heigraaf wordt je warm ontvangen. Wij staan hier 7 maanden met onze caravan omdat ons huis nog niet klaar is. We hebben een heerlijke grote plek met eigen sanitair. En het Henschotenmeer dicht bij. We hebben hier een heerlijke overbrugging gehad. Wel weer fijn om eind oktober weer in een echt huis te wonen. Fam van de Lagemaat heel erg bedankt.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in april 2018

• 9Maja Hoek14-08-2018

fantastisch!!

Echt weer een ontspannen vakantie! veel te doen op de camping en in de omgeving. Al meerdere jaren onze ultieme vakantie! de kinderen willen niet anders:-) Voor alle leeftijden wat leuks te doen waardoor het voor ons als ouders ook een echte vakantie is. We gaan er als ouders zelfs vaak met z'n tweeën op uit omdat de kinderen geen tijd/zin hebben om de camping af te gaan..

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Anne27-07-2018

Leuk voor een volgende keer

De camping heeft een goed animatie team en regelmatig verzorgen ze leuke avonden. Wat tegenvalt is dat er weinig gasten zijn, WiFi niet gratis en sloom is en er bij dit weer weinig verkoeling te zoeken is

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 6Marjon23-07-2018

Als je weet waar je terecht komt en dat zoekt o.k.

Na twee weken TerSpegelt spontaan een week extra vakantie geboekt op een voor ons onbekende camping. Aankomst was prima, nette camping, ruime plek met hagen erom heen! We kwamen aan op zaterdag, toen we zondag voor de verse broodjes gingen was de campingwinkel dicht, net als de rest van de horeca, zelfs de receptie was dicht. Het dorp in dan maar, ook daar alles dicht! Op de camping wel leuke animatie, thema’s en goede doelen, leuk! De overgang van het heerlijke Brabant naar Woudenberg is voor ons erg groot, de natuur is overigens wel geweldig hier! we gaan zo de dag afsluiten op de camping, dat zal vast niet gepaard gaan met een koud pilsje!

• 7Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

25 tips over Camping De Heigraaf

• M&R, 29-06-2014

Neem fietsen mee want de camping is erg groot.

• horst, 05-05-2012

Het Henschotermeer is op fiets/loop afstand

• Marieke de Jong, 26-07-2012

Door de bossen is het heerlijk fietsen of wandelen.

Henschotenmeer is heerlijk om te zwemmen/zonnen.

Pyrimide van Austerlitz super leuk voor kids.

Zwembad de zwoer in driebergen met korting entree kaartjes bij de receptie

zeist winkelen of amersfoort leuke winkels

7 vragen over Camping De Heigraaf

• J. de Graaf, 17-05-2018

Bloempotten

Goede avond,

Mogelijk een wat ongewone vraag. Wij zijn kortgeleden een week op de Heigraaf geweest. Op de paden staan grote "bloem"potten met een struik er in. Mogen wij van u weten waar de grote potten te koop zijn?

Ik hoor graag en vast bedankt.

• wolleswinkel, 21-08-2015

Kerkdienst

Hoe laat begint de campingdienst a.s.zondag?

Corrie, 02-07-2018

Altijd half 11. In t hele campeerseizoen

• Nel, 19-12-2014

Trouwfeest 50 jarig huwelijk

Wij vonden jullie camping deze zomer zo leuk. Is het mogelijk ons 50 jarig huwelijksfeest bij jullie te vieren er eten en feest?

Verbree, 07-06-2015

De camping heeft hiervoor veel mogelijkheden. De receptie of Peter weten hier meer van.

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig