Bed and Breakfast Annahoeve Woudenberg

Bed and Breakfast Annahoeve Woudenberg

Bed and Breakfast
8,5

2 reviews over Bed and Breakfast Annahoeve Woudenberg in het Nederlands

Prachtig complex en prachtige omgeving

Karin
19-8-2019

Als je aan komt rijden, valt de prachtige omgeving direct op. De ontvangst is hartelijk. Complex is schoon en netjes. En het is zo heerlijk stil, Alles goed geregeld. Ontbijt is heel erg uitgebreid, erg lekker. Gedeelde woonkamer is van alles voorzien (wij waren de enige gasten, dus alles voor onzelf). Boeken, spelletjes, tv. Keuken ook van alles voorzien. Bed sliep erg lekker. Op de kamer weinig luxe, maar voor veel mensen is dat ook niet noodzakelijk. Er was alles wat je nodig hebt bij een overnachting.

Wel gedateerde B&B wel schoon maar geen luxe

H.Wijsman
25-9-2016

Hou je van luxe en verwend worden met een uitgebreid ontbijt ,zoek dan verder.

Gereisd Met partner in september 2016

Bed and Breakfast info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Annahoeve Woudenberg in Woudenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Annahoeve Woudenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.