Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag21°13°
5,4

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Hoeve de Posthoorn voor je op een rij gezet:

5 reviews over Bed and Breakfast Hoeve de Posthoorn in het Nederlands

Teleurstellend

Geert
19-7-2019

Prachtige ligging, snelle ontvangst, summiere uitleg, wel vriendelijk. Een aantal zaken zou inclusief zijn, echter koffiebonen moesten we ophalen, evenals keukenhanddoek en vaatwastabletten.( waren niet aanwezig ) Kussens van het meubilair buiten was deels kapot en oud en door de regen doorweekt kon het hele weekend niet op gezeten worden. Schoonmaak : kindersnoep van vorige huurders lag nog op bijzettafel ( was dus niet schoongemaakt ) stof lag duimdik op de apparatuur, ramen aan binnenzijde vol vlekken ). Douchecabine heeft vervuilde / smerige kitranden. Zwembad zag er niet uit en was koud, hoog gras rondom, en ligmeubilair was kapot , niet echt aantrekkelijk. Ik zou nog door kunnen gaan. Men was in 2012 B&B van het jaar, kan ik mij iets bij voorstellen , echter sindsdien is weinig meer gebeurt. Voor 500 euro !! hadden wij iets meer verwacht Afgezien van de locatie was deze B&B teleurstellend.

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Mooie ligging maar Nooit meer!

An
12-9-2018

Aangekomen met een groep vrienden en kinderen! Slecht ontvangst, eigenaren niet thuis, dochter deed de hele snelle rondleiding. Locatie zag er top uit qua plek maar was niet helemaal schoon... lagen zelfs nog boodschappen van vorige bewoners. Wij hebben er een top weekend gehad maar na het weekend kregen wij de rekening gepresenteerd van de mankementen... ( die er al waren ). Geen fijne afsluiting, borg van 350 niet terug gekregen. Kortom, wij komen niet meer!

Gereisd Met vrienden in mei 2018

gezellig, knus

Wilma Brinkman
30-1-2014

Geweldig gezellig en leuk huisje.

Gereisd Met vrienden in januari 2014

Relaxen in een natuurlijke omgeving

R
27-6-2013

Geweldige locatie in natuurlijke boerderij omgeving. 't Hooihuys is zeer comfortabel ingericht en van alle gemakken voorzien. Door de vele ramen krijgt men alles mee van de natuurlijke omgeving. De haan met z'n kippen en kuikens komt af en toe "buurten" op het terras, dat is voorzien van een zeer comfortabele loungeset en 's avonds rennen de hzaen langs je raam.
En dan is er natuurlijk nog de houtgestookte hottub met zwembad. Zeer geschikt voor een avond relaxen. Als herboren vertrekt men de volgende dag weer na een uitgebreid ontbijt met vele verse streekproducten. gwelidige service en ontvangst.

Gereisd Met partner in juni 2013

super verblijf!

Ingrid van den Heuvel
11-5-2012

Wat een fantastische plek aan de Oude Rijn! We hebben een heerlijk weekend gehad. Vooral het hartelijke welkom en uitgebreide ontbijt waren een mooie verrassing. ‘s Avonds in de heerlijk hottub met prachtig uitzicht en zaterdag een ontspannende massage. Wat wil een mens nog meer . En wat een mooie stad is Woerden. We hebben genoten.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue May 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bed and Breakfast info

• Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Hoeve de Posthoorn in Woerden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Hoeve de Posthoorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.