NederlandUtrechtWoerdenBed & Breakfasts WoerdenBed & Breakfast Hoeve de Posthoorn

Bed & Breakfast Hoeve de Posthoorn

NederlandUtrechtWoerden

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast Hoeve de Posthoorn voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 6 reviews
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.8GoedScore uit 6 reviews

Bed & Breakfast info

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

6 Reviews over Hoeve de Posthoorn

• 9Connie24-09-2019

Fantastische plek met een heerlijke hottub!

We hebben de groepsaccommodatie gehuurd voor ons vriendenweekend met 15 personen. Alles was schoon, zeer mooi ingericht met veel oog voor detail. De kamers zijn ruim. De drie onderkomens zeer verschillend. Het Hooihuys is heel licht met veel glas, Het Koetshuys heeft drie hele luxe slaapkamers met prachtig uitzicht, De Deel is qua slaapgelegenheid ietsje soberder maar heeft weer een zeer ruim leefgedeelte erbij, maar binnen iets donkerder door de kleine raampjes. De Hottub staat op een mooie plek in de tuin, waardoor je vanuit de tub naar de zonsopgang en/of de sterrenhemel kunt kijken. Zeker erbij boeken, heerlijk gewoon. Het zwembad was aan de zeer frisse kant en nodigde door de gebruikte materialen niet echt uit tot zwemmen, dus daar hebben we zeer weinig gebruik van gemaakt. Maar van de hottub des te meer ;-)

• 5Geert19-07-2019

Teleurstellend

Prachtige ligging, snelle ontvangst, summiere uitleg, wel vriendelijk. Een aantal zaken zou inclusief zijn, echter koffiebonen moesten we ophalen, evenals keukenhanddoek en vaatwastabletten.( waren niet aanwezig ) Kussens van het meubilair buiten was deels kapot en oud en door de regen doorweekt kon het hele weekend niet op gezeten worden. Schoonmaak : kindersnoep van vorige huurders lag nog op bijzettafel ( was dus niet schoongemaakt ) stof lag duimdik op de apparatuur, ramen aan binnenzijde vol vlekken ). Douchecabine heeft vervuilde / smerige kitranden. Zwembad zag er niet uit en was koud, hoog gras rondom, en ligmeubilair was kapot , niet echt aantrekkelijk. Ik zou nog door kunnen gaan. Men was in 2012 B&B van het jaar, kan ik mij iets bij voorstellen , echter sindsdien is weinig meer gebeurt. Voor 500 euro !! hadden wij iets meer verwacht Afgezien van de locatie was deze B&B teleurstellend.

• 5An12-09-2018

Mooie ligging maar Nooit meer!

Aangekomen met een groep vrienden en kinderen! Slecht ontvangst, eigenaren niet thuis, dochter deed de hele snelle rondleiding. Locatie zag er top uit qua plek maar was niet helemaal schoon... lagen zelfs nog boodschappen van vorige bewoners. Wij hebben er een top weekend gehad maar na het weekend kregen wij de rekening gepresenteerd van de mankementen... ( die er al waren ). Geen fijne afsluiting, borg van 350 niet terug gekregen. Kortom, wij komen niet meer!

• 9Wilma Brinkman30-01-2014

gezellig, knus

Geweldig gezellig en leuk huisje.

• 10R27-06-2013

Relaxen in een natuurlijke omgeving

Geweldige locatie in natuurlijke boerderij omgeving. 't Hooihuys is zeer comfortabel ingericht en van alle gemakken voorzien. Door de vele ramen krijgt men alles mee van de natuurlijke omgeving. De haan met z'n kippen en kuikens komt af en toe "buurten" op het terras, dat is voorzien van een zeer comfortabele loungeset en 's avonds rennen de hzaen langs je raam.
    En dan is er natuurlijk nog de houtgestookte hottub met zwembad. Zeer geschikt voor een avond relaxen. Als herboren vertrekt men de volgende dag weer na een uitgebreid ontbijt met vele verse streekproducten. gwelidige service en ontvangst.

• 9Ingrid van den Heuvel11-05-2012

super verblijf!

Wat een fantastische plek aan de Oude Rijn! We hebben een heerlijk weekend gehad. Vooral het hartelijke welkom en uitgebreide ontbijt waren een mooie verrassing. ‘s Avonds in de heerlijk hottub met prachtig uitzicht en zaterdag een ontspannende massage. Wat wil een mens nog meer . En wat een mooie stad is Woerden. We hebben genoten.

Bed & Breakfast Hoeve de Posthoorn info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met