Camping Batenstein

Camping Batenstein
8,7

23 tips over Camping Batenstein

Ron de Groot, 24-6-2015
Kom het zelf beleven.En eet een patatje bij de friettent tegenover het kasteel :-)
Angela, 24-6-2015
De Havendagen met overal shantykoren zijn supergezellig
Ger en Edith van Rossum, 4-5-2015
Aanrader: Oranjeborrel op de dag voor Koningsdag.

We hebben een aantal aanbieders voor Batenstein voor je op een rij gezet:

Ed Hoiting, 27-4-2015
Woerden heeft 4 tot 5 keer per jaar een soort feest week. Altijd gezellig en heerlijk om daar even heen te lopen. In de omgeving veel groen en mooie natuur, niet voor niets groene hart van Nederland.
cwm.schakel-mesker, 17-9-2014

Was en kookgelegenheid aanwezig, alsook overdekte tafels en banken om met elkaar te eten of spelletjes te doen.

Kasteel Haarzuilen met zijn park zijn de moeite waard om te bekijken.

De Utrechtse bazaar ligt op slechts 20 min. met de auto.

Koot, 14-9-2014
Tip:Betaalbaar uitje: Boerendoolhof door het maisveld in Kamerik. Leuk voor jezelf en de (jong/oudere) kinderen kunnen hier hun lol op. Folder ligt bij de receptie.

John Helmers, 24-7-2014
Wandel naar het gezellige centrum van Woerden
Ditmar Dekker, 28-6-2014
De wifi kan beter. TV is niet nodig want via internet is alles terug te kijken of op dezelfde tijd te kijken. Helaas was dit niet makkelijk met de matige wifi.
Jaco M, 27-5-2014
Fiets langs de Meije, verken Oudewater, eet pannekoeken in Harmelen en pak een terrasje op het Kerkplein in Woerden
Maureen Fennema, 7-5-2014
Fietstocht langs Meije en de Nieuwkoopse plassen; Gouda op donderdag (kaasmarkt); historische wandeling Woerden; Diergaarde Blijdorp in Rotterdam; winkelen in Utrecht.

We hebben een aantal aanbieders voor Batenstein voor je op een rij gezet: