Camping Batenstein

345 reviews over Camping Batenstein in het Nederlands

Super

Ligthart
23-9-2018

Een fijne verzorgende camping waar je je thuis voelt

Voor herhaling vatbaar

Wim Schoneveld
23-9-2018

We zijn in het naseizoen op deze camping geweest. Het is een goed verzorgde camping, het sanitair is ook erg netjes.

Jammer dat de vorige kampeerder een kleed had gebruikt, waardoor er geen gras meer groeide op de standplaats.

Woerden is een erg leuke plaats op loopafstand. Er zijn leuke fietsroutes te maken in de buurt, Utrecht snel te bereiken d.m.v. trein.

Fijne vakantie gehad.

Flipse
22-9-2018

Uitstekende camping om Woerden en het Groen Hart te verkennen.

Schoon sanitair met goede warme douches.

Veel gefietst in de omgeving en je wandelt zo naar het centrum.

Rustige camping, gastvrije beheerders.

Direct boeken

camping om terug te komen

j,immerzeel
17-9-2018

rustige camping. goed sanitair en goed schoon gehouden. vreindelijke gastheer/en vrouw.prima startpunt fietstochten. tien minuten lopen naar centrum.

zeker voor herhaling vatbaar

Fam. van Straeten
12-9-2018

Mooie nette verzorgde camping . Voor kleine kinderen denken wij iets minder met al dat water er omheen.

een camping die zeker de moeite waard is !

A.Warmerdam
11-9-2018

op geregelde tijden wel hinder van de vliegtuigen. Maar voor de rest een prima camping met zeer goed en heel schoon sanitair mijn complimenten daarvoor.

Ine Siers
11-9-2018

Een fijne camping en wat opvalt is , dat alles er zeer verzorgt uitziet van toiletgebouw tot de mooie bloembakken.

Vriendelijke mensen en als we in de buurt moeten zijn, gaan we zeker hier naar toe.

Hele verzorgde camping met oog voor detail.

Omah Cee
10-9-2018

Ontzettend verzorgde camping. Sanitair brandschoon. Wi-Fi voor € 1,00 per dag werkt prima. Camping midden in park op loopafstand van centrum van Woerden. Zelfs aan kleinste dingen is gedacht, zoals een centrifuge voor de handwas. Woerden zelf is ook hele mooi vestingstadje. Zeker met Acsi kaart een hele redelijke prijs.

Leuke, goedverzorgde camping in visrijke omgeving

André van Wijk
7-9-2018

Gezellige camping, vriendelijke eigenaren, net sanitair en buiten het vissen was de Woerdense feestweek toen wij er waren ook erg leuk.

rustige, gemoedelijke en nette camping.

Jan Bruijsten
7-9-2018

Lekker rustige camping; toercaravans, campers en vaste plaatsen van elkaar gescheiden; kortbij centrum mooie stadje Woerden, ideale centrale ligging als vertrekpunt voor lange afstandswandelingen en fietstochten; wij hebben in 9 dagen het pelgrimspad van Amsterdam naar Schoonhoven door het Groene Hart gewandeld zonder dat we de caravan hoefden te verplaatsen.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Batenstein in Woerden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Batenstein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.