Camping 't Boomgaardje

9,1

191 reviews over Camping 't Boomgaardje in het Nederlands

Pino van Vliet
9-10-2018

De hele maand september op deze charmecamping gestaan. Je staat in een boomgaard met perenbomen, die je in deze maand zo van de boom mocht plukken. Mooie ruime plaatsen met stenen plateau's, wat ik zeer prettig vind. Camping is zeer goed verzorgd en er is een leuke recreatieruimte beschikbaar, met tv, koffie machine (tegen leuke prijs)boeken en een afwas gedeelte. Op de camping zelf staat ook een sanitair gebouw. Zeer netjes en schoon. Staat in een mooie omgeving om mooie fietstochten te maken. Je fiets kan in een mooie stalling staan, met overal stopcontacten om je elektrische fietsaccu op te laden. De eigenaren Joop en Marijke zijn zeer vriendelijke mensen. Kom er graag nog een keer terug.

Geweldig

Ria Zandbergen
16-8-2018

Leuke en knusse camping rustige omgeving goede voorzieningen bijzonder een fietsenberging met tal van aansluitingen voor opladen fietsen.vriendelijke eigenaren heel behulpzaam speciaal de trotse opa.speciale map met uitgebreide informatie van camping en omgeving met eigen fietsroutes.

Helemaal top

Bleijenberg
14-8-2018

Hele mooie camping met grote plaatsen en een schitterend sanitair

Prima, maar.......

Rob
20-7-2018

Prima camping en bijbehorende faciliteiten. Veel campings kunnen hieraan een voorbeeld nemen. Jammer dat wifi niet berekend is op het aantal bezoekers in het hoogseizoen.......veelal traag!

Typisch een camping waar veel gasten meerdere weken blijven staan.

Fantastisch!

John Oortwijn
6-7-2018

voor een fiets kampeerder is deze camping een walhalla, een eigen recreatieruimte met een douche die de meeste mensen thuis nog niet hebben, een schoon toilet en afwasplaatsen,, en waar zie je op een camping een koffiezetapparaat en kookgelegenheid en koelkast waar je je spullen koel in bewaart.

Super

jessica zwetsloot
17-6-2018

Top camping.

mooie schone camping,

op top locatie

Fantastiche gastvrije , schone kleine camping

Paul meuwese
13-5-2018

Goede camping voor rustzoekers. Wij staan inmiddels al voor de zesde keer met onze caddy tramper op deze camping. Gastvrij, mooie plekken en alles netjes verzorgd. Prachtige omgeving voor mooie fietstochten. Een echte aanrader. Joop en Marijke zorgen ervoor dat je je zeer welkom voelt

zeer goede camping

john
31-12-2017

op deze camping is aan alles gedacht, en prima voor elkaar.

keurige recreatie ruimte met top sanitair

Geweldig!

René van Schaik
29-12-2017

Ik was met de motor aan het rondtrekken met tentje, op vrijdagmiddag aangekomen en mocht zelf leuk plekje zoeken, wat een oase van rust!

Mooi tentenveld, recreatieruimte erbij, prima sanitaire voorzieningen.

Vriendelijke eigenaren en gasten. En Wijk Bij Duurstede is top!

Super locatie voor heerlijk relaxen.

J.van Schaik
28-12-2017

Mooie locatie met grote kampeerplekken, mooi sanitair wat goed wordt onderhouden en schoon is!!! Met ruime recreatieruimte met prima wasgelegenheid EN goede koffie. Ook activiteiten rondom samen sport kijken onder genot van drankje en hapje. Al met al een zeer fijne plek waar je gast vrij wordt ontvangen door de eigenaren. Top!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Boomgaardje in Wijk bij Duurstede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Boomgaardje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.