Camping 't Boomgaardje

17-6-2018

Top camping.

mooie schone camping,

op top locatie

Fantastiche gastvrije , schone kleine camping

Paul meuwese
13-5-2018

Goede camping voor rustzoekers. Wij staan inmiddels al voor de zesde keer met onze caddy tramper op deze camping. Gastvrij, mooie plekken en alles netjes verzorgd. Prachtige omgeving voor mooie fietstochten. Een echte aanrader. Joop en Marijke zorgen ervoor dat je je zeer welkom voelt

zeer goede camping

john
31-12-2017

op deze camping is aan alles gedacht, en prima voor elkaar.

keurige recreatie ruimte met top sanitair

Geweldig!

René van Schaik
29-12-2017

Ik was met de motor aan het rondtrekken met tentje, op vrijdagmiddag aangekomen en mocht zelf leuk plekje zoeken, wat een oase van rust!

Mooi tentenveld, recreatieruimte erbij, prima sanitaire voorzieningen.

Vriendelijke eigenaren en gasten. En Wijk Bij Duurstede is top!

Super locatie voor heerlijk relaxen.

J.van Schaik
28-12-2017

Mooie locatie met grote kampeerplekken, mooi sanitair wat goed wordt onderhouden en schoon is!!! Met ruime recreatieruimte met prima wasgelegenheid EN goede koffie. Ook activiteiten rondom samen sport kijken onder genot van drankje en hapje. Al met al een zeer fijne plek waar je gast vrij wordt ontvangen door de eigenaren. Top!

Echt een aanrader

Paul
11-12-2017

Mooie verzorgde camping, erg vriendelijke eigenaren en schoon sanitair! De binnenstad van Wijk bij Duurstede is mooi en er zijn een aantal leuke fietsroutes.

Super

Kees van Veen en Ger van Kempen
7-12-2017

Mooie plaats, super schoon en verwarmd sanitair, mooie ligging van de camping, geen enkele aanmerking.

Beheerders, vriendelijk en behulpzaam.

Prachtige kantine, die heerlijk verwarmd is, zelfs met vloerverwarming.

Voor volgend jaar een aantal maanden besproken

Fantastische winter locatie

Poulissen
26-11-2017

Vriendelijk en warm ontvangst. Rustige en zeer goed voorziene accommodatie . Warme recreatieruimte en prachtige nieuwe sanitair bij deze ruimte. In de winterdag zeer aan te bevelen.

was een geweldige caming

Piet Mulder
23-11-2017

De camping heeft alle goed voor elkaar en heeft aan verreweg de meeste dingen gedacht

Fantastische caming het hele jaar open

Richard S Den Haag
16-11-2017

gehele jaar open met een prima sanitair en vriendelijk camping beheer. Mooie plekken midden in een landelijke omgeving met heerlijke rust.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Boomgaardje in Wijk bij Duurstede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Boomgaardje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping 't Boomgaardje scoort een 9.1 uit 10 op basis van 189 reviews.