Géén boekingskosten

8.9FantastischScore uit 252 reviews
  • 9.1Staat v/h sanitair
  • 8.4Eetgelegenheden

Meer camping info

Camping het Boomgaardje is gelegen in Wijk Bij Duurstede. Deze knusse camping heeft een recreatieruimte, verharde camperplaatsen, een tentveldje en de benodigde sanitaire voorzieningen. In 2017 heeft 't Boomgaardje de Zoover award gewonnen.. Er zijn vanaf de camping mooie fietsroutes door het Nederlandse landschap of bezoek het kasteel Duurstede.

Contact

252 Reviews over 't Boomgaardje

• 6Annemieke19-06-2022

Prachtige camping; NIET geschikt voor honden

Camping 't Boomgaardje is een prachtige minicamping met ruime plekken en prima faciliteiten. De camping is echter niet geschikt voor hondenbezitters. Honden kunnen alleen uitgelaten worden langs een doorgaande weg met veel verkeer, en slechts een smalle uitlaatstrook aan beide zijden waardoor de korte lijn steeds nodig is. Om de honden goed uit te kunnen laten moesten we met de auto een eind verderop. Hoe fraai de camping ook is; voor honden is ie wat ons betreft niet geschikt. Verder is het een fraaie camping midden in een mooie landelijke omgeving met vriendelijke eigenaren.

• 8Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden
  • 8Froukje18-06-2022

Keurige camping

Een prachtige nette en schone camping. Keurig en schoon sanitair. Mooie omgeving om leuke fietstochten te maken. Alleen een welkom ontbrak, geen goedemiddag, hebben jullie een goede reis gehad ? Niks van dat alles. Ook niet even een spontaan praatje van hem of haar. De oude opa die de klusjes deed was een hartelijke man. Ook bij vertrek werd er geen woord teveel gezegd. Jammer.

• 9Froukje18-06-2022

Keurige camping

Een prachtige nette camping. Schoon sanitair. Miste een warm welkom, vond de oude opa vriendelijker dan de eigenaren zelf. Bij vertrek werd niet gevraagd of we hadden genoten, zelfs geen goede reis gewenst.

• 10Fred de Rave26-05-2022

Topaccomodatie nabij prachtig Wijk bij Duurstede

We zijn stil van de ontvangst, gastvrijheid, professionaliteit. We voelden ons meteen thuis. Wat een goed management. Klantvriendelijkheid echt ongekend. Hygiënisch de top. Achtergrondmuziek op de toiletten. Aan alles is tot in detail gedacht. Geweldige fietsomgeving.

• 10Fam.van den Berg07-05-2022

Landelijk gelegen mooie camping in de Boomgaard

Geweldig mooie & goed verzorgde SVR camping. Verharde plaatsen. Zeer schoon en goed verzorgd! De eigenaren zijn zeer vriendelijk & hulpvaardig. Vlakbij het oude historische Dorestad centrum met veel winkels en veel terrasjes. Veel fietsroutes, kunst en cultuur in de omgeving. Aan de overkant van de ingang camping kun je verse zuivel en lekkernijen kopen van de Boer.

• 10Nora03-05-2022

Rustige camping met mooi uitzicht

We hebben genoten van ons verblijf op camping t Boomgaardje! De plekken zijn ruim en het uitzicht van de weilanden en het water is prachtig. Het sanitair wordt netjes schoon gehouden en er is een recreatieruimte waar je koffie en thee kan krijgen. We hadden onze fietsen mee en hebben genoten van de prachtige omgeving, vooral nu de bloesem vol in bloei is. Wij komen graag een keer terug!

• 9Maarten Romers28-04-2022

Hier komen we graag nog eens terug

Een prachtige SVR camping met 35 plaatsen, NIET voor kinderen, geen speeltuintjes. Mooie plekjes op gras met een verharding voor de tent. Sanitair is prima. En heerlijke fiets en wandel routes in de buurt. De eigenaar is vriendelijk en komt graag een praatje maken.

• 6Eetgelegenheden
  • 8Marga Augustijn05-03-2022

Fantastisch en gezellig

Super verzorgde camping met verharde plaatsen..vriendelijke eigenaar..schoon en sfeervol. Dicht bij de gezellige stad Wijk bij Duurstede

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 9Flip & Ellen14-02-2022

Strak

Goed verzorgd en goed uitgerust verblijf. Met bus weekenden in Nederland om te genieten, te wandelen en te lezen. Hier kan dat prima. Goede WiFi!! Aardige gastvrouw en gastheer.

• 10robert van atten08-01-2022

fraai gelegen camping in het nl'se rivierengebied

6 overnachtingen (fiets/tent - montreal/canada) geboekt van 27 december '21 tot 2 januari '22, mooie, rustige plek met prachtig uitzicht op de omliggende weilanden, tot aan de kerstboom/zendmast van IJsselstein in de verte bij helder weer, mooi fietsgebied! veel gebruik gemaakt van de brandschone, gezellig ingerichte, goed verwarmde kantine/keuken met koffiezetapparaat en veel gratis foldermateriaal over het rivierengebied.

• 9Eetgelegenheden

Camping 't Boomgaardje info